O las pe micuţa Jazzy în grija lui Justin şi mă duc la bucătărie să pot avea o discuţie cu Pattie ca între femei. O văd cum pregăteşte de mâncare pentru familia sa. Mă aşez pe unul dintre scaunele mesei şi o privesc atent. Scârtâitul scaunului îi distrage atenţia şi se întoarce.
-Hei! Nici nu am observat că eşti aici. Ai păţit ceva?
-Nu, sunt bine. Pot să vă ajut cu ceva? Mă pricep destul de bine în arta culinară. îi răspund în timp ce mă ridic de pe scaun.
-Aş fi încântată.
Îi zâmbesc şi mă aşez lângă ea. Îmi explică cu vocea sa caldă şi foarte plăcută cam tot ce am de făcut şi mă pun pe treabă. Îmi place Pattie. Pare a fi o mamă grijulie, e o femeie decentă, frumoasă pentru vârsta sa înaintată, curată, nu prea înaltă, cu părul şaten spre brunet şi ochii albaştri ce au acea sclipire minunată. Dar nu înţeleg motivul pentru care l-a abandonat pe Justin la casa de copii. Probleme financiare văd că nu are familia, îşi iubeşte fiecare copil, ştie să îi îngrijească. Ceva îmi scapă. Dar ce?
Neatenţia mea şi gândurile mele adânci mă ajută să mă rănesc. Lama cuţitului îmi despică adânc pielea şi sângele îşi face apariţia alert, lăsând picături roşii să cadă pe tocător.
-Ah! spun în timp ce îmi apăs pe rană pentru a opri sângerarea.
-Ce ai păţit? Ah, te-ai tăiat. Vino cu mine, micuţo! Să bandajăm rana asta. îmi spune luându-mă de mână şi ieşind din bucătărie.
Trecem pe lângă living şi Justin se joacă cu cei mici. Ne vede şi zâmbetul său se ascunde când vede cum picături mici de sânge se aşează pe parchetul rece.
-Ce s-a întâmplat? spune încercând să se ridice.
-Nimic, stai acolo liniştit. Mana iubitei tale şi lama cuţitului au făcut cunoştiinţă. îi răspunde Pattie puţin amuzată.
Ajungem într-un dormitor micuţ, vopsit în roşu, cu mici postere pe pereţi şi poze cu Justin pe birou.
-Este camera lui Justin?
-Da. Am făcut-o gândindu-ne că se va muta cu noi. Dar ne-a spus că are casa sa în Canada şi nu am vrut să o demolăm. Dă-mi mâna. O să usture puţin.
Îmi prinde mâna în palme şi cu puţină vată plină cu tinctură de iod, îmi palpează rana. Încep să strâng mâna, nesuportând durerea.
-Şi cum v-aţi cunoscut?
-Poftim?
-Tu şi Justin, cum v-aţi cunoscut? A fost romantic cum este şi acum, nu?
-Scuze, Pattie, dar îţi cunoşti băiatul?
-Nu în totalitate. Dar ştiu că este iubitor, destul de gelos şi de multe ori este agresiv.
-Mhm. Păi... ne-am cunoscut când îi livram pizza. La început mă speria. Era genul de băiat rău cu care nu îmi făcea plăcere nici măcar să discut. A aflat multe despre mine, a venit la mine acasă, ne-am certat pe tema asta dar apoi a fost ceva ce m-a atras la el. Cred că protectivitatea.
-E foarte protector cu persoanele pe care le iubeşte.
-Sinceră să fiu, nu pot spune că îl cunosc. Nu ştiu multe lucruri despre el.
-Nu prea vrea să ştii multe despre el. Dar la un moment dat o să îţi spună totul. Gata, te-am bandajat. Poţi să te duci la Justin, eu o să mă descurc şi singură să fac mâncare.
-Nu vă deranjează, nu?
-Stai liniştită! Du-te şi iubeşte-l. Are cea mai multă nevoie de asta, chiar dacă tu nu ştii.
CITEȘTI
Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)
FanfictionSă lucrezi într-o pizzerie ca şi fata care livrează nu e un lucru atât de uşor cum pare. Poţi întâlni tot felul de persoane: prietenoase sau mai puţin prietenoase, dar îţi poţi întâlni şi dragostea adevărată. Asta cred că mi s-a întâmplat mie. M-am...