Capitolul 3.

10.7K 413 18
                                    

E adresa lui Justin. Picioarele mi se înmoaie puţin dar îmi revin când Jamie mă strigă să iau pizza. Iau pizza şi ies pe uşă. Mă uit pe cer şi văd că un nor cenuşiu ce se aşterne. Cu siguranţă va ploua. 

Încep să mă grăbesc să nu mă apuce ploaia în drumul spre casa lui Justin. În zadar. Începe să picure încet şi picăturile de ploaie îmi udă uşor obrajii plăpânzi. Încerc să acopăr cutia de pizza încât să nu se ude conţinutul. Încep să văd uşor casa lui Justin şi mă îndrept spre ea cu paşi grăbiţi. Nu îmi vine să cred că mă grăbesc să ajung la el. Ajung la un moment dat în faţa uşii lui. Am început să bat şi în următoarele 5 secunde deja uşa era deschisă. 

Justin era îmbrăcat decât cu o pereche de pantaloni cu tur, fără tricou. Am rămas cu gura căscată puţin când i-am văzut corpul. Am observat câteva tatuaje pe trupul lui.

Începe să râdă puţin şi îmi şopteşte cu o voce plăcută " Îmi pare bine să te revăd". Mă trage în casă şi încuie uşa.

-Ce crezi că faci? îi spun eu când văd că încuie uşa.

Nu îmi răspunde şi mă trage în camera din capătul holului. Intrăm acolo şi văd un pat mare, cu lenjeria roşie, pereţii la fel de roşii dar cu anumite locuri unde erau albi şi negri. Un birou mic pe care se află un laptop negru Apple. Un dulap cu multe sertare, pe care se află televizorul. Deci ăsta e dormitorul lui.

Mă aşez uşor pe patul lui şi el se pune în fund şi deschide sertarele dulapului. Scoate un hanorac albastru închis cu inscripţia Believe pe el şi un prosop sângeriu. Îi place roşul, avem un lucru în comun. 

Îmi întinde hanoracul şi prosopul şi îmi spune:

-Ia ăstea, usucă-te. 

După ce îmi spune asta se întinde spre mine şi îmi sărută afectuos obrazul. Îmi place că nu se întinde să îmi sărute buzele. Iese din cameră dar nu înainte să îmi  facă cu ochiul şi să-mi zâmbească.

Îmi scot bluza udă şi îmi iau  repede hanoracul pe mine să nu intre Justin să mă vadă în sutien. Îmi vine chiar bine. Hanoracul are parfumul lui Justin imprimat în el. Îmi place parfumul lui. Miroase a iasomie. 

Îmi şterg repede părul, iau cutia cu pizza, tricoul şi ies din cameră. Am început să aud un pian cântând şi sunetul lui mă ghidează spre living unde se află Justin. El cântă la pian. 

-Eu...nu ştiam că ştii să cânţi la pian.

-Nu ştii mai nimic despre mine. îmi spune ridicându-se de la pian.

Vine spre mine cu paşi apăsaţi. Ajunge în faţa mea şi îmi ia mâna stângă şi o pune pe umărul său. Cu cealalta mână îmi cuprinde trupul şi mă trage aproape de el. Îşi lipeşte fruntea sa de a mea şi începe să zambească.

-Eşti diferită de alte fete. îmi şopteşte dulce. Te laşi greu...

-Nu sunt o uşuratică, Justin. Apropo, îmi pare rău pentru pizza ta...

-Nu mă interesează de pizza. Am comandat-o doar ca să te văd.

-Eşti dulce, dar mă...

-Înspăimânţi? 

-Nu, adică...da.

Nu îmi răspunde, însă, îmi dezgoleşte unul din umeri şi incepe să mă sărute apăsat. Respiraţia lui caldă mă face să scot un geamăt de plăcere. Începe să chicotească după îşi continuă ce a început. Ajunge în partea gâtului şi îmi lasă o urmă buze acolo. Se opreşte şi îmi sopteşte: " Nu trebuie să îţi fie frică de mine. Eu sunt acum cel care te protejează."

Se uită fix în ochii mei şi încearcă să îmi sărute buzele. Mă retrag repede înainte să ajungă la nivelul gurii mele. 

-Eu trebuie să plec. îi spun indepărtându-mă de el. Trebuie să mă înorc la muncă.

-Te duc eu cu maşina.

-Nu e nevoie. 

-Am spus că te duc eu. îmi spune pe un ton ridicat.

Îi accept propunerea chiar dacă nu aveam oricum cum să o refuz.  Îşi ia repede un tricou pe el, o jachetă în braţe, nişte chei şi le îndeasă în buzunar şi mă ia de braţ. Ieşim din casă, încuie uşa şi ne îndreptăm spre garaj. Îl deschide şi acolo se află un Ferrari negru, foarte fain. 

Îmi deschide uşa ca un gentalman. Întru în maşină şi parfumul lui Justin se simte puternic. Întră şi el în maşină şi porneşte motorul. Apasă acceleraţia cu putere şi ajungem în stradă în câteva clipe. Uşa garajului se închide automat, iar noi pornim spre Carlos's pizza. 

După cum conduce  Justin, ajungem acolo în 5 minute. 

Mă ia de mână şi intrăm în pizzerie. Jamie e foarte nervos. A început să arunce cu toate şerveţelele pe jos. Jessica rămâne cu gura căscată când mă vede cu Justin la braţ.

Jamie vine nervos spre noi doi:

-Ce ţi-a luat atât să vii? Am nervii zdruncinaţi. Cine-i drogatul ăsta?

-Stai puţin! Dacă ai nervi nu înseamnă că trebuie să îl jigneşti pe el. Dacă tu ai observat, a plouat până acum, comanda a fost distrusă dar el nu s-a enervat şi chiar m-a adus aici.

-Îmi pare rău. Numai că nu găsesc un înlocuitor pentru Louise.

-Jamie te cheamă, nu? îl întreabă Justin deviind de la discuţie.

-Da. 

-Putem să mergem în biroul tău să vorbim puţin?

-Ok. 

Jamie pleacă împreună cu Justin în biroul său.

-Frumos hanorac, Jasmine. îmi spune Jessica zâmbind.

-Mersi...

-Ţi-am zis eu că aşa se va întâmpla. Arată-mi puţin umărul tău.

Îi arăt umărul neştiind ce vrea să facă.

-Urme de sărut. Eşti a lui acum.

-Jessica, mă sperii. De unde ştii atâtea?

-Am avut o prietenă care a fost împreunâ cu Justin, şi obişnuia să îi lase astfel de semne.

-Ok. îi spun eu confuză. 

Încerc să nu o mai bag în seamă şi să îmi caut ceva de lucru.

Justin mă sperie. E un tip "diferit". Mi-e pur şi simplu frică de acel lucru care s-a petrecut altundeva cu ceva timp în urmă. Sau ar putea fi chiar dragostea...


Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum