Îl iau pe Justin de mână şi îl trag după mine în bucătărie.
-Ce e? spune Justin nedumerit.
-Popcorn! Sau nu vrei?
-Oh, ba da!
Încep să caut prin toate sertarele şi îmi aduc aminte că e în dulapul de deasupra aragazului. Scot un pachet de floricele cu sare şi în bag la microunde.
Justin mă trage la el şi mă sărută. Mă urcă pe bufet şi începe să mă sărute pe găt. Coboară uşor, uşor, ajunge la breteaua sutienului şi o dă jos de pe umărul meu. Îşi bagă mâinile prin tricou încercând să mi-l dea jos.
Momentul e stricat de microunde, care scoate bipăitul său enervant semn că s-a scurs timpul. Mă dau jos de pe bufet şi mă duc să scot popcorn-ul. Îl pun într-un bol mare şi i-l dau lui Justin dar nu înainte să iau câteva floricele. Justin merge în faţa mea şi începe să arunce cu floricele în mine. Arunc aproape tot popcorn-ul ce îl am în mână în el. Începe să râdă şi îmi spune să mai arunc să poată să prindă. Arunc ce mai aveam şi deabia prinde câteva.
-Eşti varză! îi spun eu râzând.
-Oh, da? Ia să te văd pe tine.
Începe să arunce în mine. Prind câteva dar nu pe toate.
-Ha! Am prins mai multe decât tine! îi zic scoţând limba la el.
-Sunt un gentleman şi spun că ai câştigat.
-Nu fi! Vreau să aud cum poţi să te aperi.
-Ok. Eu am prins mai multe, iubire! Te-am făcut! şi începe să râdă malefic.
Încep să râd de râsul său, mă duc în faţa lui şi îi înconjor gâtul cu mâinile mele. Lasă bolul cu floricele pe masă şi îmi prinde talia cu mâinile sale mari. Încep să îl sărut apăsat. Aşa de apăsat încât cădem amândoi pe spate pe canapea. Sărutul continuă însă, devenind unul pasional. Degetele mâinilor mele se strecoară în părul său. Palmele sale se aşează comod pe fundul meu. Îmi aduc aminte că noi trebuia să ne uităm la film şi opresc sărutul.
-Noi nu trebuia să ne uităm la film? îi spun eu uitându-mă fix în ochii săi căprui cu tente de verde.
-Trebuia sau trebuie?
-Păi haide să ne uităm. Pupăcitul mai încolo. Acum ridică-te să întind canapeaua.
-Ne culcăm aici?
-Ce să facem? îl întreb ridicând sprânceana dreaptă.
-Ups, dormim aici?
-Cum vrei.
Întind canapeaua, pun o pătură moale pe ea şi câteva perne pentru cap. Justin se face comod pe partea stângă. Mă duc să dau drumul la film apoi mă aşez lângă el. Mâna lui mă trage lângă el şi rămâne pe umărul meu. În primele minute nu mă sperie nimic. După apar nişte secvenţe care mă fac să îmi pun capul pe pieptul lui Justin şi să închid ochii. Justin mă pupă pe frunte strângându-mă în braţe protector.
-E doar un film. Şi sunt eu aici. Nu-ţi fie frică!
Îi dau un mic sărut pe buze, mulţumindu-i că mă face să mă simt în siguranţă cu el. Mă retrag la locul meu. Mă obişnuiesc cu filmul. Îi spun lui Justin "Creatura asta ce e?". Nu primesc niciun răspuns. Mă uit la el şi văd că doarme. Încerc să îl trezesc. Tresare când îi lovesc pieptul cu mâna. Deschide ochii, se uită în jur apoi la mine. Îmi zâmbeşte după mă sărută.
-Ce s-a mai întâmplat?
-Păi tipa asta care a adoptat fetele, a visat ce i s-a întâmplat "Mamei" şi iubitul ei e la spital pentru că Mama l-a aruncat pe scări.
CITEȘTI
Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)
FanfictionSă lucrezi într-o pizzerie ca şi fata care livrează nu e un lucru atât de uşor cum pare. Poţi întâlni tot felul de persoane: prietenoase sau mai puţin prietenoase, dar îţi poţi întâlni şi dragostea adevărată. Asta cred că mi s-a întâmplat mie. M-am...