Capitolul 22.

6.9K 252 11
                                    

Am început să scriu la o nouă carte, ideea venindu-mi instantaneu. Am zis ca personajul principal sa fie Harry Styles, chiar dacă voiam să îl pun din nou pe Justin. Dacă nu vă place trupa One Direction vă rog să nu jigniţi sau orice altceva. Chiar dacă o urâţi puteţi să trageţi o privire peste primul capitol şi poate o să vă placă. Nu vă mai reţin. Acesta este capitolul mult aşteptat în ciuda faptului că data trecută v-am lăsat în suspans. 

O privesc mai bine şi observ că e Pattie. Obrajii mi se înroşesc când mă gândesc ce este acum în mintea ei văzându-ne doar acoperiţi cu prosoape, după ce am ieşit împreună din baie. 

-Mamă?! Ce dracu cauţi tu aici? îl aud pe Justin cum aproape ţipă la mama sa, oarecum deranjat de apariţia ei neanunţată. 

-Am venit în vizită. Sper că nu deranjez. Am vrut să îţi fac o surpriză. spune ea, destul de deranjată de cuvintele lui Justin.

Îşi strecoară mâna prin păr şi se îndreaptă spre ea. Îmi cer scuze şi intru repede în dormitor. Mă aşez pe pat şi înlătur prosopul ud de pe trupul meu. Îmi iau lenjeria intimă din teancul de haine ce este aşezat în colţul patului, nu prea departe de mine. Le iau pe mine repede, evitând un posibil moment jenant ce s-ar putea întâmpla dacă Pattie ar intra în cameră. Iau pantalonii în care am venit ieri şi distrug teancul. Îmi îmbrac şi tricoul şi aşez cu grijă hainele lui Justin, înapoi în teanc. Trag draperiile, luminând astfel întreaga cameră şi deschid larg geamul. Aerisesc puţin lenjeria de pe pat şi o întind înapoi cu grijă. Închid geamul şi mă întind pe pat, dând drumul la televizor. Justin intră în cameră şi se pune în faţa mea. Îi arunc o pernă în cap şi încep să râd. O aruncă înapoi şi îşi trage repede perechea neagră de boxeri. Scoate un mic feon din sertarul biroului şi îl bagă în priză. Îl dă la viteza cea mai mare şi începe să-şi usuce părul.  Mă ridic cu gândul să îmi usuc şi eu părul. Justin termină şi începe să se îmbrace. Aprind feonul şi mi-l trec de câteva ori prin şuviţele de păr ude.  După ce suntem amândoi gata, ieşim împreună din dormitor, îndreptându-ne spre uşa de la intrare. Îmi iau converşii în picioare şi îmi iau la revedere de la Pattie. Justin îşi ia în picioare încăltările NEO şi ia cheia de la maşină luându-şi rămas bun de la mama sa.  Ieşim din oraş, ajungând într-un cartier sinistru, chiar dacă este soarele pe cer. Coborâm lângă o mică încăpere făcută din cărămizi, pe care scrie simplu "TATTOOS" fără nimic altceva. Mă ia de mână şi intrăm. Când deschidem uşa un sunet de clopoţel se aude făcându-l pe tipul musculos, plin de tatuaje să ne privească. Începe să zâmbească când îl vede pe Justin, şi se opreşte din tatuat corpul burtosului ce stă fără tricou, pentru a-şi colora pielea. Bărbatul dă mâna cu Justin şi îmi sărută mâna, prezentându-se. Îl cheamă Mark.  Termină să îl tatueze pe grăsan şi începe să vorbească cu Justin despre viitoarele lui tatuaje. Vorbesc în şoaptă ca eu să nu pot auzi şi dau amândoi mâna.  Se aşează pe patul pe care ar trebui să stea şi îi arată locurile unde vrea să se tatueze. Exact unde bănuiam. Pe mâna care are cele mai multe tatuaje. Mark pregăteşte tot ce îi trebuie şi Justin aşteaptă să înceapă tatuatul. Îmi face semn să nu mă uit, spunându-mi că e o surpriză. Îl ascult şi mă întind după revistele ce se află pe măsuţa din faţa mea. Încep să răsfoiesc auzind sunetul enervant al aparatului. 

***

Aproape că mă ia somnul dar aud cum Mark spune "Gata!", cu o voce obosită, şi tresar la auzul acestor cuvinte. Justin se ridică şi deja pot să văd unul dintre tatuajele lui. Este un tigru. Arată atrăgător e braţul său. Îl ajut să se ridice dar tot nu pot vedea al doilea tatuaj ce este localizat la încheietura mâinii. Mark aduce o cremă cu care unge tatuajele noi. Justin îi înmânează banii şi dau noroc. Mă ia de mână şi ieşim din încăpere dar nu înainte să îl salut pe Mark. Urcăm în maşină şi plecăm imediat din cartier. Dar nu ne îndreptăm spre casă. În final pot vedea tatuajul de pe încheietură. Este un... înger?! Cu chip feminin.  Mă întreb dacă sunt eu sau Pattie. Justin porneşte radioul şi degetele sale încep să bată în volan, pe ritmul muzicii. Îşi pune ochelarii la ochi şi mă priveşte. Încep să fredonez alături de el, melodia ce tocmai a început. Printre versurile cântate la un volum tare, îmi spune doar "You are my angel, Jasmine." şi îmi dau seama că se referă şi la tatuajul de pe mână. Îi zâmbesc şi continui să fredonez. Scoate din buzunărelul din portieră o hartă şi îmi spune să caut o locaţie. Îşi pune mână în jurul gâtului meu şi priveşte atent drumul, conducând după indicaţiile mele. 

***

-La dracu. spune el în timp ce trage pe dreapta. Mai mult ca sigur maşina a rămas fără benzină şi drumul nu mai poate continua. 

Coborâm din maşină şi începem să mergem pe jos. Ia Justin harta şi o întoarce de câteva ori, pentru a-şi da seama care e ruta corectă. E atât de concentrat încât nu îşi dă seama că m-am oprit pentru a-mi lega şiretul. Începe să vorbească singur pănâ îşi dă seama că nu mai sunt lângă el. Se întoarce şi lasă mâinile să cadă pe lângă corp. Îl văd cum îşi perde răbdarea şi ridică mâinile spunându-mi să mă grăbesc. Mă ridic de la sol şi mă scutur de praf. Îl văd pe Justin cum se îndreaptă spre mine râzând şi mă ia în braţe. Îi răspund confuză fără să ştiu motivul acestei îmbrăţişări. Mai mergem câteva mile pe jos şi dăm de o benzinărie. 

-Slavă cerului! spune el şi mă trage de mână să ajungem mai repede.

Intrăm în ea şi mirosul de brad se simte de la o poştă. Radioul vechi se aude încet făcând admosfera plictisitoare. Justin se duce să ia ceva benzină şi eu mă duc  spre raftul cu dulciuri. Imi iau de mâncare şi iau o sticlă de apă rece din frigider. Le pun pe tejghea şi aştept ca vânzătoarea să le pună într-o pungă. Îi plătesc, iau punga şi ies afară unde mă aşteaptă Justin, cu vreo două bidoane de 2,5L pline cu benzină. Drumul până la maşină durează mai puţin decât am crezut şi urc obosită pe scaunul din faţă. Justin umple rezervorul şi intră în maşină. Porneşte motorul şi ne continuăm drumul către destinaţie.

Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum