Scuzaţi de întârziere. A ieşit cam naşpa capitolul ăsta.
-Justin, putem merge acasă? Vreau să vorbim cu mama. îi spun ocolind subiectul de mai devreme.
-Acasă la tine? Ok. spune şi trage de volan.
Sunt cam îngrijorată de reacţia tatălui meu. Sper să nu îl rănească din nou pe Justin. Atunci o să îl oblig să dea şi el. Nu îl pot vedea aşa. Chiar dacă persoana în care ar trebui să dea e tatăl meu. De când a venit parcă nu mai e aceeaşi persoană cum era acum câţiva ani. Parchează maşina în faţa porţii şi îmi deschide uşa. Cobor din maşină şi îl iau în braţe. Mă sărută pe frunte şi îmi spune că va fi bine. Ceea ce eu nu cred. Mă uit prin jur şi văd maşina de poliţie parcată pe partea cealaltă. Probabil fiul vecinei a fost prins iar că ia droguri.
Justin deschide poarta şi păşim cu paşi repezi spre casă. Nu stau să ciocăn pentru că e casa mea. Intrăm şi aud tot felul de voci ce se aud tot mai aproape. Îl văd pe tata cu alţi trei poliţişti ce ies din bucătărie. Îl strâng pe Justin de braţ şi văd cum poliţiştii încearcă să îl îndepărteze de mine. Încep să ţip ca un copil mic căruia i s-a furat ciocolata când tata mă ia în braţe şi mă trage de lângă Justin. Dau din picioare şi din mâini încercând să scap din braţele lui. Mă lasă să ating podeaua dar îmi ţine mâinile la spate. Poliţiştii îl iau pe sus pe Justin şi văd confuzia din privirea lui. Se uită spre mine şi îmi spune că o să fie în regulă. Ies din casă şi se îndreaptă spre maşina de poliţie. Îl bagă în spate şi urcă şi poliţiştii în maşină. Reuşesc să îi dau un cot în stomac ceea ce îl face să-mi de drumul şi fug spre maşina de poliţie. Aud cum motorul e pronit şi măresc viteza. Ajung pe stradă dar maşina porneşte şi îl văd pe Justin cum se uită uimit la mine. Rămân în acelaşi loc privind maşina cum se îndepărtează şi încerc să îmi reglez respiraţia. Tata vine şi mă ia în braţe şi mă duce în casă.
-Copile, ai înebunit?! îmi spune trântind uşa cu putere.
-Eşti nebun! Cum ai putut?! Poliţie, serios?
-Am fost îngrijorat. Credeam că ai fost răpită.
-De cine? De iubitul meu? Să fim serioşi. Ştii ceva? Am avut o noapte minunată pe care vreau să o repet de câte ori simt nevoia cu Justin.
-Stai, ce?! Ai făcut sex cu golanul ăla?
-Nu, am facut dragoste. E cu totul altceva. îi spun şi plec în camera mea. Scot unul din geamantane şi încep să îmi îndes haine în el. Îmi pun şi câteva truse de machiaj şi îl închid. Îmi schimb hainele astea murdare şi îmi aranjez părul. Uşa se deschide şi chipul mamei mă relaxează. Mă bucur că e ea şi nu idiotul ăla. Se aşează pe pat şi se uită la mine.
-Jasmine, îmi pare rău că tatăl tău se comportă aşa.
-Şi mie. Credeam că o să fie bine că s-a întors şi că o să fim iar o familie dar nu e aşa. Vreau să plec.
-În legătură cu plecatul... tatăl tău vrea să ne mutăm în New York, în apartamentul în care a locuit când noi credeam că a murit.
-Eu nu plec de aici. Duceti-vă voi, eu rămân aici cu Justin.
-Dacă tu asta vrei... dar dacă te răzgândeşti să mă suni. Ok?
-Te iubesc mamă. îi spun şi o îmbrăţişez.
Mama e de acord să mă lase aici. Ok, asta e ciudat. Dar cu siguranţă matahala aia nu o să mă lase. Ce-i drept ar fi un miracol să mă lase să stau aici. Oare o să vândă casa asta?
-Şi cu casa cum rămâne? O vindeţi?
-Nu. O să o dăm spre închiriere. Hai că te las, mă duc să îmi fac bagajul.
-Când plecaţi?
Nu apucă să răspundă că aud ţipete pe hol. Ies în grabă şi îl văd pe Justin pe hol, plin de nervi, ţinându-şi pumnii încleştaţi. Mă duc şi îl îmbrăţişez. Pot simţi cum îşi reglează respiraţia şi bătăile inimii. Mă strânge puternic în braţe apoi mă ia de mână şi mergem în living unde se află tata. Se ridică de pe canapea şi vine în faţa noastră.
-Puştiule, nu ştiu cum ai reuşit să îi furi inocenţa ficei mele, dar ai făcut-o. Felicitări! Vă las să vă continuaţi relaţia asta stupidă care nu o să dureze mult. O să se întoarcă Jasmine la tatăl ei şi o să vezi tu câtă dreptate am avut. Atunci când se va întoarce, să nu te prindă dracu să o mai cauţi, că eşti ca şi mort. Înţeles?
-Aha. spune Justin plictisit de conversaţie.
Îl iau de mână şi urcăm în camera mea. Nu se aşează pe pat, doar aşteaptă să vadă ce fac. Iau geamantanul şi cheia camerei.
-Vreau să mă mut la tine, Justin. îi spun şi imediat îi apare un zâmbet pe faţă. Mă ia în braţe şi îmi încolăcesc picioarele în jurul taliei lui. Mă lasă uşor pe spate ca pe un copil mic şi încep să râd.
-Asta e fata mea. spune şi mă lasă jos.
Mă ridic pe vârfuri şi îi las un pupic pe nas. Ia geamantanul şi mă lasă pe mine liberă, să pot încuia uşa camerei. Chiar dacă dă casa spre închiriere, nu las pe nimeni să îmi atingă camera. Am prea multe amintiri în ea să fie atinsă de orice fătălău. Îmi pun cheile în geantă şi îl urmez pe Justin pe scări. O îmbrăţişez pe mama şi îmi iau politicos rămas bun de la bărbatul ce se presupune a fi tatăl meu. Deci nu îmi vine să cred că a făcut asta! M-a lăsat să plec, să rămân cu băiatul pe care îl iubesc chiar dacă în ochii lui e doar un golan. Îl respect pentru asta, dar simt că nu se va opri aşa uşor. Sigur pregăteşte ceva. Urc în maşină şi sar în braţele lui Justin fără nicio ezitare. Mă aşez în poala lui şi îl sărut pasional. Apăs din greşeală pe clacson şi asta strică momentul. Mă aşez din nou pe scaunul meu şi îl iau de mână. Îmi zâmbeşte şi îmi rezem capul pe geam, aşteptând să ajungem acasă. Da, casa lui Justin o pot numi acasă.
CITEȘTI
Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)
FanfictionSă lucrezi într-o pizzerie ca şi fata care livrează nu e un lucru atât de uşor cum pare. Poţi întâlni tot felul de persoane: prietenoase sau mai puţin prietenoase, dar îţi poţi întâlni şi dragostea adevărată. Asta cred că mi s-a întâmplat mie. M-am...