2. fejezet - Szemtől szembe

553 27 3
                                    

A taxi kitett minket Mel kedvenc klubja, a Wild Night előtt. A klub neve lila neonfényekkel volt kitéve a bejárati ajtó felé, ami előtt fekete pólós, kigyúrt biztonsági őr állt. Mikor kiszálltunk a taxiból, megigazítottuk a ruhánkat, én mély levegőt vettem, Mel pedig dobott egyet a haján, és elindultunk a klub felé. Melanie magabiztosan, kihúzott háttal, én szorongva, próbálva magam láthatatlanná tenni. Hm, ez igen nehéz lesz, mivel a cipőnek "hála" most kb. száznyolvanhárom centi vagyok. Zsiráf!

-Jóestét! - mosolygott a biztonsági őrre, aki visszamosolygott rá. Ő még az ilyen mogorva és ijesztő emberekből is ezt váltja ki! Bezzeg én...

-Jóestét - köszöntem én is a biztonsági őrnek, és próbáltam rámosolyogni, mire ő csak morgott egyet. Hát ezt nem hiszem el! Mindegy.

Bementünk a klubba, ahol a hangos, durva tuc-tuc zene azonnal lehetetlenné tette a beszélgetést. Nem mintha Mel annyira beszélgetni szeretett volna...

-Jujj de durván jó a zene! Gyere, táncoljunk! - kiabálta Mel. Legalábbis, gondolom ezt mondta.

Megfogta a kezem, és berángatott a táncparkett közepére. Te jó ég! Persze neki a tánc is szuperdögösen megy, én meg olyan vagyok, mint egy részeg kacsa. Nem baj, kezdem élvezni a zenét... és a testem is átadja magát ennek az érzésnek. Először csak a lábaim mennek jobbra-balra, majd a kezemmel a hajamba túrok meg mutogatok az ég felé, aztán már a csípőm is önálló életre kel, és kijelenthetem, hogy kezdem jól érezni magam. A tánc felszabadít, és szexinek érem magam tőle, ráadásul a legjobb barátnőmön is látom, hogy örül nekem.

-Nem iszunk valamit? - üvöltötte a fülembe Mel.

-De! - feleltem. Megszomjaztam a nagy ugrálásba.

Így odamentünk a bárpulthoz, és Mel mondta a mixernek, hogy ő egy vodka narancsot kér, majd hozzám fordult, és megkérdezte, hogy mit iszok. Még nem sokszor ittam alkoholos italt, de úgy voltam vele, hogy a vodka narancs egész jól hangzik. Szóval mondtam (viszonylag) magabiztosan a mixernek, hogy ugyanazt kérem.

-Ejha csajszi, mi lett veled? A parketten úgy roptad, mint egy vadmacska, most meg vodkát iszol és flörtölsz a pultossal?! - vigyorgott rám Melanie.

-Már az is baj, ha jól érzem magam? Király ez a hely, és a zenétől meg állatira bepörögtem! A vodka narancs meg biztos finom.

-És a pultos srác? - incselkedett Mel. 

-Mi van vele? Csak normálisan kértem tőle egy italt. Nem értem, miért baj ez.

-Ühüm... jól van cica, sok hal van még a tengerben, illetve rengeteg helyes srác van még a klubban... például ő már azóta téged néz, mióta megjöttünk... - mutat Mel egy magas srácra, aki akkor is minket nézett. 

-Szerintem téged néz - mondtam, és a hangulatom azonnal zuhanni kezdett. Mel már megint kezdi a lódításokat.

-Nicki, ne legyél már ilyen... - kezdte a mondatot Melanie, ám nem tudta befejezni, mert elkezdtem vele itatni a vodkáját. Hadd igyon, akkor majd a pasikkal lesz elfoglalva, nem a nekem való hazudozással. 

Közben én is elkezdtem inni a vodka narancsomat, ami nagyon ízlett... és persze lopott pillantásokat vetettem annak a magas srácnak az irányába, miközben szívószállal ittam az italomat. Amennyit a félhomályban láttam belőle, az alapján elmondhatom, hogy magas. És hogy sötét, felzselézett haja van. És... Úristen, rám mosolygott!! Szóval még gyönyörű mosolya is van. Visszamosolyogtam rá.

Most vettem csak észre, hogy van körülötte három srác és így együtt bandáznak. Az egyikük most épp a zenére ugrált viccesen, mire a másik kettő nevetett. A srác, akivel én szemeztem pedig olyan "nem ismerem ezt a gyereket" mozdulattal mutogatott rá, de ő is nevetett. És közben tartotta velem a szemkontaktust... Milyen helyes fiú!

Eközben Mel továbbra is itta a vodkanarancsát, de kétlem, hogy még mindig az elsőt. Mindenesetre nem a szemezésemmel volt elfoglalva, aminek nagyon örültem.

-Figyu bébi - kiáltott rám a barátném, nem teljesen tiszta tekintettel -, kimegyek vécére, oksi? Addig jó legyél. - mondta, belecuppantott a hajamba, és nevetve kitámolygott a budira. Úgy látszik, nem bírja a piát. Mondjuk, nem tudom mennyit ihatott, mert el voltam foglalva... hé, hová lett Mr. Szeximosoly?! A francba, csak egy percre veszem le róla a szemeimet, és eltűnik!

Csalódottan kértem egy vodkát tisztán, majd mikor megint a tömeget akartam bámulni, ott állt előttem. Szemtől szembe.

Never before - James Maslow (BTR) FanfictionWhere stories live. Discover now