32.

2.3K 139 5
                                    

"Jak se těšíš?" usmíval se.

"Strašně... Už je to rok... Nikdy tomu nemůžu uvěřit... A strašně se těšim na ostatní... Ty jsem taky dlouho neviděla... Co ty?"

"Jako každý rok... Každá party s tebou je kalba... A to mě baví..." usmál se. "Jenom mi slib, že až bude ten prcek na světě, tak budeš pořád jezdit... Se mnou... S náma. Prosím." jen jsem se smíchem kývla.

"Budou tam všichni?"

"Jasně... Já, ty, Jase, Jessy, Mason, Katy, Brad a Aghata. Všichni..." usmál se. "Jako za 

"Jsem ráda, že jsem tady... S tebou a se všema..."

"Já taky... Mamčo..." zasmál se.

"Doufám, že si ze mě nebudeš dělat srandu..." řekla jsem vážně, ale když jsem viděla jeho obličej, rozesmála jsem se na celé kolo.

"Hele... Už tam jsou." ukázal k velkému party stanu asi 300 m přímo od hlavní stage.

"Super." zacouvala jsem dovnitř se svým Jeepem a vyskočila ven.

"Josh a Chelsea jsou zpět!" zakřičela jsem a se všema jsem se šla přivítat. Bylo to nádherný... Jako za starých časů...

"Chybíte nám... Oba... Kde je Jason?" ptala se Jessy.

"Ještě něco připravuje..." pokrčila jsem rameny a mávla nad tím rukou.

"Za hoďku jsme zpátky všichni 3 neboj Jess..." usmál se Josh a podal ji jednu basu piv.

"Dikec!" usmála se a odkráčela pryč. Jenom jsme se na sebe s Joshem podívali a dál jsme si připravovali věci.

***

"Jedu pro ostatní a potom zaparkuju. Jdeš se mnou?" usmála jsem se a šla směrem k autu.

"Jasně... Přece tě nenechám jít samotnou... Veřejně známá osobo." vzal mě kolem ramen a s hlasitým 'Jedem pro ostatní' jsme se odebrali pryč.

"Jsem docela nervózní..." kousla jsem se do rtu.

"Z čeho? Mimochodem, to s tím 'Harry předstírá, že ne můj přítel, si myslela co?" smál se.

"Viděl si Michel? Jak se tvářila na Harryho...? Kdyby zjistila, že jsem zasnoubená s tou Charley a ne s tím Charliem... Měla bych o ní strach... Asi bych to už nezvládla, kdyby se jí stalo něco dalšího..." Zavrtěla jsem hlavou, abych dostala tyhle myšlenky pryč.

"Nebudeme si kazit večer 'kdyby něco...' jo?" usmál se.

"Souhlasím." usměv jsem mu vrátila a zastavila před karavanem.

Kluci seděli venku. "Co se děje?" zvedla jsem obočí.

"Ehm... Šli jsme se projít... Jenom tak... Trochu to omrknout a když jsme se vrátili, ty dvě ehm... Jak to říct..."

"Dobrý, myslím, že to chápu..." zastavila jsem Harryho se smíchem.

A Josh otevřel dveře. "Jo... Kdyžtak se oblečte a Chelsea nás hodí ke stagi... Než půjde zaparkovat..." slyšela jsem, jak říká. Potom vylezl skoro s očima na vrch hlavy.

"Ty vado... Sea... Je to TA Lara?" zeptal se a já jsem kývla.. 

"Ty vado... To ti nezávidim... Na fesťáku s dvěma bejvalkama..." zasmál se.

"Mě to netrápí... Jestli mi Michel neotráví pití, tak je to v pohodě... Lara když mě vidí, nebo když na ní mluvím okamžitě se červená... Všimli jste si?" zvedla jsem obočí. Josh kývl. "To je jedno..." mávla jsem nad tím rukou...

"Jedem?" vyšla Michel a za ní hned úplně celá červená Lara. Se mnou nikdy takhle stydlivá nebyla...

"Jasně..." pokrčila jsem rameny a nasedla do auta.

"Joshuo?" zeptala jsem se smíchem.

"Notak... Takhle si mi neřekla už hodně dlouho..." usmíval se.

"Jedeš teda se mnou?" usmála jsem se a nechala všechny vystoupit.

"Můžu jet s tebou já?" šeptla Lara.

"Ehm... Jasně..." kývla jsem.

"Sejdeme se ve stanu Joshi, nikam mi neutíkej." mrkla jsem na něj a Lara si sedla na místo spolujezdce. Tyhle začátky jsou hrozný... Pořád jenom jezdim a jezdim... Ale stojí to za to! Stejně se už těšim, až budu zase s Charley a budeme moct sdílet tu radost spolu... Ani ve snu by mě nenapadlo, že by chtěla něco podobného... Sice jsem nikdy děti neplánovala, ale s Charley jsem schopná čehokoliv, hlavně, aby byla šťastná, protože když je šťastná ona, jsem šťastná i já...


Ahojda! Tak tohle je takovej zmatkovej díl... Ani jsem si ho po sobě nečetla, takže omluvte cokoliv, co tam najdete... :)) Mimochodem... Musím se s Váma podělit o mojí radost... 

Na boku máte moje úplně PRVNÍ video (Berte to s nadhledem) :D ale jsem strašně happy, že se mi to povedlo, tak jak jsem si to alespoň z poloviny představovala... :D 

Kvalita pojď na mě z boku... Ale člověk by nečekal, že GoPro netočí dobře... Nevadí... Stejně to je jenom tak pro mě... :P A pro Vás! Jinak užívejte Halloween, jestli ho slavíte i třeba s alkoholem v ruce, jako já :P dneska jsem fakt nějak mimo... :D 

Miluju Vás všechnyyyyy!!!! ♥

I'am lesbian, sorry...Kde žijí příběhy. Začni objevovat