Capitolul 37.

4K 226 19
                                    

 Nici nu stiti cat ma bucur ca am facut 80k de citiri. Asta numai datorita voua! Va sincer multumesc ca imi apreciati munca chiar daca multe dintre voi ma injurati ca postez atat de rar dar mereu cand vreau sa scriu se iveste ceva si asa trec saptamanile...

Va super multumesc pentru tot si sper sa nu fiti dezamagite de mine. Ly all! <3

Încep să mă îngrijorez. Este deja miezul nopţii şi el nu a apărut încă. Oare sunt prea insistentă şi îngrijorată? Vreau să spun că mi-am schimbat puţin comportamentul de când suntem logodiţi. Poate exagerez.... dar chiar nu vreau să îl pierd din nou. Poate că ar trebui să mă culc. Ştie drumul spre casă, corect? 

Îmi aşez perna cât mai confortabil şi sting lumina. Îmi închid ochii şi încerc să adorm. Îmi vin în minte tot felul de scene oribile cum că Justin ar fi bătut sau împuşcat. Mă foiesc cam o oră în pat si nu îmi găsesc locul. Decid să mă duc să îmi iau un pahar de lapte. 

Aprind toate luminile ce îmi vin la indemână. Urăsc întunericul când sunt singură în casă. Imediat ce ajung în bucătărie deschid frigiderul şi scot cutia de lapte. Îmi iau un pahar de pe bar şi îl umplu. Pun cutia de lapte la loc şi îmi iau paharul. Beau puţin din el înainte să o iau din loc. Urc scările şi când ajung pe la jumătatea lor aud cum uşa se deschide. Cobor din nou şi îl văd pe Justin cum se razmă de perete ameţit încercând să îşi dea teneşii jos. Cu greu reuşeşte şi atunci realizează că sunt şi eu în cameră. 

-Hey... babe! spune venind spre mine pe 10 cărări.

-Iar ai băut? De ce tot bei? Nu eşti aşa... cel puţin nu erai.

-De fericire. Sunt fericit, iubito! îmi spune şi îmi ia faţa în palme şi mă pupă pe obraz.

Îi iau mâna şi o pun în jurul gâtului meu şi îl ajut să urce scările. 

-Hai să îţi facem un duş. Uşor, băiete! O să cădem amandoi dacă te mai învârţi aşa. 

Deschid uşa dormitorului şi îl aşez pe pat până îi scot nişte haine de schimb. Imediat ce îi iau schimburile îl ridic de pe pat şi merg cu el la baie. Îl dezbrac cu greu şi îl bag în cabina de duş. Dau drumul la apă caldă şi aştept să se regleze. Mă uit la faţa lui adormită şi la ochii roşii. Oftez şi încep să îl spăl. Mă bucur barim că e ascultător când îi spun să se întoarcă.

După ce mă chinui cu el o jumătate de oră să îi fac un duş, îl ajut să se îmbrace apoi mergem în dormitor. Îl las să se aşeze confortabil şi îl invelesc. Îl sărut pe frunte şi sting lumina. Din cauza duşului pe care i l-am făcut nu îmi mai e somn. Ies din cameră şi închid uşa uşor să nu îl deranjez. Cobor scările şi intru în living. Bag luminiţele în priză şi îmi aprind televizorul. Mă aşez pe canapea, iau câteva dulciuri de sub brad şi mă învelesc. Încep să schimb canalele până găsesc un film bun şi îl las acolo. 

***

-Eşti gata? Ia-ţi geaca şi să mergem! Petrecerea începe în 20 de minute şi noi trebuia sa fim deja pe drum! îi spun în timp ce caut disperată cheile.

-Astea cauţi? îmi spune învârtind cheile pe  deget. 

-Slavă cerului! 

-Arăţi bestial în rochia asta! M-aş putea holba la tine ore întregi. îmi spune muşcându-şi buza de jos.

-Încetează! Mă faci să roşesc... 

Se apropie de mine, îmi dă părul după ureche şi îmi şopteşte: "Ştii unde ar mai arăta bine rochia asta? Pe podea! În timp ce noi doi avem o noapte incendiară!"

Încep să râd  şi îi dau un pumn în umăr.

-Întârziem, Justin! îi spun printre râsete.

Mă ia de mână şi ieşim din casă. La maşină îmi deschide uşa ca un gentleman apoi întră în grabă în maşină. Bagă cheile în contact şi numai decât ieşim de pe alee. 

*

Ieşim cu toţii în parcarea restaurantului şi aşteptăm numărătoarea inversă. Îl iau pe Justin de mână şi imediat mă trage aproape de el. Îmi pun capul pe umărul lui şi aştept. Oamenii încep să numere "10,9, 8... 3, 2, 1!" An nou fericit! Imediat ce numărătoarea se sfârşeşte, Justin îşi lipeşte buzele de ale mele. Încep să zâmbesc în timpul sărutului. Mă trage şi mai aproape de el. După sărut mă ia de mână şi începem să dansăm printre paharele de şampanie ale tuturor. Mă roteşte şi dansăm aşa timp de câteva minute. Bucuria ce o eman acum nu am mai simţit-o decât când el a ieşit din închisoare. Pentru prima dată mă simt împlinită şi fericită cu adevărat. În seara asta nu voi lăsa nimic să-mi strice buna dispoziţie. Măcar de anul nou să fiu liniştită.

Mă bucur însă mi-e teamă de ce va urma, e ceva de o să perturbe fericirea mea şi urăsc să o spun dar mi-e frică de tot ce o să urmeze şi parcă aş vrea să se sfârşească totul acum ca să pot simţi bucuria asta cu mine acolo. Nu tristeţea ce o voi simţi atunci... Un an nou fericit!

Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum