12. (vyprávění)

3.3K 177 5
                                    

"Tak strašně jsem chtěla zapomenout, ale nemohla jsem. Když jsem před sebou měla ji, přemýslela jsem nad tím, jak by ses zachovala ty, jestli by to tobě bylo příjemný, nebo na tvá slabá místa... Na místa, která tě dokážou naprosto odrovnat, když se tě tam někdo dotkne, nebo když tě na ně někdo políbí."

***

"Strašně si mi chyběla." zamumlala.

"Mhm..." užívala jsem si její dlaně, které mi jezdili po celém těle, ale já jsem tady ta hlavní. Potřebovala jsem zapomenout na tu zatraceně sexy Charley... Takže jsem jí otočila pod sebe a sundala ji tričko. Nijak neprotestovala, protože věděla moc dobře co jí čeká... Sundala jsem jí kalhoty a roztáhla ji nohy od sebe. Ještě jsem se jí ani nedotkla a už měla tep splašený, jako stádo koní. Zašmátrala jsem pod postel a vytáhla menší krabičku. Od minule jsem moc dobře věděla, co v ní má, potvůrka jedna nadržená. Postupně jsem si prolíbávala cestičku dolů až k jejím prsům. Tohle měla ráda. Moc ráda. Skousávala jsem ji bradavky, dokud úplně neztvrdly a odměnou mi bylo slastné vzdychaní a tahání za vlasy. Já na sobě měla zatím všechno oblečení a nemínila jsem to nijak měnit. Když už jsem byla u lemu jejich kalhotek podívala jsem se jí do očí. Sledovala mě a hrudník se jí očekáváním zvedal. Jenom jsem se usmála a pustila otěže své fantazii. Lehla jsem si na ní a prsty zajela pod kalhotky. Chvíli jsem jí provokovala a kousala ji ušní lalůček. Svíjela se pode mnou jako žížala. Až když jsem pronikla do jejího nitra, zavzdychala pořádně nahlas. Pomalým tempem jsem z ní vystupovala a zubama jsem stahovala její kalhotky. Bože, jak se kroutila a vzdychala, k nezaplacení. Jak by asi reagovala Charley? Popadla jsem její pomůcku a rovnou jsem jí zapla. Přiložila jsem špičku k jejímu vstupu.

"Prosím..." mumlala.

"Co prosíš, kočičko?" druhou rukou jsem jí hladila na břiše.

"Víc..." šeptala a ruce zatínala do matračky pod sebou. "Prosím..." zamumlala znovu.

"Pro tebe cokoliv." usmála jsem se a vyhověla její žádosti. Na její orgasmus jsem nemusela čekat dlouho. Prohla se mi v zádech a hlasitě oddechovala. Vybrátor jsem jí položila do krabičky, aby si ho očistila sama a podívala se na ní. Spala. Oblékla jsem jí, protože až přijde její spolubydlící, nemuselo by to dopadnout dobře, vzhledem k tomu, jaká je to svině. Všechno jsem uklidila, aby to nevypadalo podezřeně a opustila místnost. Olízla jsem si prsty a pokračovala do místnosti s chlastem a k mému původnímu plánu. Po pár kelímků a loků vodky, jsem se přidala na taneční parket a nechala kluky, aby si se mnou dělali co chtěli.

"Neskončíme nahoru, čiči?" zašeptal mi někdo do ucha.

"Tebe jsem tu ještě neviděla..." otočila jsem se k němu.

"Ani si nemohla. Dětským party se vyhýbám obloukem, ale dneska jsme si s kámošem řekli, že to zkusíme a vidím, že jsme neudělali špatně, tak jdeš?" jen jsem kývla a v davu hledala Joshe. Viděla jsem ho s nějakou blondýnkou a Britney zuřit vzteky. Měla jsem pravdu. Všechny holky jsou stejný... "Jméno?" zeptal se.

"Na co jméno?" zeptala jsem se svůdně.

"Abych věděl, s kým mám tu čest." usmál se. "Já jsem Chris. Abys věděla, čí jméno máš vzdychat." zašeptal mi do ucha a skousl mi lalůček. Óká, brouku... Teď jsi mě dostal... Našel si moje citlivé místo. "Jsem Chloé." použila jsem svoje falešné jméno. Chris otevřel dveře a pomohl mi dovnitř. Okamžitě mě začal zbavovat svršků a vzal mě do náruče a opatrně mě položil na postel.

"Jsi krásná..." přejel rukou přes můj bok až k prsům a zase zpátky. Klečel vedle postele a pozorně si prohlížel mé tělo. "Dokonalost." zamumlal a potom si lehl vedle mě. Ještě aby ne... Usmála jsem se sama pro sebe a spojila naše rty. Leželi jsme ve spodním prádle. Teda já jsem ležela s rukama kolem jeho hubeného pasu a on měl nohu mezi mýma. Držel mě za bok a hladil mě po zádech, boku a občas obdařil i prsa. Tohle je nějaká novinka... Prostě ležet, hladit se a líbat se? Přemýšlela jsem, když v tom mi rozepl podprsenku. Neprotestovala jsem... Protože se konečně začalo něco dít. Stiskla jsem jeho zadek a on jemně zavzdychal. Musela jsem se usmát. "Na co čekáš?" zašeptala jsem. "Na to, až se zeptáš..." přehoupl se na mě a podíval se mi do očí. "Kondom." připomněla jsem mu. Jen kývl a zvedl do vzduchu pytlíček. Sundal mi kalhotky a sobě boxerky. Zdálo se mi, že ještě nebyl dostatečně vzrušený... Taky koho by vzrušilo hlazení... Vzala jsem mu pytlíček a sedla si. On se opatrně posadil na můj klín. Kousla jsem se do rtu a přitáhla si ho k sobě, abych ho mohl políbit. Mezitím jsem chytila jeho penis a třela ho v dlani. Potichu vzdychal. "Bože..." zašeptal a mnul mi prso. Zkontrolovala jsem jeho velikost a sama mu nasadila kondom. Už mě chtěl pokládat na záda, ale já ho opřela o zeď a sedla si na něj. Chytl si mě za zadek a pomáhal mi se nadzvedávat. Tohle je boží, ale na sexu s holkou je něco víc... Navzájem jsme si vzdychali do pusy. Já se držela jeho ramen a jezdila jsem mu po břiše a pasu. Potřebovala jsem ho cítit všude a tak jsem opustila jeho ústa svým jazykem a opřela se svým hrudníkem o ten jeho. Bylo to naprosto zvláštní... Na bradavkách jsem cítila jeho drsnou teplou kůži a mohla jsem se zblázní slastí. Škrábala jsem ho všude kde se dalo a on mě hladil po zádech. Dokonalost.

***

Už jsem se zvedala, ale někdo mě chytl za ruku. "Nikam nechoď..." zavrčel. A tak jsem si lehla zpátky. Chris si mě otočil zády k sobě a obmotal ruku kolem mého pasu. Cítila jsem jeho dech na šíji a jeho hrudník na mých zádech. Alespoň, že si oblékl ty boxerky...

I'am lesbian, sorry...Kde žijí příběhy. Začni objevovat