Mirosul de cafea proaspăt făcută şi al mării invadează puntea. Beau uşor din cana mea şi privesc răsăritul soarelui. Razele încep să îmi mângâie obrajii în timp ce închid ochii relaxându-mă înainte de debarcarea de la 12PM. Simt o mână rece ce se aşează pe unul din umerii mei. Buzele moi şi catifelate ale lui Justin încep să îmi maseze pielea gâtului. Schiţez un zâmbet de plăcere şi îi ofer un sărut.
-Bună dimineaţa, iubito! îmi spune în timp ce se aşează pe unul din fotolii.
Îi răspund şi eu la fel şi îl iau de mână. Îşi pune ochelarii de soare la ochi şi se întinde lăsând soarele să-i închidă culoarea pielii.
Ploapele îmi acoperă ochii şi mă cufund într-un somn uşor şi plăcut.
***
Şuieratul vaporului m-a trezit instantaneu. Mă frec la ochi cu dosul palmelor şi mă ridic. Îl văd pe Justin cum vine spre mine cu toate bagajele. Mă uit împrejur şi văd minunatele clădiri ale Buenos Aires-ului. Gura mea rămâne între deschisă, uimită fiind de frumuseţile acestui oraş. Revin din transă când una dintre mâinile reci ale lui Justin îmi atinge obrazul ars de soare.
-Frumos, nu? mă întreabă lăsând bagajele să cadă şi lipindu-şi corpul de al meu.
Dau din cap aprobator lăsându-mi privirea în jos, neputând să mă uit în ochii lui Justin. Îmi ridică bărbia şi se uită cu faţa sa inocentă şi plină de frumuseţe la a mea apoi mă sărută. Vaporul opreşte şi toată lumea se îngrâmâdeşte să coboare. Îmi iau bagajele în mâini şi cobor. Mă uit împrejur după Justin. Ia-l de unde nu-i. Încep să mă panichez şi mâ învârt în cerc ca o idioată. Încheietura mâinii îmi este prinsă de aceeaşi mână rece.
-Eşti bine?
-Aici erai! Slavă cerului! îi spun îmbrâţişându-l.
-Am fost să iau un taxi. Hai, vino!
Mergem la taxiul ce ne aşteaptă pe partea cealaltă. Ne băgăm bagajele în portbagaj şi urcăm amândoi în spate. Îl aud pe Justin cum îi spune o adresă, taximetristul vorbindu-i în spaniolă.
-Ştii spaniolă?
-Da.
***
-Muchas gracias, señor. îi spune Justin întinzându-i banii pentru drum.
Cobor din maşină şi văd o casă modestă, vopsită într-un galben deschis, uşă din lemn lăcuit recent, nu prea sofisticată. Justin îşi ia toate bagajele şi se îndreaptă spre întrare. Se uită la mine şi mă îndeamnă să mă duc lângă el. Mă pun în spatele lui şi aud cum mâinile tremurândee ale sale bat repetat. Uşa se deschide şi în prag apare o femeie îngrijită, cu ochii albaştri ca apa oceanului şi cu faţa luminată. Un zâmbet îi apare pe chip şi îi sare în braţele lui Justin. Simt bucuria dintre cei doi şi încep să zâmbesc, îndepărtându-mă puţin să le fac loc.
-Mi hijo. Te he extrañado! spune ea în timp ce o lacrimă îi udă obrazul.
-Mamá, por favor hable Inglés. spune Justin sărutând-o pe frunte.
Mamá? Ea este mama lui? Nu pot să cred! Ce seamană!
-Mamă ea este Jasmine, iubita mea.
-Jasmine, ce nume frumos! Îmi pare bine să te cunosc micuţo! îmi spune ea îmbrăţişându-mă.
-Şi mie îmi pare bine să vă cunosc doamnă Bieber.
-Îmi poţi spune Pattie. Haideţi, intraţi!
Pattie ne ajută cu bagajele şi intrâm în casa sa. O răcoare impresionantă pe o căldură aşa mare. Ne facem comozi în living în timp ce Pattie ne aduce apă rece. Un chip angelic se ascunde ruşinat dupa ea. Când îi zăreşte chipul lui Justin, rămâne blocată. El o vede şi o ia în braţe. Atâta bucurie pe chipul său nu am mai văzut de mult. Aşa de plăpând şi complet schimbat.
-Justin! Ai venit! spune ea.
-Da, Jazzy! Am venit. Am venit pentru tine. îi spune lăsându-i un mic pupic pe obraz.
-Mie si lui Jaxon ne-a fost dor de tine.
-Unde e Jaxon, Jazzy?
-E cu tata în curtea din spate. Mă duc să îi chem?
-Chiar te rog. Fugi!
Justin nu se mai poate opri din zâmbit. Se pune pe canapea lângă mine, mă ia de gât şi m ă sărută.
-Nu te-am mai văzut niciodată aşa de bucuros.
-Nu îmi întâlnesc des familia.
-Ştiu asta. Mă bucur enorm pentru tine.
-Tu eşti ok? Eşti cam timidă. spune Pattie aşezându-se pe fotoliul alăturat.
-Da. Doar că mi-e puţin ruşine.
-Faci parte din familie. Relaxează-te!
-Voi încerca.
Un bărbat înalt apare împreună cu Jazzy şi cu Jaxon. Justin se ridică şi îl îmbrâţişează pe tatăl său.
-Ce faci, bărbate? Mă bucur că ai venit.
-Am venit la voi. Mi-era dor de voi.
-Ea cine este? spune zâmbindu-mi.
-Ea este viitoarea noastra noră, Jeremy. spune Pattie luând o gură din apa răcoroasă.
-Bună frumoaso! Bine ai venit în familie! Eu sunt Jeremy!
-Eu sunt Jasmine. Mă bucur să vă cunosc şi să fac parte din familia voastră.
-Bună, Jasmine. Eu sunt Jazzy, iar cel din braţele lui Justin este fratele meu, Jaxon.
-Bună, frumoaso!
-Mă bucur că Justin şi-a găsit o iubită frumoasă şi căruia să îi placă de mine.
-Cui nu i-ar plăcea de tine? Eşti aşa adorabilă!
Micuţa Jazzy îşi face loc în poala mea şi începe să se joace în părul meu. Îi fur un pupic pe obraz şi câteva zâmbete. Jeremy şi Pattie privesc tabloul oferit de mine, Justin şi fraţii săi. Din când în când Justin se mai uită la mine şi îmi zâmbeşte, semn că e foarte fericit şi că e bucuros că mi-am făcut loc în familia lui. Poate mi-am făcut loc şi în inima lui. Un mic colţişor poate fi rezervat pentru mine, dar poate fi rezervat şi pentru altcineva. Dar pentru cine? Mi-e teamă să nu pierd acest loc, dacă chiar îl am. Mi-e frică de ea, de fata ce poate să îmi fure fericirea. Mi-e frică de ...
Selena.
CITEȘTI
Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)
FanficSă lucrezi într-o pizzerie ca şi fata care livrează nu e un lucru atât de uşor cum pare. Poţi întâlni tot felul de persoane: prietenoase sau mai puţin prietenoase, dar îţi poţi întâlni şi dragostea adevărată. Asta cred că mi s-a întâmplat mie. M-am...