19. (vyprávění)

2.8K 174 3
                                    

"Pamatuješ na ten den, kdy jsem tě poprvé políbila? Mohla ses zbláznit. Všechno ti došlo. Všechno o té osobě, o které jsem mluvila v autě a tak... Nesnášela si mě a moje homosexualita ti vadila. Měsíc jsem si rvala vlasy z hlavy za to, že jsem to udělala... Do té party u Joshe. Vyrazila si mi dech... Nevím, jestli ses opila, nebo ne... Ale s největší pravděpodobností ano, takže ano... Opila ses a nevěděla si co děláš... Asi. Nikdy si mi neřekla, proč si to udělala, ale dekuju ti za to."

***

"Přijdeš dneska na party, Chelsea?" ptal se mě Josh.

"Nevím... Asi ano... Nejspíš sebou vezmu i Laru..." zamumlala jsem do displaye.

"To je ta s kterou jsi už měsíc?" zkřivil obličej.

"Není to zase tak hrozný..." pokrčila jsem rameny.

"Miluješ ji?" zeptal se. Jen jsem se na něj podívala a zachovala poker face. "Budeš se nějak převlíkat?" zeptal se ještě. Zavrtěla jsem hlavou a svalila se u něj na gauč. Všechno bylo připravené a čekalo to jenom na ten nával lidí...

"Sjedu pro Laru a potom přijedu, ale až se to trochu rozjede... Znáš mě." napsala jsem Laře že u ní za chvíli budu a vyrazila jsem. Bydlela až na druhým konci Londýna, takže mi to zaplní ten čas.

***

"Ahoj, lásko..." přivítala mě pusou. "Ahoj mami!!" zakřičela ještě do domu. Ozval se dupot a Amerikplpe dveří vylezla hlava nějakého kluka.

"Zalez!" zavrčela, ale kluk si nedal říct.

"Chelsea Tyndall..." řekl a vytáhl mobil, aby se se mnou vyfotil. "Děkuji..." dál mi pusu na tvář.

"Cože?" nechápala jsem.

"Pro mojí partu jsi nejhezčí modelka..." zazubil se a kontroloval fotku.

"Ok... Díky..." kývla jsem a podívala se na Laru.

"Můj bratr." otočila oči v sloup. "Jdeme..." chytla mě za ruku a táhla mě k mému autu.

"Sluší ti to." usmála jsem se a sjela ji pohledem.

"Proč chodíš na party v teplácích?" zeptala se.

"Je to pohodlný... Nevypadá to lacině a je to pořád sexy... Navíc nemám ráda, když každý vidí moje tělo, když nejsem v naprosto střízlivém stavu." krátce jsem se na ní podívala a položila si ruku na její stehno. "Navíc mám jistotu, že si mě nevyhlídne každý." mrkla jsem na ní a usmála se.

"Sedí to k tobě." řekla s úsměvem.

"Díky." usmála jsem se spíš pro sebe. Chytla mojí ruku a držela mě za ní. Občas jsem jí jenom pustila, když jsem potřebovala zařadit, ale jinak jsem ji držela celou cestu a ona mě.

***

"Jsme tu..." vystoupila jsem z auta a s Larou v závěsu jsem kráčela ke dveřím.

"Připravená?" zeptala jsem se naposled. A ona přikývla. "Neboj se... Jsem tu s tebou." vzala jsem jí kolem ramen a políbila do vlasů. "Jsou tam samý dospělý..." řekla potichu. "Já ne. Nejsou tam jenom dospělý... Sice Joshovi kamarádi jsou většina dospělý... Ale to proto, že on je taky..." pokrčila jsem rameny.

"A on je gay?" zeptala se potichu.

"On je bi, stejně jako já..." dodala jsem.
"Ty jsi bi?" zeptala se.

"Ano... Mám občas potřebu si pořádně užít, ale je to tak jednou do měsíce... Někdy dvakrát... Abych pravdu řekla... Ty jsi můj nejdelší vztah, jaký jsem kdy měla... Vždycky mi to vydrželo maximálně 14 dní..." přiznala jsem a podívala se na ní. Culila se jako sluníčko.

I'am lesbian, sorry...Kde žijí příběhy. Začni objevovat