Capitolul 5.

10.1K 465 15
                                    

Îmi place că am cititori şi cartea mea este adăugată la multe reading list-uri, de aceea aceasă parte va fi mai lungă. Sper să o citiţi în continuare şi la câţi mai mulţi cititori! Enjoy.

De dimineaţă mă trezesc din instinct, fără ca mama să ţipe la mine să mă trezesc. Îmi fac repede patul  şi mă pun să îmi caut de îmbrăcat. Îmi iau nişte colanţi negri, o bluză crem cu mânecile trei sferturi, o jachetă şi converşii cu ţinte. Părul mi-l las să îmi acopere spatele şi cobor să iau prânzul.

În bucătărie sunt Justin şi mama. Se pare că se înţeleg foarte bine după cum râde mama.

-Ce se petrece aici? îi întreb confuză.

-Iubitul tău este foarte amuzant. Este un băiat la locul lui.

-Să o crezi tu... îi spun "tuşind". Ţi-am mai zis că nu e iubitul meu!

-Cum poţi spune asta, Jasmine? îmi spune Justin chicotind.

Se ridică de la masă şi vine în faţa mea. Mă sărută ca mama să creadă ca suntem împreună. Îl resping însă, trăgandu-l spre ieşire. 

-Pa mamă!

-La revedere doamnă Shelley. 

-Îmi poţi spune Loredana.

-Ok, la revedere Loredana!

-La revedere scumpilor.

Trântesc uşa în urma noastră şi mă pun în faţa lui Justin.

-Ce dracu e cu tine?! De ce m-ai sărutat în faţa mamei?! Noi doi nu o să fim niciodată împreună! Înţelegi?

-Fundul tău arată foarte bine în colanţii aştia. îmi spune deviind de la subiect.

-Tu barim auzi ce zic? Sau tu auzi doar ce vrei?

-Ambele. Treci în maşină.

Mă strânge puternic de mână şi mă bagă în maşină. Pe tot parcursul drumului nu spunem niciunul nimic. Justin are o faţă nu prea încântătoare. Fruntea îi este încruntată, mâinile parcă lipite de volan iar gura între-deschisă în aşa fel să poată să respire.

Ajungem în parcarea pizzeriei, Justin parchează maşina pe două locuri de parcare şi coboară din maşină. Vine îmi deschide uşa şi intră în pizzerie. Ies şi intru repede după el. Văd că Justin dă noroc cu Jamie după o pupă pe Jessica. Cred că ea e în culmea fericirii.  Îl văd pe Justin cum se îndreaptă spre vestiar. Ce dracu face acolo?

Îi salut pe Jamie şi Jessica şi intru în vestiar. Îl văd pe Justin în faţa fostului dulap al lui Louise. Nu se uită la mine. Îşi ia un tricou pe el cu inscripţia pizzeriei şi îşi bagă lucrurile în dulap.

-Tu eşti noul angajat? îi spun eu confuză.

-Da, ceva probleme?

-Nu... Ce ai? De ce te porţi aşa?

-Mă port normal. Nu mă cunoşti, Jasmine. Las-o baltă. îmi spune asta şi trânteşte uşa dulapului.

Iese din vestiar nervos. Ce l-a apucat şi pe băiatul ăsta? Am făcut eu ceva?

Mă schimb şi eu în hainele de muncă şi ies din vestiar. Îl văd pe Justin cum stă pe tejghea lângă Jessica şi vorbesc. Când mă vede pe mine o sărută pe obraz. În câteva secunde le văd pe Edith si pe Ivy cum intră în pizzerie. Mă duc la ele şi le îmbrăţişez.

-Uuu, cine e noul tău coleg? E bun. spune Edith râzând.

-De parcă nu ai sti cine e...

-Oo, s-a anganjat aici pentru tine? întreabă Ivy.

Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum