Capitolul 33.

4.7K 216 11
                                    

Scuzeeeeeeeeee ca nu am postat, dar am avut tezele si meh, azi am dat-o pe aia la romana, sper sa iau 10 :))). Stiu ca multe dintre voi ma urati pentru asta dar nu pot  sa scriu la comanda pentru ca trebuie sa ma gandesc mult cand scriu ceva si astept sa imi vina idei sa pot stii ce vreau sa fac in continuare cu cartea asta. 

-Uu! Arăţi bestial în rochia asta! îmi spune în timp ce stă relaxat pe fotoliu.

-Serios? Mă gândeam poate că e prea devreme să îmi cumpăr o rochie pentru seara de Crăciun. 

-Eu zic să o cumpărăm. Mai sunt doar două săptămâni şi trec repede nici nu îţi dai seama. 

-Bine, o luăm!

-Bun, te astept la casă. Du-te şi schimbă-te.

Intru în cabină şi mă schimb de rochia superbă roşie ce deabia aştept să o port şi mă îmbrac la loc cu hainele mele şi ies din cabină. Pun rochia pe tejghea şi îmi scot cardul de credit şi il dau vânzătoarei. După ce îmi înapoiază cardul ieşim din magazin.

-Harry, ninge! Dumnezeule, e minunat! spun şi încep să mă învârt cu braţele deschise, lăsând fulgii de zăpadă să se topească pe pielea mea.

Harry începe să râdă şi mă ia în braţe. Descuie maşina şi mă aşează pe locul din faţă apoi se urcă pe locul şoferului şi porneşte maşina.

-Ştii, eşti foarte frumoasă când te bucuri. îmi spune în timp ce iese din parcare. Ar trebui să mă străduiesc mai mult să te fac fericită.

-Mereu mă faci fericită, Harry. Şi îţi mulţumesc.

Îmi zâmbeşte apoi îşi fixează privirea spre drum. 

După ce mă schimb, mă trântesc în pat lângă Harry şi îmi aşez perna. Îmi închid ochii şi aproape că adorm dar ceva mă face să nu o fac. Simt mâna lui Harry cum îmi mângâie obrazul şi îmi deschid uşor ochii. Îl văd cum se apropie de mine şi mă sărută. Îmi deschid ochii complet şi mă ridic fiind şocată de gestul lui. 

-Harry...

-Ştiu, scuză-mă dar nu m-am putut abţine.

-De ce m-ai sărutat?

-Pentru că... sunt îndrăgostit de tine.

-Dar eu îl iubesc pe Justin... nu pot....

-Poţi, dar nu vrei. Spune-mi că nu ai simţit nimic când te-am sărutat. Spune-mi că nu simţi nimic acum.

O spune şi mă sărută. Mă împotrivesc şi reuşesc să mă îndepărtez de el.

-Harry! 

-Spune-mi!

-Îmi pare rău dar nu simt acelaşi lucru pentru tine! Nu poţi fii niciodată pe primul loc în inima mea. Întotdeauna va fi Justin, Harry. 

Se întristează şi se ridică. Îl văd cum încearcă să nu plângă şi se întreaptă spre uşă.

-Ar trebui să plec... Pa, Jasmine.

-Harry, stai! îl strig dar uşa se închide. Mă las pe spate şi îmi strecor mâinile prin păr oftând. 

Mi-aş dori să nu fiu atât de drăguţă ca prietenii mei să nu mă mai placă. Urăsc când mi se întâmplă asta! Stric o frumoasă prietenie! 

Telefonul începe să vibreze şi mă întind după el. Îl iau de pe noptieră şi deschid mesajul.

De la H ♥:

"Să uitâm ce s-a întâmplat acum, ok?"

"Către H ♥:

Ok.. Îmi pare rău... nu ar fi trebuit să fiu aşa rea cu tine"

"De la H ♥:

O meritam. Asta se întâmplă când mă îndrăgostesc de cine nu trebuie."

Către H ♥:

"Putem să revenim la prietenia noastră? Am nevoie de tine şi tu ştii asta."

De la H ♥:

"Ştiu. Contează pe mine. Te rog, uită tot ce s a întamplat azî."

Către H ♥:

"Ce s-a întâmplat azi?"

De la H ♥:

"Mulţumesc"

***

- Am găsit o cale de a-l scoate pe Justin din arest şi nu o să am pace până nu ne reuşeşte. Băiatul meu e nevinovat şi nu trebuie să plătească pentru nimic.

-Şi în ce constă calea asta?

-Ei, bine, ne-au reproşat că nu avem destule probe ca  să dovedim nevinovăţia lui. Aşa că am adus mai multe dovezi. spune avocatul zâmbind satisfăcut.

-Ce dovezi?

-Păi, aici este caseta de la camera de filmat care era montată la "Vintage Pub" şi se vede clar cine trage primul. 

-Şi cu ce ne ajută asta?

-Justin deţine pistolul legal şi din inregistrarea asta reiese că a fost autoapărare, ceea ce îl face nevinovat.

-E perfect! Şi când va avea loc procesul?

-Pe 24 decembrie. Şi dacă el va fi eliberat va putea fi acasă de Crăciun. 

-Şi mi se va îndeplini dorinţa! Vă iubesc!

-Ţi-am spus că nu mă voi întoarce fără vreo soluţie. Şi îţi stă foarte bine aşa, tunsoarea asta te prinde. 

-Mulţumesc, Pattie. Am spus să îmi egalez firele. Simplitatea tunsorii oferă foarte multă eleganţă şi cred că mă avantajează.

-Corect. E 2AM, mai bine te-ai duce la somn. Săptămâna asta avem treabă.

-Noapte bună! spun ridicându-mă de la masă.

-Noapte bună! 

Intru în dormitor şi îi văd pe Jaxon şi pe Jazzy ce dorm amândoi în patul meu şi al lui Justin. Jazzy îşi îmbrăţişează ursuleţul de pluş pe care l-a numit "Justin" iar Jaxon îmbrăţişează pătura. Mă aşez uşor între ei în aşa fel încât să nu îi trezesc şi îi sărut pe frunte. Se întorc amândoi cu faţa spre mine, încă adormiţi şi mă iau în braţe. Încep să zâmbesc şi îi învelesc. Îmi închid ochii şi mă gândesc numai la faptul că aş putea să îmi văd iubirea acasă până ce adorm.

Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum