A trecut ceva timp de când nu am mai scris ceva la începutul capitolului. Povestea mea este pe sfârşite şi am puţine emoţii deoarece m-am gândit la un sfârşit care poate nu vă va plăcea prea mult însă consider că este cel mai bun sfârşit pentru această carte. Nu vă pot dezvălui nimic, tot ce vă pot spune este să vă pregătiţi serveţelele. Nu ştiu ce să fac dupa aceea. Să încep să scriu din nou la cealaltă carte (cea cu HS) sau să încep să scriu la o carte pe care o am în minte de ceva timp care sper să aibă mai mult succes decât "Un joc murdar"? Voi ce spuneţi? Lăsaţi-mi în comentarii.
Următoarea săptămână a fost crâncenă pentru mine. Am avut presa pe cap tot timpul, au aflat că m-am logodit şi s-a făcut mare tam-tam pe tema asta, dar asta nu e tot! Austin vrea ca în cel mai scurt timp să facem nunta pentru că îi este frică că mă va putea pierde cu tot scandalul ăsta. A ales deja data. Marele eveniment va avea loc pe data de 25, adică mai exact peste 10 zile, în minunatul restaurant al lui. Vă puteţi da seama cât de stresată sunt în acest moment. Am 10 zile să îmi găsesc rochia perfectă şi să pun la punct tot ce ţine de apariţia mea.
Austin, aflând că am fost invitată în emisiunea lui Ellen, m-a implorat să merg pentru a clarifica totul şi a scăpa de presă şi tot odată de stresul că mă va pierde. Am acceptat cu greu şi iată-mă acum în culisele emisiunii, aşteptând ca moderatoarea să mă cheme în platou.
În câteva secunde o aud pe Ellen spunând:
-Ştiti că vă vorbeam de un invitat special astăzi, nu-i aşa? Ce spuneţi de nişte aplauze pentru Jasmine, the heartbreaker!
Mi se face semn să intru şi nu pot să nu admit faptul că am mari emoţii. Păşesc însă încrezătoare în platou şi sunt întâmpinată de către Ellen care îmi oferă pupici pe obraji şi mă invită să iau loc pe fotoliul de lângă.
-Jasmine! E o mare plăcere să te avem astăzi aici în platou. Ne gândeam că nu vei accepta invitaţia noastră însă ne-ai surprins plăcut.
-E o plăcere pentru mine să fiu aici în acest moment. Să fiu sinceră, nici eu nu mă gândeam că voi accepta invitaţia însă am făcut-o spre surprinderea tuturor.
-Deci, spune-ne, Jasmine, ce părere ai despre toată această întâmplare cu Justin?
-Ei bine, am fost puţin surprinsă că a făcut această dezvăluire pentru că ştiam că managerul lui nu îi permite asta. Dar lucrurile se schimbă, păcat că prea târziu.
-De ce prea târziu? Nu mai există nicio posibilitate ca tu să îi mai acorzi o şansă?
-Nu, nici nu se pune problema. Am o nouă viaţă acum, într-o zece zile mă voi căsători şi nu cred că mai există vreo posibilitate ca Justin să facă parte din prezentul meu.
-Cum ai reacţiona dacă ai vedea că intră acum în platou?
-Oh, te rog, nu-mi spune că este aici! exclam îngrijorată, aşteptând ca ea să confirme sau nu.
-Nu, nu este. Îşi dorea să ajungă însă zborul lui s-a anulat şi a trebuit să râmână în Europa. Însă are un mesaj pentru tine pe care te-aş ruga să îl priveşti.
-Ok... îi spun puţin emoţionată însă încercând din răsputeri să ascund asta.
Mă invită să privesc spre ecranul din spatele nostru şi imediat ce îmi îndrept privirea spre el, o înregistrare făcută cu telefonul începe.
"Ok, fac asta. Deci, bună, Jasmine. Ştiu că probabil încă mă urăşti pentru tot ce ţi-am făcut însă vreau tare mult să ne vedem, măcar pentru câteva secunde. Am încercat să ajung în platou dar universul nu a fost de partea mea. Vreau să ştii că mi-e dor de tine şi... vreau să fii fericită, chiar dacă asta înseamnă să te căsătoreşti cu alt bărbat. Te iubesc, nu uita asta."
Simt un nod în gât şi emoţiile încearcă să mă copleşească. Ellen aşteaptă un răspuns de la mine însă nu îmi pot găsi cuvintele. Sunt încurajată de public să spun ceva. Mă adun în câteva clipe şi spun:
-Ok, deci. Dragă Justin, poate că e mai bine ca tu să nu fii aici în acest moment. Ai făcut multe greşeli pe care ţi le iert însă nu mă voi mai implica în jocul ăsta murdar al tău. Îţi vei găsi fericirea în curând, nu lângă mine pentru că eu deja mi-am găsit-o pe a mea. E prea târziu...
Imediat ce spun asta Ellen intervine şi anunţă pauza publicitară. Îi mărturisesc că nu mai pot continua şi că îmi cer iertare. Mă înţelege şi îmi oferă o îmbrăţişare şi un mic sfat.
-Jasmine, fă ce-ţi spune inima şi nu îi lăsa pe alţii să-ţi influenţeze deciziile. Mi-a făcut plăcere să te am astăzi aici.
Îi multumesc pentru cuvintele frumoase şi părăsesc platoul. Ies cât se poate de repede din clădire şi mă urc în maşină. Pornesc spre casă cu o viteză mare şi cu lacrimi în ochi.
Nu ştiu ce simt în momentul ăsta. Sunt confuză şi nu mai ştiu ce ar trebui să fac. Îl iubesc pe Justin, însă trebuie să-l las în trecut. Dar oare sunt sigură că îl iubesc pe Austin? Sau doar m-am agăţat de el ca de un colac de salvare? Cred că voi lăsa ca timpul să le rezolve pe toate.
CITEȘTI
Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)
FanficSă lucrezi într-o pizzerie ca şi fata care livrează nu e un lucru atât de uşor cum pare. Poţi întâlni tot felul de persoane: prietenoase sau mai puţin prietenoase, dar îţi poţi întâlni şi dragostea adevărată. Asta cred că mi s-a întâmplat mie. M-am...