Capitolul 4.

10.3K 410 21
                                    

După zeci de minute, ies băieţii din birou vorbind şi chicotind.

-Mâine la 9 AM aici. îi spune Jamie lui Justin.

Justin îi răspunde afirmativ în timp ce privirea sa e aşezată complet pe faţa mea. Se apropie foarte tare de mine încât îi simt respiraţia caldă apropiindu-se şi mai mult de urechea mea. Îmi şopteşte dulce că ne vedem mâine. Se apropie de buzele mele dar nu le sărută ci îmi sărută colţul gurii ştiind că nu vreau ca buzele mele să aibă contact cu ale sale. Se depărtează uşor de mine, îndreptându-se spre ieşire. Îmi zâmbeşte după iese din pizzerie. Privirea mea nu se poate despărţi de el până când nu întră în maşină.

Maşina lui Justin pleacă din parcare şi se îndreaptă spre centrul oraşului.

Îmi mut privirea spre Jamie care este foarte bine dispus ceea ce e abstract din moment ce acum 20 de minute era foarte nervos.

-Ce s-a întâmplat, Jamie? 

-Nimic, am vorbit cu el despre anumite chestii. Şi m-a convins să vă scot pălăriile din uniformă.

-A dat domnul! spun eu auzind spusele lui Jamie.

-Haide! La muncă. Azi e o zi grea! De mâine se va schimba totul.

Îmi iau livrările şi mă duc spre locaţii.

***

-Azi a fost o zi groaznică! îi spun mamei punându-mă la masă.

-De ce?

-Munca asta m-a extenuat! Greu e când faci tură dublă. îi spun încolăcindu-mi mâna prin par şi aranjându-l.

-Deci acum mă înţelegi şi pe mine. Apropo, iubitul tău ce face?

-Mamă, ţi-am mai zis. Nu e iubitul meu. E un băiat care mă place.

-Şi ţie îţi place de el?

-Nu e genul meu, e badboy, eu sunt fată bună. Ştii doar că nu îmi place aşa.

-Draga mea, opusurile se atrag întotdeauna. Şi se vede că simţi ceva pentru el. Şi nu nega că eu ştiu.

-Bla, bla, bla. Hai că mă duc la mine în cameră.

Urc uşor scările, ele făcând un scârţâit la fiecare pas făcut. Ajung în faţa camerei mele şi intru. În camera e ... Justin?! Închid repede uşa să nu audă mama nimic şi încep nervoasă să îl intreb:

-Ce dracu faci aici?! Cum ai intrat?

-Am venit să te văd. Şi ştii, geamul nu se lasă deschis. 

-Te rog să pleci.

-Că dacă nu?

Mă îndrept spre el şi încerc să îl împing în zid. Nu reuşesc. Mă ia în brate şi mă trânteşte în pat. Acum el e pe mine. Îmi ţine mâinile în aşa fel încât să nu mă pot mişca.

-Lasă-mă!

Nu spune nimic, privirea sa fiind fixată pe buzele mele. Se apropie uşor şi mă sărută apăsat. Nu am putut să fac nimic ca să îl opresc. Limba lui face cunoştiinţă cu a mea în timp ce scoate un geamăt uşor de plăcere. Îmi dă drumul de la mâini însă tot nu fac nimic să opresc sărutul. Îmi place.  Îmi încrucişez mâinile în jurul gâtului său. Îmi prinde spatele cu mâinile sale mari şi ne ridicăm amândoi. Mă lipeşte de perete şi continuăm sărutul. Dintr-un sărut tandru devine unul pasional. Încep să respir greu semn că îmi folosesc toată energia rămasă pe sărutul ăla.

Justin încheie sărutul însă începe să-mi sărute acelaşi loc unde a facut-o de dimineaţă. Scot un geamăt de plăcere şi încep să îi ridic tricoul în aşa fel să-i pot simţi căldura.

Scânteia dintre noi doi se strige la auzul strigătelor mamei.

-Jasmine! mă striga din bucătărie.

-Vin acum mamă!

Îl mai sărut odată pe Justin şi cobor repede să văd ce face mama. Ajung în faţa ei şi o întreb:

-Ce s-a întâmplat?

-De ce respiri greu?

-Ăă... am dansat şi am obosit. Totuşi, ce e?

-Voiam să îmi dai puţin telefonul tău să o sun pe sora ta.

Îmi scot telefonul ce e îndesat în buzunar şi i-l dau. Mă întorc în camera mea şi Justin dispăruse.

Văd un bileţel aşezat pe pat. Îl iau şi încep să citesc: "Mi-a plăcut întâlnirea asta. Mâine sunt la tine la 8:40AM. Mergem împreună la Carlo's pizza. Hanoracul îl ţi tu până când vrei. Apropo ai cele mai dulci săruturi, iubire. -Justin x"

Încep să zâmbesc şi mă las pe spate în pat. Mai citesc de cateva ori scrisoarea şi apoi o ascund să nu o găsească mama.

Mă duc din nou la ea să îmi dea telefonul să o sun pe Edith să văd ce s-a întâmplat de n-au venit azi la pizzerie.

-Alo, Edith?

-Da. Ce e Jas?

-De ce nu aţi venit azi la mine la muncă? Mi s-au întâmplat cele mai neaşteptate lucruri. Şi cred că mă îndrăgostesc de Justin...

-Ce? Te îndrăgosteşti de el? Parcă nu îţi plăcea. 

-Ştiu dar mi s-au întâmplat atâtea lucruri. 

-Spune-mi. Am timp.

-Păi, de dimineaţă, i-am dus comanda lui Justin, dar pe drum a început să plouă şi când am ajuns la el acasă eram udă din cap până în picioare. El m-a băgat în casă şi m-a dus în dormitor.

-Şi aţi făcut dragoste.

-Şi am făcut dragoste. Stai, ce?! Nu!! Doamne... Mi-a dat un hanorac care e încă la mine şi un prosop să mă şterg. După m-a sărutat pe obraz şi pe gât şi m-a dus la muncă. Şi acum câteva minute a întrat la mine în cameră şi ne-am sărutat...

-OMG! Ce tare! Vreau să vă văd împreună să văd dacă vă stă bine. 

-Aşa, de ce nu aţi venit la mine azi?

-Am avut nişte treabă cu tata şi Ivy s-a certat cu fratele ei şi a pedepsit-o. Dar mâine promitem că venim.

-Ok. Hai că eu mă culc. Somn uşor.

-Ceau!

Mă schimb în pijamale şi adorm instantaneu.

Un joc murdar(Justin Bieber fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum