După trei luni.
Imediat ce mă trezesc, sunt bombardată cu mesaje din toate părţile. Îmi ridic telefonul de pe noptieră şi deschid unul dintre mesaje.
De la: Austin
" Hey, iubito! Ştiu că eşti stresată de toată această întâmplare cu presa şi cu tot, dar mi-e tare dor de tine şi vreau să ne vedem în seara asta. Am pregătit o surpriză pentru tine. Îmbracă-te elegant. Vin să te iau la 8 PM. Te iubesc"
Către: Austin
" Şi mie mi-e dor de tine. Abia aştept să văd surpriza. Ne vedem. Te iubesc! "
Mă ridic din pat, şi privesc pe geam să văd dacă reporterii sunt încă acolo. Bineînţeles că sunt! Cum aş putea să scap de ei aşa uşor dacă nu le-am răspuns la nicio întrebare.
Probabil vă întrebaţi ce s-a întâmplat în aceste trei luni şi de ce am presa în faţa casei. Am decis să îi acord o şansă lui Austin şi să vedem ce ne rezervă viitorul pentru că trebuie să trec peste, trebuie să uit de Justin şi să îmi refac viaţa aşa cum mi-am dorit. Totul merge perfect între noi, nu ne-am certat niciodată şi nici nu cred că o vom face prea curând. Dar parcă e ceva neînregulă. Parcă nu merge ceva şi mă simt tot mai prost pe zi ce trece. Parcă e totul prea perfect şi nu ştiu cum să mă descurc cu asta.
"Dar Justin? Cum a petrecut aceste luni?" Justin şi-a continuat ritmul vieţii sale aşa cum era şi înainte până de curând. A devenit foarte faimos şi cel mai râvnit cântăreţ al acestui an. Am spus până de curând deoarece acum câteva zile a lansat albumul "Journals" şi toată lumea vorbeşte despre asta. O meodie ce le-a atras atenţia tuturor este "Heartbreaker" şi după cum cred că şi-a dat toată lumea seama, este scrisă pentru mine. De fapt, tot albumul este, dar să ne concentrăm pe melodie. Însă cum presa nu a ştiut de micul său secret, totul s-a învârtit în jurul acestui subiect. "Cine i-a frânt inima artistului Justin Bieber?" Întrebarea asta a fost pusă peste tot. S-au facut chiar şi afişe :
Totul l-a acaparat şi până la urmă a cedat şi, invitat la "Emisiunea lui Ellen", a dezvăluit faptul că eu sunt cea care i-a frânt inima şi a recunoscut faptul că a ascuns totul şi că de când ne-am despărţit este în depresie. A spus că nu am mai ţinut legătura şi că nu ştie unde mă aflu şi ar dori să afle. Acest lucru s-a întâmplat acum două zile. Toată lumea s-a mobilizat să mă găsească şi ieri, printr-un telefon anonim primit de către emisiunea la care a participat Justin, s-a aflat faptul că sunt în New York.
De atunci am presa la uşă aşteptând o confirmare din partea mea. Am petrecut toată ziua în casă, în speranţa că mă vor lăsa în pace, însă fară succes. Azi trebuie să îi confrunt pentru că nu pot să stau închisă toată viaţa mea.
Orele trec greu însă nu atât de greu pe cât mă aşteptam. Încep să mă pregătesc imediat ce văd că ceasul bate ora 6PM. Mă decid să îmi iau salopetă neagră elegantă, pentru a nu sta de grija rochiei. Îmi las parul pe spate, însă îmi fac nişte bucle. Aplic un machiaj de seară, nu ceva foarte strident însă ceva care să îţi atragă puţin atenţia.
Austin ajunge cu un sfert de oră înainte. Norocul lui că sunt gata de plecare. Cobor în living şi îl găsesc savurând dintr-un pahar cu suc de portocale şi discutând cu mama. Imediat ce mă vede schimbă subiectul şi începe să vorbească de tot felul de prostii.
-Ce vorbeaţi voi doi acolo? întreb curioasă chiar dacă ştiu că nu îmi vor spune.
-Ah, nimic, iubito. Vorbeam despre restaurant. Eşti gata?
-Da, sunt gata. Oh, nu vreau să ies în îmbulzeala asta dar sunt foarte curioasă să văd ce mi-ai pregătit.
-Va fi bine, iubito. Haide! îmi spune în timp ce se ridică de pe fotoliu şi îşi ia la revedere de la mama.
Îl rog să iasă el primul şi acceptă. Îl iau de mână şi îi dau din cap afirmativ când mă întreabă dacă sunt pregătită. Am atât de multe emoţii, de parcă ar fi Justin în spatele uşii.
Imediat ce părăsim locuinţa, bliţurile încep să ne acapareze, zeci de microfoane se apropie ameninţător de mine. Aud diferite voci ce mă întreabă acelaşi lucru şi parcă ameţesc. Austin mă trage spre maşină încercând să facă cât mai scurtă întâlnirea mea cu reporterii. Când ajungem la maşină, îmi deschide uşa însă mă opresc. Mă întorc spre reporteri şi îmi fac curaj.
-Aveţi la dispoziţie cinci minute pentru a-mi pune întrebări despre acest subiect. Dar am o condiţie! Să ne lăsaţi să plecăm de aici în linişte.
-Jasmine! O întrebare! Este adevărat ce a afirmat artistul Justin Bieber?
-Da, este adevărat.
-De ce aţi ascuns acest lucru? o altă voce întreabă.
-Mai bine îl întrebaţi pe managerul lui.
-Jasmine! Sunt Rick, reporterul trimis de la "Emisiunea lui Ellen". Vei accepta invitaţia?
-Ce invitaţie? întreb nedumerită.
-Ellen te-a invitat în direct pentru a vorbi despre Justin.
-Oh, nu ştiam despre acest lucru. Mă voi gândi la asta. Acum dacă mă scuzaţi, trebuie să plec.
Intru repede în maşină şi îl rog pe Austin să pornească. În câteva secunde începem să ne îndepărtăm de casă şi de toată îmbulzeala aia.
-Unde mergem?
-Mergem la restaurant, acolo e surpriza.
-Oh, ok.
***
La restaurant se ţine o petrecere cu ocazia împlinirii a unui an de când Austin a preluat conducerea restaurantului. Multă lume importantă se află în seara asta aici, incluzându-i şi pe părinţii lui Austin. Mă simt oarecum prost pentru că nu cunosc aproape pe nimeni şi mă simt în plus. La un moment dat, luminile se sting şi se face lumină doar într-o parte a restaurantului. Austin mă ia de mână şi mă invită la dans în acea parte a încăperii. Accept şi începem să dansăm pe o melodie lentă. După un minut realizez că suntem singurii care dansează, ceilalţi stând în jurul nostru, privindu-ne.
Dupa ce se termină melodia se sting luminile iar şi se aprinde o singură lumină ce cade pe noi doi. Austin mă ia de mână şi îmi spune:
-Jasmine, am să-ţi spun ceva de mult timp şi ştiu că o să ţi se pară nebunesc sau prea devreme însă chiar simt că trebuie să fac asta... se opreşte, se pune în genunchi, scoate o mică cutiuţă roşie din buzunar şi o deschide. Jasmine, vrei să fii soţia mea?
Aceste cuvinte mă copleşesc, rămân şocată la cuvintele lui şi derutată. Privesc în jur cum toată lumea aşteaptă răspunsul meu şi cum unii mă îndrumă să accept.
-Umm... da. îi spun, cuvintele luând-o înainte.
Îmi pune inelul pe deget în timp ce pe fundal se aud ropote de aplauze.
Ce naiba ai făcut, Jasmine? Nu mai e cale de întoarcere acum.
CITEȘTI
Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)
FanficSă lucrezi într-o pizzerie ca şi fata care livrează nu e un lucru atât de uşor cum pare. Poţi întâlni tot felul de persoane: prietenoase sau mai puţin prietenoase, dar îţi poţi întâlni şi dragostea adevărată. Asta cred că mi s-a întâmplat mie. M-am...