"Byl to nejlepší den mého života... A další následovaly... Každý den s tebou byl nejlepší... A každý den nejlepší bude." držela jsem jí za ruku. "Probuď se, Charley prosím... Já už nechci být v tom zatraceném bytě sama. Chci tě mít vedle sebe... Napořád..."
***
Celý den jsme ležely vedle sebe a povídali si. K obědu jsme si objednaly pizzu a k večeři jsme ji dojedly. Z celodenního lenošení nás vyrušil až zvonek u dveří. "Dojdu tam..." zamumlala jsem a zvedla se. Jakmile jsem otevřela dveře, nahrnul se mi do bytu Josh.
"Sakra Chelsea! Kde jsi?! Celý den ses neozvala... Musím ti něco říct! Britney přišla a hádej co..." usmíval se.
"Přetáhl si jí..." zasmála jsem se.
"Ne..." otočil oči v sloup. "Nenechám ji vyhrát... Navíc to bych Freye prostě nemohl udělat!" vecpal se dovnitř.
"Víš... Já tu mám návštěvu... Nemůžu tě vzít dovnitř..." zastavila jsem ho.
"Ale, ale, ale, ale..." zvedl obočí.
"Řekneš mi to jindy, jo?" usmála jsem se a tlačila ho že dveří ven.
"Ne! Chci ji vidět..." řekl a vecpal se dovnitř, ani boty si nezul... Když jsem došla do obýváku Josh už se s Charley seznamoval.
"Tak ty si ta Charley... Chelsea o tobě mlela v jednom kuse..." zasmál se, i když to nebyla pravda...
"Nevymýšlej si blbiny... Ne že bych o tobě nemluvila, ale zase to nebylo v jednom kuse..." opřela jsem se o futra dveří do obýváku a založila si ruce na prsou. Charley se na mě usmívala, jako sluníčko...
Tak tohle je pocit štěstí? Zase po dlouhé době se usadil v mém hrudníku a doufám, že tam zůstane pěkně dlouho!
"Neruším Vás?" usmál se a posadil se na gauč.
"Ne... Samozřejmě... Já už stejně budu muset pryč... Musím ještě něco zařídit..." usmála se a zvedla se jenom v mém dlouhém tričku odešla do ložnice a než jsem stuhla uvařit čaj pro mě a Joshe byla v kuchyni a líbala mě na rozloučenou.
"Co je tak důležitého, že ode mě utíkáš?" zašeptala jsem a ohrnula spodní ret. Nechtěla jsem jí nikam pouštět... Chci ji mít u sebe... Po tak dlouhé době... 2 měsíce to byli, nebo jenom 1?
"Rozchod s mým už EX-přítelem." usmála se a pohladila mě po tváři. Líbí se mi jak to pomalu přebírá... Jsem zvědavá, kam se dostaneme...
"Miluju tě..." řekla.. Naposledy jsem si jí k sobě přitáhla a potom už jsem slyšela cvaknout dveře.
***
"Čajíček pro Joshíčka..." zasmála jsem se a položila před něj hrneček.
"Ajajaj... To vypadá na dlouhý vztah... Tohle jsem naposledy slyšel, když ti bylo 15 a zamilovala ses do Stylese... Na střední, pamatuješ?" zasmál se.
"Viděla jsem ho jenom jednou..." bránila jsem se. "Navíc... Byl hnusnej..." zavrtěla jsem nad tím hlavou.
"Takže co ta Charley?" přisedl si blíž ke mě.
"Pamatuješ si na mojí představu o dokonalé ženě?" zasnila jsem se a vzpomněla si na den, kdy jsem zjistila, že se mi líbí holky...
"Víc než to... Jenom to vyslovíš, už mi nabíhá husí kůže... Mlela si o tom furt. Od rána do večera... A komentovala jsi každou holku, která kolem tebe prošla..." smál se.
"Si blbej!" zamračila jsem se a hodila po něm polštář. Na chvíli nastalo ticho. "Ona je víc než to... Je to bohyně... Miluju ji... Vím to... Kdyby to nevyšlo, asi bych se cítila jako talíř přejetý kamionem s 10 tunovým nákladem..." zašeptala jsem. "Je to příjemný... Být zase šťastná... Jakože úplně na 200%... Tohle jsem naposledy měla když jsem chodila s blondýnou Kaythlin..." Zavrtěla jsem nad tím hlavou.
"Tak to bude láska, jak trám!" řekl a a radši se napil čaje. "Jestli tohle dopadne dobře, tak ze mě budeeee..." zamyslel se. "Nejspíš hlavní produkční nějaký britský nahrávací společnosti!" zasmál se.
"A proč ne?" zvedla jsem obočí. Docela mi vadilo, že nám nedával velké šance, protože já jsem si byla nemálo jistá, že nám to bude klapat, líp jak mlýnský kolo!
"Protože ty nejsi na vztahy... Sea... Nevydržíš to..." řekl naprosto vážně.
"Uvidíme..." založila jsem si ruce na prsou.
"Ne, neuvidíme, protože teď to budeš dělat jenom proto, abys dokázala, že to vydržíš dýl jak měsíc..." řekl, a měl pravdu. "Znám tě až moc dobře Chelsea..." řekl potichu. Zase pravda.
"Ale tohle... Všechno, je to jiný... Je to... Takový... Já nevím... Nedokážu to ani popsat... Když ji vidím... Srdce mi buší, jako by chtělo vyskočit ven... Mozek přestává přemýšlet..." pokrčila jsem rameny.
"Já nevím holka... Každopádně jestli nepřijdeš na další party tak si mě nepřej." zamračil se a s úsměvem se zvedl. "Nechám tě tu přemýšlet nad svým mizerným životem..." zasmál se a potom co mě objal, opustil místnost a celkově můj byt.
ČTEŠ
I'am lesbian, sorry...
Fanfic"My jsme spolu spali?" "Ano..." "To je hloupost... Jsem lesba..." "Moc dobře si to pamatuju... Nejsi lesba." "Ale já mám přítelkyni..." "Nevěřím ti."