Capitolul 36.

4.1K 203 14
                                    

Omorâţi-mă că am pus capilotul ăsta deabia acum :))). Îmi cer scuze încă odată că v-am făcut să aşteptaţi atâta. E cam fail capitolul. :))

După ce fiecare îşi potoleşte lacrimile, Justin este asaltat de copii ce îl îmbrăţişează, apoi de Pattie care şi ea la rândul ei îl îmbrăţişează şi aproape că îi dă una pentru că a făcut-o să aştepte atât să vină acasă. 

Justin se aşează lângă mine, mă ia de mână şi îşi pune capul pe umărul meu. Îmi omor timpul studiind cu atenţie inelul de pe degetul meu şi pot spune că e perfect. Nu pot să cred că tocmai m-am logodit. Încerc să mă împac cu ideea asta dar pur şi simplu nu pot. Pentru mine, ăsta este un vis din care nu vreau să mă trezesc niciodată. 

Copiii mă scot din găndurile mele venind spre noi.

-Jasmine?

-Da, Jaxon.

-Bradul nu are stea. Nu îi punem o stea?

-Oh, da. Am uitat... Babe?

-Da, babe. Ce e?

-Mă ajuţi să pun steaua? Ştiu că pare ridicol dar bradul nu poate rămâne aşa. 

-Sigur. Haide! 

Mă ajută să mă ridic apoi mergem să luăm steaua de pe fotoliu. O iau pe Jazzy în braţe şi Justin pe Jaxon şi punem toţi patru steaua. Jerremy ne imortalizează momentul imediat. O pun pe Jazzy înapoi cu picioarele pe pământ apoi mergem cu toţii la masă. 

***

Aproape că dărâmăm uşa încercând cu disperare să intrăm în dormitor. 

-Şhh! O să trezim copiii! îi spun când dă jos telefonul de pe noptieră.

-Nu-mi pasă. Eu doar te vreau pe tine. 

Mă aşează pe pat apoi se duce să stingă lumina. Din cauza întunericului total Justin se loveşte şi încep să râd incontrolabil. Îl aud cum înjură biroul şi încep să râd şi mai tare.

-Eşti bine? îl întreb printre răsete. 

-O să mutăm biroul ăsta de aici!

-Maine, iubire. Vino aici!

Se pune peste mine şi primul lucru pe care îl face e să mă sărute. Îmi bag mâinile prin tricoul lui şi încerc cu disperare să îl dau jos. Justin mă ajută şi reuşim să eliminăm tricoul din decor. Mă întorc ca să pot domina. Îmi dau şi eu pulloverul jos apoi îl sărut. Mâinile mele îi studiază corpul lucrat în toate aceste luni şi pot spune că a evoluat. Termin sărutul şi apoi îi las săruturi mici pe gât. Il aud cum respiră greu, mâinile lui masându-mi consant fundul. Îi muşc pielea cu gândul de a-l marca. Reuşesc când aud cum scoate un geamăt de durere combinat cu plăcere. Zâmbesc satisfăcută şi apoi îl sărut în continuare până când îi simt mâinile cum îmi indepărtează corpul de al său. Mă pune lângă el şi imediat preia ştafeta. Se aşează deasupra mea, îşi lipeşte corpul de al meu şi mă sărută muşcăndu-mi buza de jos. Îi deschid cureaua pantalonilor şi încerc să îi dau jos. El face la fel cu ai mei după care rămânem doar în lenjerie intimă. 

*

Ne aşezăm fiecare în partea lui extenuaţi. Mă sărută pe frunte apoi pe buze.

-Te iubesc! îmi şopteşte printre săruturi.

-Te iubesc... spun respirând greu, epuizând toată energia pe sărut.

Îi inconjor trupul cu mâinile şi îi las săruturi pe pielea fierbinte şi udă. Toată seara a fost magică. Nu doar pentru că nu a fost la fel de dureros ca prima dată ci şi pentru că e al meu complet. Acum ştiu că nu a fost un vis...

Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum