Capitolul 28.

5.9K 249 19
                                    

Îi mulţumesc mult Ioanei pentru că a făcut minunatul trailer pe care îl puteţi găsi la media umpic mai jos. Sper să vă placă şi să îl arătaţi şi prietenilor voştri, poate o să le placă. Îmi cer mii de scuze că am întârziat mult cu acest capitol dar mi-a fost rău zilele astea de am vomitat o gramadă şi am stat numai prin apropierea toaletei. :))) Sper să nu mă urâţi, dar asta este, se mai întâmplă şi neprevăzutul şi întârzii atât de mult. O să încep să scriu şi la "Doar o simpă tabără de vară... sau poate nu" ca acolo nu am mai scris de foarte mult timp. Le urez lectură plăcută noilor mei cititori cărora le multumesc pentru comentariile frumoase ce mi le-au lăsat, dar vă urez şi vouă lectură plăcută. Să ştiţi că încă caut translator să mă poată ajuta să traduc această carte în engleză. Mi-ar prinde foarte bine o mână de ajutor. 

Mă trezesc cu gândul să mănânc ceva. Justin nu e lângă mine, probabil e deja în bucătărie şi se îndoapă cu toată mâncarea pe care a gasit-o. Mă ridic din pat şi mă întind puţin, apoi fac patul şi deschid geamul să dau drumul aerului de toamnă să răcorească camera. Îmi pieptăn părul puţin şi îl prind într-un coc, apoi ies din cameră. Îmi pun papucii de casă în picioare după mă duc în bucătărie. Spre surprinderea mea, Justin nu e aici. Mirosul îmbietor de clătite îmi invadează nările şi încep să le caut cu privirea. Pe farfuria de pe tejghea. Perfect! Iau farfuria, un cuţit şi o furculiţă şi merg în living. Justin stă pe canapea, cu picioarele pe masă, butonând telecomanda. Mă aşez lângă el şi pun farfuria pe masă, în aşa fel încat să nu dea cu piciorul în ea şi să-şi murdărească şoseta.  Tai o bucăţică şi mă întorc spre el să i-o dau. 

-Nu vreau, mi-am mâncat deja porţia. Dar mersi oricum. spune şi îmi oferă un zâmbet.

Dau din umeri şi o mănânc eu. Gustul de căpşuni ce mi-l oferă dulceaţa îmi gădilă papilele gustative. Nu mă opresc până nu termin tot. După ce mănânc mă duc să spăl farfuria apoi revin în living. Mă pun în spatele lui şi îmi pun mâinile în jurul gâtului său. Îl sărut pe obraz şi îl strâng în braţe.

-Pattie unde e? îl întreb aşezându-mă pe canapea şi punându-mi capul pe umărul lui.

-Păi, s-a dus în oraş să vorbească cu un avocat, să mă apere mâine la tribunal. îmi răspunde schimând canalul şi punându-şi mâna în jurul taliei mele. 

-Oh, lasă aici! 

-Ok.

-Ah, ador motocicliştii! îi spun muşcându-mi buza inferioară.

-Nu ştiam că îţi plac...

-Nu m-ai întrebat. Stai, ce? Eşti gelos? Iubire, e doar un film. Te iubesc.

-Te iubesc. îmi spune şi mă pupă pe cap.

***

aranjez pernele pe covorul moale, aprind focul în şemineu şi aşez masa din faţa televizorului. Mă aşez în genunchi pe covor şi aştept ca Harry să conecteze laptopul la plasmă. Aranjez cât mai bine perna şi mă razm cu spatele de canapea, apoi mă învelesc cu pătura pufoasă. 

-Am adus popcorn! spune Vanessa trândindu-se pe canapea. Ce? Stăm jos?

-Da. Dacă vrei, stai tu pe canapea. îi propun o altă variantă. 

-Oh, nu. Dacă Harry stă jos, stau şi eu. spune fără să gândească apoi se înroşeşte în obraji. Mhm, adică, nu vreau să fiu singură pe canapea. o întoarce dar deja e evident că îi place de el. 

Se aşează lângă mine şi iau o mână de popcorn şi încep să mănânc, aruncând din când în când câte o floricică în Harry să se grăbească. Vine şi Justin de la baie şi se aşează în dreapta mea, apoi îşi ia un pumn de floricele. Harry termină de conectat laptopul la TV apoi ne întreabă dacă dă drumul filmului. Aprobăm toţi şi filmul începe. Se aşează lângă Vane şi pot simţi chiar eu bătăile inimii sale. Probabil e aşa emoţionată. Îl iau pe Justin în braţe şi îl învelesc. Îmi aşez comod capul pe pieptul său şi din când în când mânănc popcorn. Una din mâinile sale se joacă prin părul meu iar cealaltă îmi ţine strâns mâna. 

*

Filmul a fost cam plictisitor. Poate prea plictisitor pentru că Vanessa şi Harry au adormit îmbrăţişaţi. Aştia doi trebuie clar să fie împreună. E deja 10PM şi trebuie să mă culc devreme ca mâine să fiu prezentă la tribunal. Întind canapeaua şi pun o pătură peste ea apoi îi trezesc pe porumbei să se aşeze pe ea. Se pun adormiţi pe ea, dar tot îmbrăţişaţi dorm şi de data asta. Îl iau pe Justin de mână după ce termină de deconectat laptopul şi mergem împreună în bucătărie. Deschid frigiderul şi scot câteva felii de pizza din frigider şi le pun în microunde. Fără ezitare mă duc la Justin şi îl sărut. Un sărut lung şi frumos. Mă ia în braţe şi îmi încolăcesc picioarele în jurul şoldurilor sale. Mă razmă de tejghea şi continuăm să ne sărutăm până când clanţa uşii de la intrare se deschide. Mă aşează repede în picioare şi îşi aranjează tricoul.Pattie intră obosită în bucătărie şi îşi aşează geanta pe spătarul scaunului şi se aşează frântă. E îmbrăcată foarte formal, într-un deux-piece de culoare neagră, pe dedesubtul sacoului fiind o cămaşă crem din dantelă. În picioare are o pereche de pantofi de lac, Calvin Klein foarte eleganţi, ce se potrivesc perfect cu ţinuta. Părul îl are prins într-o coadă de cal simplă dar frumoasă. Ne zâmbeşte şi ne asigură că a rezolvat tot pentru mâine. O invit să se servească dintr-o felie de pizza de pe farfuria ce tocmai am scos-o din cuptorul cu microunde. Îmi mulţumeşte şi îi ia una. Pun farfuria pe masă şi iau două felii, una i-o dau lui Justin şi una o mănânc eu. Îi urăm noapte bună şi mergem în camera noastră şi îmi pun alarma să sune la ora 7AM. Mă aşez pe partea de pat pe care obişnuiesc să dorm şi aştept ca mâinile mari şi protectoare ale lui să mă îmbrăţişeze. Nu aştept mult şi îi simt braţele cum mă trag mai aproape de el. Mă pupă pe obraz şi îmi urează somn uşor. Mâine va fi ziua cea mare. Ziua în care voi afla dacă iubitul meu rămâne lângă mine, ori pleacă în celula rece şi umedă, rezervată de matahala neagră, ce abia aşteaptă să îl vadă după gratii. Trebuie să gândesc pozitiv şi să îmi pun în minte ideea de câştig a procesului. Sper să fie aşa...

Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum