Ajungem la destinaţie. Nu îmi pot da seama unde suntem. Suntem într-o pădure liniştită, ce miroase a brad. Justin îmi deschide portiera politicos, îmi dă mâna să mă pot ridica apoi încuie maşina. Îşi îndeasă cheile în buzunar şi mă ia de mână.
-O să îţi placă locul ăsta. Este locul meu favorit. îmi spune zâmbind.
Mergem câteva mile în faţă şi ajungem la un lac natural. Lumina puternică predomină aici. Ciripitul păsărelelor şi zumzetul albinelor fac atmosfera plăcută şi caldă. Justin îşi dă tricoul jos şi începe să-şi desfacă cureaua. Îmi face semn să fac şi eu la fel dar prefer să privesc. Îi cer permisiunea de a mă aşeza pe tricoul lui şi aprobă. Îl întind şi mă aşez pe el. Îl privesc pe Justin cum aleargă doar în boxerii negri spre lac. Ajunge la mal şi se aruncă în apa destul de adâncă. Iese la suprafaţă şi îşi şterge chipul cu ambele mâini terminând cu o strecurare a degetelor prin părul ud. Îmi face semn să mă alătur lui şi îmi scutur capul. Mă imploră şi face o fată de căţeluş. Îmi dau ochii peste cap şi mă ridic. Îmi dau pantaloni jos şi încălţările apoi le las lângă tricoul întins al lui Justin. Îmi dau jos şi tricoul şi rămân în lenjeria albă simplă. Gura lui îi rămâne între-deschisă când mă vede cum păşesc timid pe iarbă. Ajung pe nisipul ud şi apa îmi udă tălpile. La contactul cu ea, pielea mea se transformă în una de găină. Întru în apa până la gât şi mă îndrept spre Justin. Încep să nu mai ating pământul dar nu contează. Nu pot păţi nimic atâta timp cât iubitul meu este în preajma mea. Ajung lăngă el şi una din mâinile lui îmi prinde şoldul. Mă trage mai aproape de el şi îşi pune mâna udă pe obrazul meu. Mă priveşte în ochi şi văd sclipirea fermecătoare din ochii săi pe care rar o are.
-Eşti aşa de frumoasă. îmi şopteşte şi îmi mângâie delicat obrazul.
Îmi lipesc buzele de ale sale şi îmi răspunde la sărut udându-mi buzele cu limba. Limba sa se împreunează cu a mea şi îmi pun mâinile în jurul gâtului său. Renunţă din a mai da din picioare şi instantaneu ne cufundăm în apa caldă şi pură. Magia acestui sărut e intensă. Nu am mai avut asemenea sărut niciodată. E chiar... magic. Nu mai pot să rezist sub apă şi mă ridi la suprafaţă să iau o gură de aer. La fel face şi el şi îşi freacă ochii pentru a avea o claritate mai bună. Îmi zâmbeşte apoi se îndepărtează puţin şi începe să mă stropească. Încep să râd şi îl stropesc şi eu. Bătaia cu apă continuă până când Justin mă ia în braţe şi mă duce la mal. Mă aşează pe tricoul lui şi se pune peste mine.Îmi priveşte trupul ud şi îşi muşcă buza inferioară. Îmi pun mâinile în jurul şoldurilor lui şi îl trag spre mine. Acum corpul lui este lipit de al meu şi îi pot simţi bătăile inimii. Mă sărută apăsat şi una din mâinile lui începe să îi alunece pe trupul meu. Picături din părul lui ud îmi cad pe frunte. Îmi ridic mâinile pe trupul său şi ajung la cap. Îmi strecor degetele prin şuviţele de păr. Îşi pune ambele mâini pe spatele meu la nivelul sutienului şi dă să mi-l deschidă. O face dar nu mi-l înlătură de pe sâni. Îşi apleacă capul în scorbura gâtului meu şi începe să mă sărute, muşcând uneori pielea udă şi rece. Încep să gem când buzele sale îmi lasă o dâră caldă până la cupele sutienului. Îl îndepărtează uşor şi începe să îmi sărute pieptul, jucându-se cu lănţişorul pe care mă mir că încă îl mai am la gât. Mâinile lui se localizează pe sânii mei şi începe să îi maseze. Mă sărută pasional pe buze şi una dintre mâinile lui alunecă în lenjeria mea. Gem când degetele lui îmi masează locul sensibil ce îmi provoacă plăcere. Îi scot mâna din lenjeria mea şi mă întorc în aşa fel să pot fi eu deasupra lui.
-E rândul meu să-ţi provoc plăcere. Îi spun şi îl sărut pe gât.
Una din mâini alunecă pe abdomenul său şi ajung la nivelul boxerilor. Îmi pun mâna pe erecţia lui îi încep să o masez. Geme la fiecare mişcare a mea şi asta îmi provoacă o mare satisfacţie. Gândul că şi eu pot să îi provoc plăcere mă umple de bucurie. Îi strâng erecţia ce se întăreşte şi mai mult şi apoi îi las un sărut pe buze. Mă opresc când el se ridică brusc şi sunt nevoită să mă ridic şi eu. Îmi ia faţa în palme şi îmi lasă un pupic pe nas.
-Îţi multumesc că ai făcut asta. spune şi se ridică în picioare. Se apleacă să-şi ia pantalonii şi îi pune pe el. Mă ridic şi eu şi fac la fel. Îmi iau tricoul pe mine şi mă încalţ. Îl iau pe Justin de mână şi ne îndreptăm spre maşină. Odată ajunşi la maşină, o descuie şi îmi deschide portiera ca un gentelman. Urc şi aştept ca el să facă la fel. Se urcă şi el şi bagă cheile în contact. Mă ia de gât, îmi zâmbeşte şi mă sărută.
-Te iubesc. şopteşte apoi porneşte motorul şi accelerează.
CITEȘTI
Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)
FanfictionSă lucrezi într-o pizzerie ca şi fata care livrează nu e un lucru atât de uşor cum pare. Poţi întâlni tot felul de persoane: prietenoase sau mai puţin prietenoase, dar îţi poţi întâlni şi dragostea adevărată. Asta cred că mi s-a întâmplat mie. M-am...