Capitolul 10.

8.6K 341 9
                                    

Vă anunţ că partea asta e puţin mai perversă. Enjoy.

Dupa o lună.

Încep să alerg spre vapor trăgând geamantanul după mine. Mă uit în spate să văd dacă Justin ţine pasul cu mine.

-Hai, Justin! O să pierdem vaporul!

Urcăm cât se poate de repede la bord şi încep să râd. Respiraţia mea accelerată se aude din ce în ce mai puţin când Justin îşi lipeşte buzele de ale mele. Pun geamantanul pe o bancă şi îl trag pe Justin  lângă balustradă. El începe să facă cu mâna persoanelor necunoscute. Încep să râd şi îl urmez. Majoritatea persoanelor ne fac cu mâna ori le fac rudelor ce sunt îmbarcate. Vaporul începe să ia distanţă de portul vechi. Luăm bagajele şi mergem în cabina noastră. 

Drumul nostru către sudul Americii este lung şi anevoios. Dar atâta timp cât sunt cu Justin nimic nu îmi va strica fericirea. 

Justin îşi dă jos jacheta şi probează patul. Se pune în fund, sare puţin şi mă trage peste el. Mâinile sale îşi găsesc loc pe spatele meu. Buzele sale îmi masează  gâtul, iar respiraţia sa mi-l invadează.

Mă gândesc să îi provoc şi eu plăcere şi îmi aplec capul către scorbura gâtului său. Îi muşc pielea lăsând acea zonă roşie. Îmi strecor mâinile prin tricoul său încercând să îl ridic. Căldura sa îmi face pielea de găină. Îl aud cum geme de plăcere când mâna mea îi atinge uşor abdomenul.

***

Mă trezesc  cu mâinile înconjurând corpul lui Justin. Mă uit la faţa sa angelică şi la părul ciufulit. Încep să îi mângâi uşor obrazul. Văd cum îşi deschide uşor ochii, irişii săi cafenii fiind aţintiţi spre chipul meu.

-S-a întâmplat ceva? îmi spune uitându-se fix la mine.

-Stai liniştit, nu s-a întâmplat nimic.

-Ştii, cu nicio fată nu am fost aşa de apropiat încât să mergem într-o croazieră sau o călătorie.

-Eu sunt mai specială. îi spun chicotind.

-Oh, da. Eşti specială. îmi şopteşte asta după îmi dă un sărut lung pe buze.

-Mergem şi noi pe punte? E deja 6PM. îi spun jucându-mă în părul său.

-Serios?! Cât am dormit?

-Mult. Hai îmbracă-te.

Mă ridic şi îmi acopăr trupul cu o pătură. Justin se îndreaptă spre geamantanul meu şi îmi scoate lenjeria intimă.

-Nu înţeleg de ce te ascunzi.Ia astea, sunt mai sexy. 

Îmi aruncă lenjeria în faţă şi începe să râdă.

-Nu mă ascund! Doar...mie frig.

-Aşa ziceam şi eu. spune căutând prin geamantan.

-Mă duc să mă schimb.

Mă ridic din pat, las pătura şi mă grăbesc către uşa de la baie. Îl anunţ pe Justin că fac duş şi îmi dau drumul la apă. Nu mă gândeam că apa de pe vapor poate fi aşa caldă. Îmi pun puţin şampon pe păr şi încep să îl masez.

*** 

Aud cum uşa de la baie se deschide. Nu bag în seamă şi  continui să îmi clătesc părul.

-Ţi-am adus schimburi. îmi spune Justin cu o voce calmă.

-Ok, lasă-le acolo. Poţi pleca. 

-Şi dacă nu vreau? Dacă vreau de exemplu să fac duş cu tine. E vreo problemă?

-Da.

-Ok.

Uşa cabinei se deschide şi îl văd pe Justin. Nu e gol, e îmbrăcat. Slavă cerului!

Îmi ascund părţile intime şi mă întorc cu faţa la Justin. Ochii săi încep să mă analizeze.

-Eşti frumoasă.

Buzele sale se lipesc uşor de ale mele. Îi înconjor gâtul cu mâinile mele şi îţ trag în cabină. Hainele sale se lipesc de trupul său accentuându-i formele. Părul lui umed îmi gâdilă fruntea. Îmi strecor mâna prin tricoul său şi îl ajut să şi-l dea jos. Cureaua pantalonilor o desfac eu, iar el are grijă să îi dea jos. Mâna mea începe să se joace cu dunga boxerilor săi în timp ce mâinile lui îmi ating delicat şoldurile. Continuăm să ne sărutâm pasional până ajungem unul în faţa celuilalt goi. Încep să îl analizez şi trebuie să recunosc că arată foarte bine. Chiar când să renunţ la virginitate, semnalul de alarmă al vasului începe să sune.

***

-Ce s-a întâmplat? îl întreb pe unul dintre personal.

-Nimic grav, doar unul din motoare a cedat şi o să ne mişcăm mai lent. Sper să nu vină o furtună. 

Mă duc pe banca unde se află Justin. Îi ridic bărbia şi îl întreb ce s-a întâmplat.

-Nu voiam ca momentul nostru să se sfârşească aşa. 

-Lasă, o să mai fie momente. îi spun aşezându-mă în braţele sale. Ştii, arăţi chiar bine. Nu mă mir de ce toate umblă după tine.

Justin începe să râdă şi mă strânge şi mai tare în braţe.

-Dar toate voiau doar sex. Eu cu tine nu vreau să fac sex. Vreau să fac dragoste.

-Care-i diferenţa?

-Păi când faci dragoste emani iubire...

-Nu credeam că o să ajung să vorbesc cu tine despre asta.

-De ce nu?

-Nu ştiu...

-Eşti a mea.

-Doar pe jumătate.

-Până acum. O să fi a mea complet într-o zi.

Îl sărut şi privim amândoi luna cum se reflectă în valurile oceanului. 

Încep să îl iubesc din ce în ce mai mult pe Justin. El e protectorul meu ce nu ar suporta să mi se întâmple ceva. Cred că sunt singura cu care s-a comportat aşa...sau poate a mai existat o persoană cu care nu a vrut să meargă până în pânzele albe, dar ceva s-a întâmplat...

Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum