Capitolul 25.

6.5K 247 16
                                    

Ce spuneţi, se potriveşte Kristina Romanova în rolul de Jasmine?

Îmi aranjez cu grijă hainele în şifonierul lui şi merg să aşez încălţămintea. Trec pe lângă bucătărie şi îl văd pe Justin urcat pe bufet, vorbind cu Pattie. Oh, doamne, e aşa de sexy în maieul ăla alb, mulat. Îmi muşc buza inferioară şi merg mai departe spre cuier. Deschid uşile dulapului şi aşez conversele şi tocurile lângă Supra lui Justin. Tricoul lui îmi vine chiar bine. Îmi place că trece de fund pentru că aşa nu mai port pantaloni, doar boxeri. Îmi pun şuviţele rebele de păr după ureche şi intru în bucătărie. Îşi întoarce privirea spre mine şi îmi zâmbeşte . Mirosul de mâncare îmi inundă nările şi sunt curioasă să văd ce a gătit Pattie. Mă pun în dreptul lui Justin şi îmi aşez mâinile în jurul taliei lui. Îmi pun capul pe pieptul lui şi îi pot simţi parfumul plăcut. Îi sărut pielea caldă şi văd cum Pattie se uită cu o oarecare admiraţie la noi. Pare aşa fericită că ne-am împăcat.  Îi zâmbesc şi îmi ridic capul de pe pieptul lui Justin apoi îi dau un mic pupic. Mă trage mai spre el şi îşi pune mâinile aproape pe fundul meu. Nu mă deranjează, a pus el mâna şi pe alte părţi ale corpului meu, nu doar pe fund. 

-Şi cât staţi cu noi? o întreb pe Pattie politicos. 

-Nu o să stau decât câteva zile. Sper că nu e vreun deranj. Voi v-aţi mutat împreună?

-Da, cred că da. Şi nu, nu e niciun deranj. E şi casa dumneavoastră, nu?

-Oh, nu. Asta e casa lui Justin. Şi acum şi a ta.

-Mamă, ştii că o poţi numi şi casa ta, nu? adaugă el, apoi mă strânge în braţe. 

Pattie îi zâmbeşte şi o las să îl ia în braţe. Ocazia mea să pot vedea ce face de mâncare. Văd multe culori în tava deabia scoasă din cuptor. Un pui dolofan este aşezat peste legumele aromate ce emană mirosul irezistibil. După ce termină îmbrăţişarea cu Justin, pune mâncarea într-un platou de sticlă şi îl aşează pe masă. Pune 3 farfurii cu 3 tacâmuri şi ne invită la masă. Aceeaşi mâncare excelentă pe care o face de obicei. Mănânc tot ce mi-am pus în farfurie şi o pun în maşina de spălat vase. Nu aştept să termine şi ei de mâncat şi le spun noapte bună. Ies din bucătărie şi mă îndrept spre dormitor fără abateri. Deschid uşa şi mă trântesc în pat. Îmi pun capul pe pernă şi închid ochii să pot adormi. 

***

Aud cum uşa este încuiată şi paşii lui se aud din ce în ce mai aproape. Îmi deschid ochii foarte puţin să-i pot vedea chipul cum se apropie de mine şi mă sărută pe buze. Îmi înveleşte trupul cu pătura moale şi se aşează lângă  mine. Îşi pune mâna în jurul taliei mele şi mă trage mai aproape de el. Îmi sărută umărul şi hotărăsc să mă întorc cu faţa spre el. Îmi pun mâna în părul lui şi încep să mă joc. Îmi zâmbeşte şi continuă să mă privească.  Mă apropii şi mai tare de el şi îi pot simţi respiraţia mentolată. Ne frecăm nasurile unul de celălalt şi îmi lipesc buzele peste ale lui. Mă ridic şi mă aşez deasupra lui. Mâinile îi sunt localizate pe spatele meu şi pot simţi dorinţa de a îmi înlătura tricoul. Îşi strecoară mâinile prin tricoul larg şi urmăreşte conturul tatuajului meu. Termin sărutul să-i las spaţiu să-mi poată da jos tricoul apoi îl sărut din nou. Una din mâinile mele alunecă pe trupul său apoi îi trage maieul. Îi pot simţi căldura ce o emană şi mă aşez lângă el, oferindu-i ocazia de a se pune peste mine şi chiar o face. Îşi lipeşte corpul de al meu şi îşi apleacă capul în scorbura gâtului meu. Atingerile buzelor lui mă fac să gem dar îmi aduc aminte că nu suntem singuri în casă şi încerc să mă controlez.  Îşi pune una din mâini deasupra boxerilor mei şi îl opresc când îşi strecoară mâna în ei. 

-Nu vrei? mă întreabă cu o mică dezamăgire.

-Nu e vorba de asta... nu suntem singuri în casă.

-Oh... ok. îmi spune şi se pune lângă mine. 

Se aşează cu spatele la mine şi oftez. Mă apropii de el şi îl iau în braţe. Mă ia de mână şi o sărută.  Îi sărut tatuajul de pe spate şi îi urez noapte bună.

***

O aştept pe Vanessa să ajungă aici. Nu-mi place să stau singură. Pattie e la cumpărături, Justin e cu noul vechi grup de dansatori. Aud bătăi în uşă şi mai mult ca sigur sunt ale ei. Ajung repede la uşă şi o deschid. Vane îmi sare în braţe şi aproape cădem.  Îmi iau jacheta şi cheile. O iau de braţ şi încui uşa. 

-Şi ce planuri ai? mă întreabă privind luna aproape plină.

-Păi, poate să mergem la un clubul pe care îl frecventează Justin. spun aproape întrebând.

-Oh, Jas, eşti aşa geloasă! Nu îl poţi lăsa deloc singur.

-Ba da! L-am lăsat singur aproximativ 2 ore şi 16 minute! 

-Îl şi cronometrezi. 

-Hai, te rog! Mergem? Are nişte prieteni drăguţi. îi spun ridicând ambele sprâncene. 

Începe să râdă şi aprobă. Ar fi ciudat să o văd pe ea împreună cu unul dintre prietenii lui Justin. Adică, ei sunt o gaşcă de tipi ciudaţi care cel mai probabil se droghează şi dansează pe stradă în miezul nopţii şi ea totuşi e inocentă şi deloc ca fetele cu care umblă ei. Şi totuşi, nu ştiu de ce comentez. Şi eu sunt sau eram la fel ca ea. Şi Justin la fel ca ei. Suntem atât de diferiţi dar totuşi atât de asemători. Opusurile chiar se atrag... şi se completează. 

-Jasmine, mă asculţi? Ăsta e locul? vorbele ei mă scot din gândurile mele şi revin cu picioarele pe pământ. Îi aprob când văd clădirea veche unde e clubul. O trag înauntru şi observ luminile ce se plimbă haotic pe podeaua rece acoperită cu un linoleum cu model. Nu văd niciun prieten de a lui Justin şi mă gândesc să merg în parcarea unde am dansat acum câteva zile. O trag după mine pe uşa din spate şi mă uit în stânga şi în dreapta să văd dacă e vreun prieten de-al lui. Nimeni. Încep să alerg când aud ţipete venind din parcare şi cu siguranţă e acolo. E nevoie doar de trei focuri de armă să mă îngrozească şi să înlemnesc. 

Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum