Capitolul 21.

7.6K 261 21
                                    

Iar am schimbat coperta. Nu mă pot abţine să nu o fac. Am spus să fie una mai "romantică" după capitolul trecut. Sper că v-a plăcut. :D x

Mâinile mari şi calde ale lui Justin îmi îndepărtează şuviţele castanii de pe chip. Îmi sărută fruntea şi îmi înconjoară talia cu mâna. Îmi deschid ochii obosiţi şi observ că sunt în braţele lui. Îmi ridic privirea spre a sa şi îi zâmbesc. Îmi privesc noua brăţară ce îmi acoperă micul tatuaj de la încheietura mâinii. Privesc micuţa cheie ce stă atârnată de zalele brăţării şi o pun la piept lângă inima mea. Oftez şi îmi aşez mai bine capul pe pieptul lui Justin. Începe să se joace în părul meu şi eu îi analizez tatuajele de pe mână.  

-O să îmi mai fac două azi.

-Te rog, Justin, să fie ultimele.

-Promit.

Se mai joacă puţin în părul meu, îmi sărută creştetul capului şi se ridică. Strâng pătura la piept şi mă aşez în fund. Îl urmăresc cum se întinde după lenjeria sa intimă şi începe să-i îmbrace. Îi privesc fundul micuţ cum se încordează când se ridică pentru a trage definitiv boxerii pe el. Încep să râd puţin şi Justin îşi întoarce capul spre mine. Se uită la mine confuz apoi începe să zâmbească. 

-Îmi poţi da, te rog, boxerii? îl întreb strângând pătura şi mai tare.

-Iubito, aseară am făcut dragoste. Te-am văzut dezbrăcată deja. 

-A fost altceva... mi dai te rog?

Se apleacă şi apucă perechea de boxeri aruncată pe parchet. Mi înmânează delicat apoi deschide dulapul. Scoate un prosop, o pereche nouă de boxeri, un tricou şi o pereche de jeanşi. Îşi priveşte în oglindă păru dezordonat şi încep să chicotesc ştiind că eu sunt responsabilă de asta. Îşi strecoară mâna de câteva ori printre firele încâlcite de păr şi se îndreaptă spre ieşire.

-Eu mă duc să fac duş.

-Justin, stai! Vreau să facem baie împreună. îi spun roşindu-mă în obraji. 

-Ok. îmi spune zâmbind în timp ce închide uşa.

Îşi aşează schimburile pe marginea patului şi deschide din nou dulapul. Mai scoate un prosop şi îmi ia hainele de pe scaunul biroului. Le aşează lângă ale lui şi iese pe uşă spunând că se întoarce imediat. Mă ridic repede şi îmi iau sutienul de pe jos apoi privesc în coşul de gunoi, să văd dacă şi-a aruncat prezervativul. Doar din curiozitate. Îl văd şi respir uşurată. Mă aşez pe pat şi pun sutienul lângă celelalte schimburi. Intră şi Justin în cameră şi se aşează lângă mine. Mă ia de mijloc şi mă trage lângă el. 

-Vrei să mergem să mâncăm ceva până se umple cada?

-Sigur. Mă cam doare stomacul. Probabil mi-e foame.

Ne ridicăm împreună, iau tricoul de pe podea şi îl îmbrac. Îl iau pe Justin de mână şi ieşim din cameră. Odată ajunşi la bucătărie, mă aşează pe bufetul rece şi deschide frigiderul. Se uită nehotărât în sus şi în jos, scărpinându-se în cap. Mă duc în spatele lui şi mă ofer să îl ajut. Scot nişte roşii, puţin caşcaval, două ouă şi câteva felii de bacon. Închid frigiderul şi le aşez pe tocător. Dau drumul la aragaz şi pun o tigaie cu ulei la încins. Justin mă priveşte, cu mâinile în sân,  satisfăcut de alegerea mea. Îmi zâmbeşte şi continuă să mă privească.  Sparg ouăle în tigaie apoi mă întorc la tocător şi încep să tai roşiile şi să fac felii de caşcaval. Le aşez frumos pe o farfurie mare şi mă întorc la tigaie. Iau ouăle şi le trântesc pe farfurie  apoi pun baconul. Îl întorc de câteva ori apoi îl aşez lângă caşcaval. 

Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum