Első díj :)

234 6 2
                                    

Sziasztok! Köszönet a díjért VanneyG-nek! Imádlak csajszi :)

Szóóóóóóóval, hogy őszinte legyek, nem vagyok oda az ilyen cuccokért, de VanneyG kedvéért kivételt teszek.

10 dolog magamról:

1. IMÁDOK enni. Mindent meg is eszek, kivéve a gombát, a sóskát, a halat és a különböző tésztákat (mákos, krumplis,káposztás. Fuuuuj.)

2. Kedvenc tantárgyaim az angol, a francia, az irodalom és a nyelvtan. Szeretem még a törit és a tesit. Amiket nagyon rühellek, az az infó, a kémia, a biosz és a matek. 

3. Imádok sportokat nézni a tévében (így alig várom az Olimpiát meg a foci VB-t[ahova végre mi, magyarok is kijutottunk]), főleg focit. Kedvenc focicsapatom az FC Barcelona <3.

4. Legfontosabb emberek az életemben az öcsém, a legjobb barátnőm, az anyukám, a nagymamám és persze az az idióta gyerek, aki nem érdemelné meg, hogy a listán legyen. De ennek ellenére Őt is nagyon szeretem. Chö.

5. Imádom a spanyol faszikat, például Enrique Iglesiast, Antonio Banderast és persze a Barca focistáit (Piqué, Bartra stb.). Ezért kezdtem el spanyolt tanulni.

6. Kedvenc előadóim Lady Gaga, Shakira, Beyoncé, Demi Lovato, Taylor Swift, Jasmine Thompson, Enrique Iglesias és persze Fehérvári Gábor Alfréd.

7. Feminista vagyok. Nem femináci, FEMINISTA. 

8. Kedvenc színészeim Bradley Cooper és Colin Firth. Ezek után egyértelmű, hogy a három kedvenc filmem a Másnaposok-trilógia, illetve a Bridget Jones naplója (mindkét rész) és persze a Büszkeség és Balítélet (a minisorozat).

9. Legjobb tulajdonságom, hogy nagyon tudok szeretni,  legrosszabb, hogy lusta vagyok.

Meg hirtelenharagú. Meg úgy káromkodok, mint egy kocsis. Meg csúnya vagyok. Meg kínos. Hm, rengeteg rossz tulajdonságom van.

10. Csak azért várom, hogy március 28-án betöltsem a 16-ot, mert kapok tragus meg helixpiercinget. Amúgy nem vagyok oda a gondolattól, hogy két év múlva felnőtt leszek, dolgoznom kell majd meg ilyenek. Elég ijesztő.

VanneyG kérdései + válaszaim:

1. Mikor kezdted el az első történeted?

Az első Wattpados sztorimat 2015. augusztus 20-án kezdtem el, ez a Never before. Egyébként sztorikat meg képregényeket körülbelül hét-nyolc éves korom óta írkálok.

2. Milyen érzéssel publikáltad az első részt?

Hm... kicsit féltem, hogy nem fog tetszeni, ugyanakkor izgatott is voltam, hogy aki elolvassa, mit fog hozzá szólni.

3. Mi a kedvenc évszakod és miért?

Kedvenc évszakom a tavasz, egyrészt mert tavasszal születtem, másrészt, mert ekkor olyan kellemesen meleg az idő, meg szelíden süt a Nap, szóval nincs 40 fok.

4. Kedvenc könyve(i)d és író(nő)id?

A kedvenc könyveim Patrick Süskind-től a Parfüm, Charlotte Bronte-tól a Jane Eyre, Jane Austen-től a Büszkeség és Balítélet. Kedvenc írónőm Danielle Steel.

5. Milyen suliba jársz és hányadikos vagy?

Komáromban a Jókai Mór Gimnáziumba járok, 10.-es vagyok. És idén kisérettségizek. OMG.

6. Mi az álomállásod?

Hm... természetesen az, ha író lehetnék, de mivel ez kicsit vad álomnak tűnik, így akkor is nagyon boldog lennék, ha tanár lehetnék. Angol-francia szakos tanár.

7. Van olyan dolog, ami miatt szekáltak, vagy megjegyzéseket tettek neked miatta? Hogy viszonyultál hozzá?

Hatodikos koromban szerelmes voltam egy fiúba, jártunk is, (semmi nem történt, komolyan, még a kezemet se fogta meg, meg egymásra se néztünk SEMMI) és emiatt mindenki piszkált, de ezek nem ellenem vagy ellene irányultak, egyszerűen éretlenek voltak. Ilyen megjegyzéseket tettek, hogy "Használtatok gumit az éjjel?" meg egy flakont ütöttek a fenekemhez, és azt mondták, hogy "Az exed küldi." Szóltam az osztályfőnöküknek, (mivel évfolyamtársaimról van szó) mert már eléggé zavart engem is meg a srácot is, aztán abba is hagyták, ma pedig már nagyon jóba vagyok ezekkel az illetőkkel, mert ők nem bántani akartak, én meg nem haragudtam. Sőt, most már nagyon is viccesnek hangzik :D

A másik ami miatt manapság szoktak csesztetni az az, hogy feminista vagyok, amit sokan félreértenek, így azt hiszik, hogy femináci vagyok. Ezek a megjegyzések szórakoztatnak, mert csak magukat minősitik, hogy milyen buták. Azt pedig tudják, hogy olyan csaj vagyok, akit nem kéne baszogatni, (mert sokkal erősebb vagyok náluk, és egy kis pofonomtól már meghalnának :DDDD) így ezek a megjegyzések a hátam mögött szoktak menni, de ha a fülembe jut, akkor egy-két csúnya pillantás, és teli a gatyájuk. Én ennyivel lerendezem :D

8. Mi volt a Wattpad-en az első történet, amit olvastál?

PiciDaisy-től a This is Everything, Only Not Romantic.

9. Miért kezdtél írni?

A történetek egyszerűen kezdték magukat befészkelni a fejembe, és én pedig tollat ragadtam, és leírtam őket. Egyébként pedig a nagymamámnak (nem akiről előbb írtam, és nem az akinek az egyik részemet ajánlottam, a másik), akinél kiskoromban kábé minden hétvégét töltöttem, nem volt se tévéje, se számítógépe, se babák nem voltak ott, semmi, csak rengeteg füzet volt nála, meg toll, amiket szépen ki lehetett pingálni, így ez lett a hétvégi program. A kis Dorina elvolt. (Nyugi, gyakran beszélek magamról E/3-ban.)

10. Van olyan évszázad, ahova szívesen visszamennél? Ha igen, melyik az, ha nem, akkor miért?

A huszadikba. A huszadik század Angliájába vagy Franciaországába. Aktívan részt vennék a szüfrazsett-mozgalmakon, még a halált meg a börtönt is bevállalnám érte.

Köszönöm mégegyszer VanneyG-nek, nem is volt rossz ez a kis önismeret. Ráadásul Szilveszterkor.

Boldog új évet ezúton is minden Wattpad olvasónak, írónak! :) :* 

Never before - James Maslow (BTR) FanfictionDove le storie prendono vita. Scoprilo ora