Capitolul 20.

8.7K 284 18
                                    

Vreau să spun că nu am nimic personal cu Selena Gomez. Îmi place cum cântă, arată foarte bine şi probabil l-a iubit pe Justin. Nu stiu daca probabil îl mai iubeşte deci nu comentez. Ce voiam să spun e că am nevoie de o fată care să ştie foarte bine engleză încât să ştie să traducă din română în engleză cel mai aproape de perfect şi să aibă timp. Pentru cele care sunt "interesate" să mă contacteze pe facebook(link-ul în găsiţi în descrierea mea, aici pe Wattpad) ori să îmi dea un mesaj tot aici pe Watt. Am mare nevoie de voi!  Pot să spun că partea asta e cam de 15+. Deci să nu daţi vina pe mine că v-aţi imaginat ceva şi nu îl mai puteţi scoate din minte. Nu vă mai plictisesc şi vă dau "drogul" sau "doza" din FanFiction-ul meu. Kisses! xx

Cobor din maşină şi îl ajut pe Justin să coboare şi el. Mă ţine de gât cu mâna bandajată şi cu cealaltă mai puţin afectată închide portiera. Încui maşina şi deschid uşa casei. Chiar dacă e accidentat, el tot pe mine mă lasă să intru prima. E cu adevărat un gentelman. Încuie uşa în urma lui şi se descalţă repede. Nu apuc să mă descalţ de al doilea convers căci Justin mă ia în braţe şi mă sărută. Îl aud cum geme de durere din cauza loviturilor dar asta nu îl opreşte să mă lipească de fiecare perete ce îi iese în cale până la dormitorul său. Mă lipeşte de uşa camerei sale încercând să o deschidă. Îl văd cum se străduieşte să deschidă uşa şi încep să râd. Îi deschid eu uşa să nu se mai amăgească atât şi întrâm haotic în camera vopsită în culoarea pasiunii şi a iubirii. Mă aşează cu grijă în pat dar nu are cum să ezite să se lovească aşa că primeşte o durere îngrozitoare. Îi iau mâna accidentată şi o sărut delicat încercând să nu îl lovesc. Se apleacă spre mine şi mă sărută apăsat. Se retrage destul de repede şi se îndreaptă spre dulap. Scoate două tricouri, unul dintre ele mi-l dă mie şi unul îl ia el.  Înlătură tricoul uzat şi formele corpului îşi fac apariţia. Analizez fiecare tatuaj pe care îl are pe corp şi rămân fixată pe coroana ce o are pe unul din pectorali. Îmi muşc buza de jos când îl văd că se încordează şi chicotitul său nu întârzie să apară.  Îmbracă tricoul curat şi se îndreaptă spre ieşire.

-Justin... pot să dorm la tine?

-De ce crezi că ţi-am dat tricoul? Hai că te las să te îmbraci, mă duc să pun tricoul ăsta în coşul cu rufe. 

Îmi face cu ochiul şi închide uşa în urma sa. Îmi dau jos şi celălalt convers, îmi dau jos pantalonii scurţi şi încerc să  dau şi bluza. Reuşesc şi îmi iau tricoul repede pe mine şi îmi împăturesc hainele. Le aşez pe scaunul biroului, iau conversul şi ies din cameră. Îmi aşez încăltămintea frumos şi intru în bucătărie. Păşesc pe gresia rece în aşa fel să nu scot niciun sunet. Îl iau pe Justin în braţe de la spate şi mă ridic pe vărfuri să îmi pot rezema  bărbia pe umărul său. Mă uit la mâinile sale cum pregătesc două sandwich-uri. Îşi întoarce capul spre mine şi zâmbeşte. Lasă cuţitul pe tocător şi se întoarce cu faţa spre mine. Mâinile mele încă sunt în jurul corpului său dar acum nu mai stau pe vârfuri. Se apleacă spre mine încât fruntea mea să fie lipită de a lui. Irişii săi cafenii îi privesc fix pe ai mei. Încep să zâmbesc intimidată de privirea sa pătrunzătoare şi las capul în jos. Îmi ridică bărbia cu mâna şi mă sărută. Îl iau în braţe şi rămânem aşa timp de câteva minute până rupe tăcerea mişcându-se pentru a lua sandwich-urile. Mă ia în braţe şi mă aşează pe tejghea. Îmi oferă un sandwich şi începe să mănânce cu poftă din al său.   Îi rămâne puţin sos în colţul gurii şi îi spun. Dă să se şteargă dar îl opresc la timp. Mă apropii de el şi îi iau eu sosul. Terminăm să mâncăm şi Justin mă ia în braţe şi mă duce în dormitor. Mă lasă întinsă pe pat şi iese din cameră. Mă aşez mai bine cu capul pe pernă şi aştept  ca el să apară. Uşa se deschide şi Justin intră cu una dintre mâini la spate. Închide uşa în urma lui şi se opreşte în faţa mea. Mă ridic în fund şi îl privesc in ochi. Scoate de la spate o mică cutiuţă roşie. Mi-o dă şi o deschid repede. În ea se află o brăţară superbă cu un pandantiv în formă de cheie  sculptată o pană la sfârşitul ei pe care este inscripţionat un B. O scot din cutiuţă şi o pun la mână ajutată de el. Îl strâng puternic în braţe şi apoi îmi şopteşte "Acum ai cheia inimii mele". Îl sărut din nou dar acum cu mai multă pasiune. Se apleacă atât de mult încât cade peste mine. Dar asta nu împiedică cu nimic buzele noastre să danseze unele cu celelalte. Îmi udă buzele cu limba şi o introduce în gura mea, mişcându-se astfel sincron cu limba mea. Îşi apleacă capul către gâtul meu şi îmi sărută pielea în acelaşi loc unde obişnuieşte să o facă. Din când în când muşcă, făcându-mă astfel să gem de plăcere. Începe să coboare uşor, până ajunge la clavicule. Ne aşezăm mai bine pe saltea dar tot el e deasupra. Îşi strecoară mâinile prin tricou şi îl dă uşor jos. Îmi înlătură părul de pe piept şi se apleacă mai mult. Începe să îmi sărute umărul stăng, oprindu-se atunci când dă de breteaua neagră a sutienului. O înlătură uşor cu degetul arătător şi continuă să mă sărute. Încep să chicotesc când respiraţia sa caldă ajunge la nivelul cupei de la sutien. Începe să se joace cu cealaltă bretea până o înlătură de pe umărul meu.  Îşi ridică privirea spre a mea şi mă priveşte în ochi.

Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum