Capitolul 39.

3.5K 212 36
                                    

-Da... sigur...mi-ar face mare plăcere!... vă mulţumesc! şi închide telefonul.

-Deci? 

-Păi... tocmai am bătut palma cu Scooter Braun, iubito! îmi spune şi mă ia în braţe. 

Sunt aşa fericită pentru el! În sfârşit talentul lui a fost descoperit! După ce a postat video-ul pe youtube lumea a înebunit. Săptămâna asta când am ieşit în oraş ne-au oprit o grămadă de oameni şi l-au felicitat, ba chiar au cerut să facă poze cu el şi să le dea autografe. Până acum video-ul are peste 10 milioane de vizualizări şi încă creşte. A fost un şoc pentru noi. Toată săptămâna. Şi acum cu un manager ne-a sunat şi s-a oferit să îl managerieze pe Justin! Totul va deveni perfect! Poate acum va vedea şi tata ca nu e chiar un băiat rău. Când a aflat că a fost arestat a vrut să vină să  mă ia şi să mă mut cu ei în New York însă mama l-a convins să mă lase în pace. 

-Mă bucur pentru tine, iubire! Şi ce altceva ţi-a spus?

-Mi-a spus că o să mă sune mai târziu să ne întâlnim la o cafea să discutăm. Până atunci... ne putem bucura la o îngheţată. Ce spui, vrei să mergem să mâncăm o îngheţată?

-Mi-ar face plăcere să ies cu tine, starule, la o îngheţată.

-Starule... încă nu ştim ce o să se întâmple...

-Glumeşti?! Ai un talent înăscut! Şi toţi oamenii ăştia de pe internet te apreciază şi te susţin. Gândeşte pozitiv!

-Ok, iubito. Cum spui tu...

-Hai la îngheţată să ne răcorim puţin.

Îl iau de mână şi mergem pe jos până la gelateria din centrul oraşului.

*

Pe căldura asta, ne prinde amândurora o îngheţată. Ne aşezăm pe terasă după ce ne cumpărăm 2 cornete şi le savurăm. 

-Mă scuzaţi că vă deranjez dar... tu eşti kidrauhl? o fată drăguţă vine spre noi. 

-Da, eu sunt. Îmi poţi spune Justin.

-Ok... Justin. Îţi ascult melodia în continuu. E genială! Pur şi simplu te ador!

-Asta îi spun şi eu tot timpul! Te rog, ia loc. îi spun cat se poate de politicos.

-Am uitat să mă prezint. Numele meu este Catie.

-Eu sunt Jasmine. îi întind mana.

-Este logodnica mea.

-Logodnică? Felicitări! O să frângi ceva inimi când vor afla fanele tale despre ea.

-Fane? Am deja fane?

-Oh, da. Foarte multe! Multe dintre ele sunt obsedate, au poze cu tine pe dextop, pe telefon...

-Wow...

-Deja se discută pe twitter despre "Febra Bieber". E incredibil câţi oameni vorbesc despre asta. Eşti mai discutat decât noua melodie a Shakirei. Sper să ajungi sus, sus, sus. Să nu uiţi de fana ta Catie când vei fi faimos, ok? 

-Ok.

-Putem să facem o poză?

-Sigur! Vino aici.

Catie îşi scoate telefonul şi îi face o poză împreună cu Justin apoi ne cere încă odată scuze pentru deranj şi pleacă. 

-Era chiar drăguţă. Părea dezamăgită când a aflat că sunt logodnica ta.

-Chiar crezi că o să frâng nişte inimi pentru că am o logodnică frumoasă?

-Hai, Justin! Unde e băiatul rău din liceu pe care il cunosc? Erai mai încrezător în tine atunci!

-Ştiu, ştiu... Ce e cu mine? Sunt o partidă excelentă! Normal  că am atâtea puicuţe la picioare! începe să râdă şi la fel şi eu. 

-Câtă modestie!

-Stai îmi sună telefonul... Alo, da? Oh, domnule Braun!... ok, Scooter... La Lif?... ok, voi fi acolo! 

-Trebuie să plecăm?

-Da. Ne întâlnim la Lif. Să mergem!

 ***

-Justin, dragule! Vino aici!

-Salut, Scooter! Ea este logodnica mea, Jasmine.

-Încâtată. spun şi îi ofer un zâmbet şi o strângere de mână.

-La fel. spune şi ne oferă un loc la masa lui. 

Ne comandăm fiecare câte o cafea şi începem să discutăm. Băieţii încep să vorbescă despre programul pe care o sa il urmeze Justin săptămâna viitoare şi despre un interviu la Ellen's Show. 

-Bun, ce mai trebuie să clarific? Aa, da! În legătură cu voi doi...

-E ceva neînregulă?

-Nu... doar că imaginea asta de băiat logodit nu atrage publicul atât de mult. Deci va trebui să schimbăm asta...

Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum