A trecut un car de ani de cand nu am mai scris, dar am avut niste probleme, tata s-a operat si nu am avut timp deloc sa scriu. Acum e bine, a venit si acasa si m-am apucat sa scriu. Sper sa scriu mai repede pentru ca incep capitolele care o sa imi placa cel mai mult sa le scriu. Sunt intr-o dilema foarte mare si ma gandeam ce sa fac. Sa scriu toata povestea intr-o carte sau in doua? Pups.
P.S: Ascultati noua melodie a lui JT si Michael Jackson- Love never felt so good
După aproximativ o săptămână ce a trecut normal, Justin începând să se axeze mai mult pe partea de muzică în timp ce eu mi-am căutat de muncă ba chiar mi-a venit ideea de a urma o facultate şi a excela mai departe în domeniul cinematografului ca actriţă, am hotărât împreună cu Justin să începem să postăm filmuleţe cu el cântând.
În seara asta am mâncat împreună şi am început să montăm camera şi să punem la punct tot să iasă cât mai bine. Din zecile de melodii am ales "Take you" să cânte în primul filmuleţ postat pe vechiul lui cont de youtube unde obişnuia să posteze cover-uri de când era mic.
Justin se întoarce acasă cu un prieten ce va cânta la chitară. Termin de montat camera şi mă duc la ei să văd ce vorbesc. Când am ajuns în dreptul lor am simţit o ezitare din partea lor în a mai spune ceva şi imediat au schimbat subiectul.
-Şi... mergem să filmăm? spune Justin ridicându-se de pe scaun.
-Camera e deja montată, dacă suneţi pregătiţi haide să filmăm!
Am stat vreo 10 minute să punem la punct tot şi rămâne doar să filmăm. Justin se aşează sus pe canapea, cu picioarele pe ea şi chiar mă abţin să nu îi zic ceva, iar prietenul lui se aşează lângă el. La început a trebuit să filmăm din nou de câteva ori deoarece Justin nu se putea hotărî ce să spună.
Dau drumul camerei să filmeze imediat ce Justin îmi face semn. În momentul în care spune că s-au împlinit 6 ani de când a postat primul lui filmuleţ arată pe degete şi se uită imediat să vadă dacă a arătat corect şi apoi se uita la prietenul lui apoi la cameră. Mă abţin atât de tare să nu încep să râd să nu stric primul video în care nu s-a încurcat. După ce îşi termină monologul, prietenul lui începe să cânte la chitară. Justin ajunge la primul refren şi fix în momentul acesta se ia curentul pentru o secundă, amândoi încep să zâmbească. În momentul ăla Justin s-a uitat în stânga şi apoi la mine. I-am făcut semn să continue şi m-a ascultat. Se mai uită din când în când la mine în timp ce cântă şi îi zâmbesc de fiecare dată. La sfârşit i se vede foarte proeminent vena de pe gât şi pur şi simplu ador chestia asta.
Închid camera şi apoi încep să îl aplaud. Vine spre mine şi mă îmbrăţişează şi îmi mulţumeşte. Îl felicit şi pe Dan pentru felul în care a cântat la chitară şi îmi mulţumeşte cu un zâmbet cald şi plăcut. El decide să plece, fiind extenuat şi Justin se oferă să îl conducă până la uşă.
-Noapte bună, Dan! Mi-a făcut plăcere să te întâlnesc.
-Noapte bună şi ţie, Jasmine! Şi mie mi-a făcut mare plăcere să te cunosc. îmi spune în timp ce părăseşte casa.
Justin îl îmbrăţişează frăţeşte şi apoi îi urează noapte bună. Încuie uşa şi imediat vine la mine. Mă ia de şolduri şi mă sărută scurt apoi mergem la laptop şi descărcăm video-ul în el.
-Crezi că o să le placă oamenilor cântecul meu? îmi spune Justin puţin emoţionat.
-Sigur ca da! Cine nu ar aprecia un cântec aşa de bun?
-Dar mă gândesc că nu am mai postat de mult pe canalul meu de Youtube şi poate nu o să îl vadă nimeni...
-Din 5.000 de abonaţi trebuie să fie cineva care o să îl vadă. Nu mai fi aşa pesimist!
-Ok, iubito, cum spui tu. îmi spune şi mă pupă pe frunte.
În timp ce filmuleţul se încarcă foarte încet pe canalul său îmi propune să comandăm nişte mâncare chinezească de la noul restaurant ce tocmai s-a deschis. Accept cu mare plăcere şi imediat începe să tasteze. Comandă două porţii de noodles cu fructe de mare, două salate Fen-Se şi niste pacheţele de primăvară. Mâncarea ajunge în 10 minute timp în care filmuleţul s-a încărcat şi s-a postat. Mergem în bucătărie să mâncăm şi după ce terminăm de mâncat mergem imediat la laptop să vedem câte vizualizări are. 300+ cred că e de bine nu?
Mergem la culcare fiind extenuaţi şi în câteva minute adormim îmbrăţişaţi.
*
De dimineaţă mă trezesc prima şi merg la laptop fiind curioasă să văd câte vizualizări are video-ul. Îl aprind şi dau imediat pe youtube. Inima îmi bate repede de parcă ar fi la un maraton şi ar fi pe cale să câştige. Dau pe video şi aştept ca pagina să se încarce. Îmediat ce s-a încărcat vâd numărul următor: 225.745 vizualizări. Merg repede în dormitor şi încep să ţip.
-Ce e? spune Justin somnoros.
-AVEM 225 DE MII DE VIZUALIZĂRI LA VIDEO! încep eu să ţip şi să sar în sus de bucurie.
Justin sare ca ars din pat şi nu îi vine să creadă când îi arăt laptopul. Se freacă de câteva ori la ochi apoi mă ia în braţe şi mă învârte prin toată camera şi mă sărută.
Asta este începutul faimei lui, faima care o să îi facă viaţa mai bună, dar multe se vor schimba... Durerea pe care o va avea îl va face să scrie multe cântece ce o să-i aducă faima. Dar oare ce se va schimba?
CITEȘTI
Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)
FanficSă lucrezi într-o pizzerie ca şi fata care livrează nu e un lucru atât de uşor cum pare. Poţi întâlni tot felul de persoane: prietenoase sau mai puţin prietenoase, dar îţi poţi întâlni şi dragostea adevărată. Asta cred că mi s-a întâmplat mie. M-am...