Săruturile lui calde ce mi le plasează pe lobul urechii şi pe gât, mă trezesc. Zâmbesc satisfăcută şi îmi deschid imediat ochii atunci când realizez că trebuie neapărat să mă trezesc şi să mă îmbrac pentru proces. Mă ridic din pat alert, apoi mă întorc cu faţa spre el.
-Cât e ceasul?! îl întreb aproape ţipând.
-Linişteşte-te, iubito! E doar 6 jumate.
Răsuflu uşurată şi mă pun din nou în pat. Mă aşez cât mai aproape de el şi încep să îi mângâi obrazul fin. Mă uit îngrijorată la el, gândurile mele fiind la procesul ce o să se desfăşoare în câteva ore. Dacă o să îl aresteze? Eu ce o să fac singură aici?
-Justin... crezi că vei câştiga procesul? îi spun cu o privire îngrijorată.
Îl aud cum ofteză apoi îşi strecoară mâna prin păr.
-Chiar nu ştiu...
Îmi vede îngrijorarea din ochi şi mă ia de gât şi mă sărută pe frunte.
-O să fie bine. Dacă o să intru în închisoare, îmi promiţi că vei fi tare?
-Promit.
Îl iau în braţe şi rămânem aşa timp de câteva minute până alarma sună. O opresc şi mă ridic oftând. Îmi iau umeraşul pe care este pus deux-piece-ul şi îmbrac fiecare parte din el. Justin mă ajută atunci când trebuie să închid fermoarul fustei. O fixez mai bine în aşa fel ca spărtura să fie într-o parte. Îmi aranjez mânecile sacoului apoi mă pun în faţa oglinzii şi îmi pieptăn părul, ondulându-l după. Îmi pun cerceii vintage ce se potrivesc cu ţinuta apoi mă machiez în aşa fel încât să îmi conturez bine trăsăturile. După ce mă încalţ, îl ajut pe Justin să îşi aranjeze jacheta apoi îmi iau geanta şi ieşim din cameră. Pattie ne aşteaptã îmbrãcatã tot cu un deux-piece dar al ei este de culoare crem. Pãrul îl are prins într-un coc simplu dar ce vine foarte bine în combinaţie cu costumul. Ne ia pe amândoi de braţ şi ieşim cu toţii din casã. Justin ne deschide galant portierele apoi urcã şi el în maşinã, pornind accelerat în aşa fel încât sã nu întârziem la tribunal.
***
Dupã zeci de minute bune de mers, ajungem şi ieşim grãbiţi din maşinã. În faţa tribunalului, ne întâlnim cu Harry ce a venit ca martor şi pentru a-l susţine pe Justin. Intrãm toţi în sala cea mare unde se aflã o mulţime de oameni printre care şi trupa de dansatori în care face şi el parte. Mã uit uimitã la o persoanã ce îmi atrage atenţia şi îmi dau seama cine e. E îmbrãcatã casual cu un machiaj soft ce i se potriveşte mult mai bine decât cel strident. Selena se uitã la noi când intrãm şi ciudat e cã ne oferã un zâmbet ce nu pare a fi fals. Mai de grabã e un zâmbet îngrijorat. Lângã ea se aflã scorpia ce credeam cã mi-a fost prietenã. Vãzând cã rândul pe care sunt aşezate Jessica şi Selena sunt numai fete şi ele sunt două foste iubite ale iubitului meu, îmi vine în minte ideea cã acel grup e plin de foste ale lui. Wow, sunt chiar multe. Bãiatului ăstuia îi place viata, nu glumã. Îl iau de mânã şi ne aşezam pe primul rând şi asteptãm ca judecãtorul sã aparã.
Dupã mai bine de o orã din proces, hotãrãsc să iau o pauzã ne mai suportând atmosfera negativã din jurul meu. Ies din salã şi mã îndrept spre ieşire. Ma aşez pe una din trepte şi scot din geantã pachetul de ţigãri aproape gol. Scot o ţigare şi o aprind, apoi bag la loc pachetul în geantã şi trag un fum. De când a revenit tata în viaţa mea am început sã fumez încercând sã alung tot stresul pe care l-am acumulat. Scutur scrumul şi mai trag un fum apoi sunt "deranjatã" de sunetul scos de gresie atunci când cineva se aseazã lângã mine.
-Îmi pare rãu de tot ce s-a întâmplat între noi şi vreau sã schimb asta. Atunci când l-am sãrutat pe Justin în club eram beatã. Nu voiam sã o fac. Aveam un iubit pe care îl iubeam si îl iubesc pentru cã slavã cerului cã nu ne-am despãrţit. Ai vrea, dacã te rog, sã fim prietene şi sã nu îmi mai porţi urã? Ce dracu? E Selena tipa asta sau e doar în capul meu tot ce se întâmplã? Ce drãguţ din partea ei.
-Sigur. îi rãspund sincer apoi îmi zâmbeşte şi mã îmbrãţişeazã.
Dupã ce îmi termin ţigara hotãrâm sã mergem în salã sã fim alãturi de Justin. O iau de braţ şi intrãm în salã. Ne aşezãm fiecare pe scaunul său şi aşteptãm sã se termine.
Falsitatea ce o emanã soţia victimei atunci când se preface dãrâmatã de moartea lui mã face sã mã strâmb şi sã vreau din ce în ce mai mult sã câştigãm procesul.
*
-Vom lua o pauzã de 10 minute în care o sã luãm o decizie finalã. spune judecãtorul apoi bate cu acel ciocan. Toţi se grãbesc sã iasã din salã. Eu şi Justin ieşim împreunã afarã aşezându-ne mai retras. E foarte stresat şi asta mã îngrijoreazã. Îl iau în brate şi îl sãrut încercând sã îi alung puţin stresul.
-Tu şi Selena... prietene?
-Uhm, pãi cam da. Şi-a cerut scuze cã te-a sãrutat. Nu mã gândeam niciodatã cã se va întâmpla asta.
- Nici eu. spune rânzând şi eu mã alãtur.
Stãm cãteva minute vorbind despre proces apoi nu întoarcem în salã.
-Linişte! Am luat o decizie... Justin Drew Bieber eşti...
CITEȘTI
Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)
FanfictionSă lucrezi într-o pizzerie ca şi fata care livrează nu e un lucru atât de uşor cum pare. Poţi întâlni tot felul de persoane: prietenoase sau mai puţin prietenoase, dar îţi poţi întâlni şi dragostea adevărată. Asta cred că mi s-a întâmplat mie. M-am...