Ştiu că am întârziat puţin cu acest capitol dar am avut ceva treabă. Aa, şi mă gândeam să schimb coperta acestei cărţi. Cine are idei pentru copertă să îmi dea un mesaj.
Îi prind talia Selenei şi îi îndepărtez trupul de al meu. Mă uit la ea şi cu o scârbă imensă îmi sterg buzele cu dosul palmei şi scuip pe pantofi săi.
-Căţea. spun uitându-mă urât la ea şi îndreptându-mă spre ieşire.
O caut pe Jasmine cu privirea. Mă agit când îmi dau seama că nu e nicăieri. Îmi scot cheile maşinii şi mă îndrept cu paşi apăsaţi şi grăbiţi spre portiera şoferului. Apăs acceleraţia şi mă uit atent după Jasmine.
***
Ajung în faţa casei sale şi o văd încercând să bage cheia în broasca uşii. Începe să se agite când vede maşina mea şi mâna tremurândă reuşeşte foarte greu să descuie uşa. Cobor din maşină şi mă îndrept spre ea fără să grăbesc pasul.
Din perspectiva lui Jasmine.
Încep să mă panichez văzând că Justin vine spre mine cu o faţă întunecată şi rece. Intru în casă şi încui uşa în aşa fel să nu poată să intre.
-Jasmine, deschide uşa. vocea lui Justin se face auzită în timp ce el bătea uşor la uşă.
-Lasă-mă! Te urăsc! reuşesc să îi spun printre râurile de lacrimi.
Mă lipesc cu spatele de perete şi continui să plâng. Nu pot sta mult timp în picioare şi cad pe vine punându-mi mâinile la ochi pentru a-mi potoli puţin lacrimile.
-Jasmine, deschide uşa acum! strigă Justin din ce în ce mai nervos.
-Am văzut tot, Justin! Nu mă poţi minţi că nu a fost ceea ce a părut. Pleacă!
-Am promis că o să am grijă de tine. Deschide uşa asta nenorocită!
Mă ridic şi îi deschid uşa. Întră în casă, încuie uşa şi mă trage pe canapeaua care încă era întinsă. Mă pun pe pat şi aştept să văd ce minciuni îmi spune.
-Nu eu am sărutat-o. Şi nu ştii ce i-am făcut când ai plecat tu.
-Ştiu, ai continuat să o săruţi.
-Eşti aşa prostuţă. îmi spune asta mângâindu-mi obrazul cu mâna sa catifelată, uşor caldă.
Îi dau mâna de pe obrazul meu şi încerc să mă uit fix în ochii săi.
-Cu cine am stat eu tot timpul ăsta? Cui i-am cântat eu? Selena nu a primit decât un cântec din partea mea în 2 ani, ştii cât înseamnă? Ea în aceşti ani nu a cunoscut decât latura mea perversă şi foarte puţin părţile mele bune pe care le-ai cunoscut tu în câteva zile. Înţelege copilo că tu eşti acum tot ce mai am, eşti familia mea. Eşti mama mea, sora mea, tatăl meu şi iubita mea.
-Nu ştiu cât mai pot fi iubita ta.
-Vrei să plec?
-Faci ce vrei, eu mă culc. spun ridicându-mă de pe canapea şi îndreptându-mă spre camera mea.
-Noapte bună.
Nici nu îi răspund şi mă duc în camera mea. Mă schimb şi adorm instantaneu.
***
Mă trezesc la auzul telefonului. Acelaşi sunet pe care îl scoate când primesc un mesaj. Îmi frec ochii cu mâinile şi ridic telefonul pentru a vedea mesajul.
De la Jamie: "Dragă Jasmine, ştiu că nu ţi-am spus niciodată dar de când te-am văzut la interviul pentru postul tău am ştiut că simt ceva pentru tine. Ai vrea să vii cu mine la meciul de baseball din această după-amiază? Dacă da, ne vedem la ora 2PM în rândul 5 locurile 20 şi 21 ale stadionului. -Jamie x"
Mi-a picat faţa când am văzut mesajul. Pare imposibil ca Jamie să simtă ceva pentru mine. Însă trebuie să fac ceva să scap de Justin. Poate că o să mă lase când o să vadă că şeful său se întâlneşte cu o adică "fostă iubită". Îmi pregătesc deja cu ce să mă îmbrac pentru că e ora 11AM. Îmi pun nişte pantaloni scurţi pe pat, împreună cu un maiou larg şi o bustieră fără mâneci ce se vede prin lateralul maioului. Cobor la bucătărie pentru a-mi pregăti un mic-dejun.
***
Îmi iau geanta, cheile şi plec spre stadion. Vremea e plăcută şi caldă. Un vânt răcoros se mai face simţit din când în când. Pantofii mei ating acum, cu grijă, cimentul din stadionul plin cu oameni. Fani ai baseball-lului strigă să înceapă meciul, vezi pungi de alune zburând deasupra capului tău şi desigur, Kiss Cam care ia şi două persoane care nu se cunosc şi le pun să se sărute. Mă strecor uşor printre oameni şi mă aşez pe locul 21 rând 5. Nu aştept mult timp şi apare Jamie şi ...Justin?! Îl sărut pe Jamie pe obraz şi lui Justin îi spun doar un "Bună".
Meciul începe şi fiecare îşi ia o pungă de alune. Jamie strigă la toţi jucătorii şi cred ca e fan. Justin stă plictisit pe scaunul din dreapta mea. Jamie în stânga, Justin în dreapta. Îmi fac curaj şi îl întreb pe Justin ce caută aici.
-Sunt aici pentru tine. Să nu faci ceva greşit. îmi şopteşte.
Îmi dau ochii peste cap şi încep să mănânc alunele.
***
Este pauză. Pauza în care Kiss Cam-ul începe. Acum, se vede un cuplu de bătrânei. Se sărută frumos cu aceeaşi bucurie cu care s-au sărutat prima dată. Sunt drăguţi dar într-un fel scârboşi. Acum să vedem pe cine ia.
-Oh uite, suntem noi pe acel ecran! îmi spune Jamie arătând spre ecran.
-Ăsta e Kiss Cam, Jamie.
Toată lumea striga "Sărut, sărut, sărut!". Dau să îl sărut dar Justin mă opreşte şi mă sărută el. Toată lumea e confuză, până Jamie începe să aplaude. Mă uit urât la el şi mă îndepărtez de Justin.
-De ce aplauzi? îi spun eu lui Jamie.
-Eu de asta te-am chemat la meci. Nu simt nimic pentru tine, Jasmine. Voiam ca tu şi Justin să fiţi cum aţi fost când aţi intrat prima oară în pizzerie.
-Nu pot să cred... Jamie eşti un nesimţit!
Spun asta, îmi iau geanta şi mă îndrept spre ieşire. Ies din stadion şi mă o pun pe o bancă din faţa sa. Aud paşi ce se apropie de mine foarte repede. E Justin ce se pune lângă mine şi îmi mângâie capul cu mâna sa mare.
-Ce vrei, Justin? îi spun supărată.
-Vreau să uiţi ce s-a întâmplat aseară.
-Uit, dar asta nu va schimba nimic.
-Nici dacă mergem la Selena şi vezi ce s-a întâmplat?
-Sun-o, nu vreau să o văd.
-Ok. spune scoţând telefonul din buzunarul pantalonilor. O apelează pe Selena şi dă pe difuzor.
-Ce vrei nesimţitule? După ce că îmi scuipi pe pantofi şi mă umileşti în faţa tuturor prietenilor mai ai curajul să mă cauţi? spune Selena furioasă.
-Mulţumesc, Selena. Voiam doar să îi dovedesc iubitei mele că am spus adevărul. Ceau.
Şi îi închide. Nu îmi vine să cred că Justin se poate purta aşa cu o fată. Justin se uită la mine aşteptând să îi spun ceva. Nu îi spun nimic dar îl iau în braţe şi îl strâng tare.
***
Ajungem acasă şi ne punem pe canapea. Îl trag spre mine şi încep să mă joc în părul său. Face o faţă de copil supărat şi începe să mă gâdile. Răsetele mele răsună prin toate colţurile casei. Justin se opreşte din gâdilat şi îmi dă un pupic pe nas.
-Eşti a mea, copilo.
CITEȘTI
Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)
FanficSă lucrezi într-o pizzerie ca şi fata care livrează nu e un lucru atât de uşor cum pare. Poţi întâlni tot felul de persoane: prietenoase sau mai puţin prietenoase, dar îţi poţi întâlni şi dragostea adevărată. Asta cred că mi s-a întâmplat mie. M-am...