Capitolul 18.

7.2K 280 5
                                    

Îmi şterg repede lacrimile şi mă îndrept către birou. Scot din sertarul de sus trusa de machiaj şi mă aşez pe scaun. Îmi dau plasturele de la buză jos şi îl arunc. Îmi dau genele cu rimel şi clipesc de câteva ori. Îmi ascund vânătăile cu puţină pudră iar apoi încep să îmi dau cu luciu pe buze. Nici bine nu mă machiez  şi îl văd în oglinda pe Austin cum se îndreaptă spre mine. Îmi întorc privirea spre el şi nu apuc să spun nimic şi buzele lui le presează pe ale mele. Îi înconjor gâtul cu mâinile şi mă ia în braţe. Sărutul devine unul şi mai pasional şi se învarte cu mine de câteva ori prin cameră apoi mă lipeşte de dulap. Dau cu capul de dulap şi încep să râd. Mă sărută din nou şi mă ridică în aşa fel să nu mai pot atinge parchetul. Scot un geamăt de plăcere când îi simt respiraţia în scorbura gâtului meu. Buzele sale îmi masează plăcut pielea, lăsâng câteva muşcături în locul în care Justin obişnuia să mi le lase. Îmi strecor degetele prin părul moale al său. Îşi ridică privirea spre mine şi zâmbeşte. Îi zâmbesc şi eu timid şi îi las un mic pupic pe nas. Începe să mă sărute cu aceeaşi ardoare iar apoi îmi muşcă buza de jos. Chicotesc şi mă întorc în aşa fel să fie el cu spatele lipit de dulap. Îmi înlătur mâinile din părul său şi îl trag de tricou spre pat. Îşi pune mâinile înconjurul taliei mele şi cădem amândoi pe saltea. Eu sunt dedesubt. Îşi pune mâinile lângă umerii mei şi continuă să mă sărute. La un moment dat se opreşte şi îmi spune "Uite, pot să fac flotări şi să te şi sărut." Încep să râd şi îl provoc să facă zece flotări.  O face pe prima şi mă sărută, când să se ridice îşi desparte buzele de ale mele şi când coboară le presează. Îi atrag atenţia că nu a făcut-o corect şi se opreşte. Nu ştiu ce face dar ajung eu deasupra lui. Îmi pun mâinile la nivelul umerilor săi şi îi arăt cum se face. Începe să râdă şi mă lasă să fac doar două flotări după mă ia de mijloc şi mâinile sale mă forţează să îmi lipesc trupul de al său. Îl simt cum se încordează şi îmi strecor mâinile prin tricou să îi pot simţi mai bine formele bine conturate ale abdomenului. Începe să chicotească când ajung la nivelul bicepşilor. Văd că îi place şi continui. Dau de un mic lănţişor la nivelul gâtului şi din curiozitate îl scot la suprafaţă. Aş putea zice că e ceva nesemnificativ având în legătură că e doar o pană din metal. Mă uit mai atent la ea dar nu apuc să o întorc că Austin o ia şi o ascunde. Mă uit confuză la el şi îl întreb care-i povestea lui. Oftează şi mă sărută. Îi înlătur firele rebele de pe frunte şi îi las un mic sărut.

-Vreau să petrec timpul rămas cu tine.

Mă uit confuză la el şi încerc să îi îl întreb ceva dar îmi răspunde el înainte, de parcă mi-ar citi gândurile.

-Plec. 

-Un...unde?

-New York...

-Cand?

-Mâine...

-Şi când aveai de  gând să îmi spui?

-Ştiu că eşti supărată, dar nu voiam să te întristez. Uite, vezi? Faţa asta e lucrul pe care voiam sa il evit. Unde e zâmbetul ăla? Haide, zâmbeşte! Fă-o pentru mine, Jasmine.

Îmi mângâie obrazul aspru şi las capul în  jos. Îi zâmbesc să-i fac pe plac şi îmi pun capul pe pieptul său. Îl iau în braţe şi oftez. Nu pot să cred că pleacă... Nu vreau să plece. Dar într-un fel e mai bine, nu vreau să sufere pentru că încă îl mai iubesc pe Justin. Îi iau mâna şi încep să mă joc cu brăţara de la încheietură apoi îmi încrucişez degetele cu ale lui. Îmi întorc capul spre el şi îl privesc în ochi. Pare aşa trist... ce-i drept, şi eu sunt. Îmi apropii chipul de al său şi îmi lipesc fruntea de a sa. Îl privesc în ochi şi îmi frec nasul de al său. Îmi zâmbeşte şi mă sărută.

-Vreau să îmi faci o favoare. îmi spune cam serios.

-Orice.

-Vreau ca tu şi Justin să fiţi împreună dacă eu plec. Nu te las pe mâna altui băiat. Ştiu că te face să suferi, că ţi-a frânt inima dar pe bune, încă îl mai iubeşti. Promiţi că faci asta pentru mine?

Oftez şi dau din cap afirmativ. Îmi sărută fruntea şi se ridică. Dau şi eu să mă ridic dar îmi face semn să stau întinsă pe pat. Iese din cameră şi mă ridic repede şi mă  îndrept spre uşă. O deschid foarte puţin şi îl văd cum coboară. 

-Austin, stai!

Îşi întoarce capul spre mine şi se opreşte. Cobor pe treapta pe care se află şi el şi îl iau de mână. Mă ridic pe vărfuri şi îl sărut. Îi zâmbesc şi îl iau în braţe.

-O să îmi fie aşa dor de tine! 

-O să ne mai întâlnim, îţi promit. 

-Pot să te rog ceva?

-Pentru tine, fac orice.

-Pot să vin mâine cu tine până la aeroport? 

-Vii, dar vine şi Justin. Nu te las singură într-un aeroport aşa mare.

-Dar...

-Niciun dar, micuţo. Du-te şi relaxează-te. Te iubesc, Jasmine.

Şi scoate un mic trandafir din buzunar. Îmi dau lacrimile şi îl sărut din nou. Iau trandafirul şi mi-l pun în păr.

-Şi eu te iubesc, Austin.

***

Îl ajut pe Austin să-şi pună bagajele în taxi apoi urcăm. Îl iau în braţe şi stăm aşa până la aeroport. Coboară el primul apoi îmi dă o mână de ajutor şi cobor şi eu. Îşi ia toate bagajele din portbagaj şi aşteptăm să apară şi Justin. Un taxiu opreşte în faţa noastră şi din el iese. Austin îl salută printr-o strângere de mână şi apoi îi iau pe amândoi de mână. Inima îmi bate puternic şi corpul începe să-mi tremure. Întrăm în aeroport şi aud tot felul de voci ce se aud din boxele ataşate pe stâlpi. Mă uit împrejur şi văd tot felul de oameni ce aşteaptă să plece ori îşi aşteaptă rudele. Austin îşi aşează bagajele pe banda rulantă. Aud cum o voce spune "Pasagerii ce vor zbura către New York City sunt rugaţi să se îmbarcheze" şi se repetă de câteva ori. Îl aud pe Austin oftând apoi se pune în faţa mea. Îi dau drumul lui Justin de la mână şi ne depărtăm puţin de el. Acum suntem doar noi doi. Mă ia de ambele mâini şi îşi coboară privirea către a mea. Îmi zâmbeşte şi cu lacrimi în ochi îi zâmbesc şi eu. Mă strânge în braţe şi începe să lăcrimeze şi el. Mă uit la Justin şi parcă şi el e trist că Austin pleacă. Îmi ridic  privirea şi îi şterg lacrimile. Îl sărut pentru ultima dată şi îl las să plece. Îi fac cu mâna şi mă îndrept spre Justin. Îl iau pe Justin în braţe şi ne ducem la geam. Mă uit la Austin cum se îmbarcă în avion. Ne vede îmbrăţişaţi şi zâmbeşte. Ne face cu mâna şi urcă în avion. Peste câteva minute avionul porneşte şi uşor roţile se depărtează de sol. Îmi ascund chipul în tricoul lui Justin şi continui să plâng. Mă sărută în creştetul capului şi îmi spune că totul o să fie bine. 

O să îmi fie tare dor de tine, Austin. Sper că într-o bună zi ne vom revedea. Te iubesc.

Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum