http://www.youtube.com/watch?v=YaSD2et2JyA hue, hue. Trailer nou, făcut de mine fix aşa cum mi-am dorit. Sper să vă placă. :3 *il gasiti si la link extern*
Capitolul ăsta din păcate este varză pentru că m-am grăbit să îl postez. Sorry.
-... Justin Drew Bieber eşti vinovat pentru ucidere din culpă! Luaţi-l!
Nu, nu, nu!! Glumeşte, corect? Nu trebuie să se întâmple aşa!
Mă ridic impacientată atunci când cei doi poliţişti îi pun cătuşele. Avocatul mă opreşte dar mă trag din strânsoarea lui şi mă duc la el. Îi iau faţa în palme şi îl sărut până când sunt trasă de lângă el. Machiajul mi se duce de pe faţă dar nu îmi pasă. Tot ce vreau este ca asta să fie un vis. Selena vine şi mă consolează. O strâng puternic în braţe încercând să mă "trezesc" din coşmarul ăsta.
***
Au trecut deja trei ore de când procesul s-a încheiat. Stau ca o proastă înghemuită într-un colţ al dormitorului, îmbrăcată cu hanoracul pe care mi l-a dat Justin, când am simţit că el îmi e alesul, uitându-mă la poza din ramă pe care am făcut-o recent. Trebuie să fac ceva să îl scot de acolo. O să înebunesc singură aici. În timp ce îmi sterg obrajii umezi, uşa se deschide. Îmi ridic privirea spre Harry ce tocmai a intrat în cameră.
-Harry? îi întreb fiind mirată de prezenţa lui aici.
-Hei... mă salută şi se aşează lângă mine. Mă uit în ochii lui şi îl strâng în braţe, lacrimile începând din nou să curgă. Mâinile lui mari mă înconjoară şi îmi lasă un pupic pe cap. Mă ridic din tricoul lui alb şi îmi şterg ochii înlăcrimaţi.
-Vanessa pleacă...
-Ce?! Unde?
-Înapoi acasă. Poate că e mai bine aşa.
-Nu!! Am nevoie de ea! Mă lasă acum când îmi e mai greu?!
-M-a rugat să am eu grijă de tine.
-Şi tu nu te-ai opus?! Credeam că o placi...
-Da, o plac dar nu o iubesc. Pot trece uşor peste despărţirea asta.
-Aham...
-Haide, ridică-te. Să mergem să mâncăm ceva, cred că eşti lihnită.
-Mi-ar prinde bine o masă... dar nu sunt în stare să gătesc ceva comestibil.
-Nu e problemă, mergem la un local. Du-te îmbracăte, te aştept aici.
Îi zâmbesc şi mă ridic în picioare. Îl ajut şi pe el să se ridice apoi merg la dressing şi îmi scot o pereche de blugi, o eşarfă, geaca lui Justin şi converşii apoi ies din cameră. Intru în baie şi mă schimb repede apoi mă încalţ şi intru în dormitor să îmi iau telefonul, portofelul şi pe Harry.
*
Ajungem la Jerry's şi comandăm fiecare ce îşi doreşte şi îmi inec gândurile în limonadă, aşteptând mâncarea. Încep să mă gândesc la ce vreau să fac în continuare, la cum mă voi descurca şi îmi vine ideea strălucită de a-mi schimba look-ul. Îi spun lui Harry planurile mele şi pare a fi încântat de alegerile mele. Comanda ne este adusă şi încep să mănânc imediat ce platoul îmi este aşezat în faţă. Termin repede, îmi aprind o ţigară şi astept ca Harry să termine. După ce îşi mănâncă şi el porţia începem să vorbim despre noi să uite fiecare de ce se întâmplă în viaţa noastră. Aflu că este englez, că are o soră mai mare ce se află împreună cu părinţii lui în Holmes Chapel de unde el a plecat la 18 ani pentru a-şi face o carieră. Are un apartament aici, primeşte în fiecare lună bani de la familia sa pentru toate cele necesare şi îşi câştigă banii de buzunar prin dans şi cântat. Îi povestesc şi eu unele întâmplări importante din viaţa mea însă nu îi spun multe pentru că discuţia ne este întreruptă.
-Bună, Jasmine.
-Bună... Edith. îi răspund din politeţe.
-Te-am văzut pe aici şi m-am gândit să vin să te salut. Am auzit de procesul pe care Justin l-a pierdut şi voiam să îţi spun că îmi pare rău şi că el nu merită asta. Fii puternică.
-Uhm... mulţumesc. Apreciez.
-Ok, eu plec acum, nu vreau să deranjez. Nu ştiam că fumezi.. oricum mi-a părut bine să te văd şi spun din nou că îmi pare rău pentru cele întâmplate. spune şi pleacă de la masa noastră.
Îmi termin ţigara şi îi propun lui Harry să mergem la o plimbare prin parc. Acceptă şi îi zâmbesc. Plăteşte el nota de plată, chiar dacă nu voiam asta şi mergem în parcul de lângă Jerry's. Parcul pustiu şi aerul rece îmi limpezeşte gândurile. Continui cu Harry conversaţia ce ne-a fost întreruptă mai devreme şi pot spune că e un tip foarte ok. Vântul răcoros începe să iar el îşi strecoară mâinile în palton şi eu fac la fel în geacă.
După plimbare horărâm de comun acord să mergem spre casele noastre. Mă conduce acasă şi când ajungem în faţa casei îi las o îmbrăţişare puternică.
-Vei fi bine în seara asta? Dacă ai vreo problemă mă suni, ok?
-Ok. îi răspund zâmbind, grija lui făcându-mă într-un fel fericită.
Îi urez noapte bună şi nu pleacă până când nu intru în casă. Îmi las încălţările la uşă, geaca în cuier şi intru în living. O văd pe Pattie cum stă pe canapea stresată, gândindu-se probabil la o cale de a îl elibera pe Justin. Mă aşez lângă ia şi o strâng în braţe. Îmi povesteşte apoi planurile sale de a-l scoate pe Justin din închisoare şi îi spun şi eu ideea mea. Mâine vom chema avocatul şi ne vom gândi toţi trei la tactici. Tot mâine îmi propun să merg la Justin cu câteva haine pentru el şi alte lucruri care îi trebuie acolo.
Mă retrag obosită în dormitor şi mă schimb în hainele lui pentru a le simţi parfumul. Mă aşez în pat şi toate amintirile noastre mi se derulează în minte. Încep să zâmbesc când mă gândesc la primul nostru sărut până la prima noapte de dragoste... toate astea mă liniştesc şi îmi sterg din minte pentru o clipă ziua de astăzi. Oficial, cea mai urâtă zi din viaţa mea.
CITEȘTI
Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)
FanfictionSă lucrezi într-o pizzerie ca şi fata care livrează nu e un lucru atât de uşor cum pare. Poţi întâlni tot felul de persoane: prietenoase sau mai puţin prietenoase, dar îţi poţi întâlni şi dragostea adevărată. Asta cred că mi s-a întâmplat mie. M-am...