Izgatottan ültem a taxiban, míg a sofőr elvitt az általam diktált címhez. Vajon mit fog szólni hozzám James? Örülni fog nekem, vagy elküld? Vagy... már el is felejtett?... Annyi a variáció, és meglepő módon félelmet nem érzek, csak izgalmat.
-Megérkeztünk - fordult hátra mosolyogva a bajuszos, ősz, szemüveges taxisofőr. Aranyos bácsinak tűnt, és legszívesebben megöleltem volna. Annyira izgatott voltam! - Igazán szerencsés a fiatalember.
Jaj, de cuki!
-Köszönöm szépen - köszöntem meg mosolyogva a bókot, majd fizettem a sofőrömnek, és egy kis borravalót is hagytam neki, majd kiszálltam a sárga taxiból. Mély levegő, Yvonne.
Becsöngettem, és szinte hallottam a szívem heves verését a fülemben, és elkezdtem az ujjaimmal a ruhám alját pödörni, mikor kinyílt az ajtó, és...
-Szia, miben segíthetek? - egy nálam épphogy magasabb, spanyol származásúnak tűnő srác. Ismerősnek tűnt, és szerintem James egyik haverja, de a nevét nem tudtam volna megmondani, csak azt, hogy ő idétlenkedett és integetett a bulin. - Várj, te vagy Yvonne?!
-Igen, én vagyok. Jameshez jöttem.
-Őőő... Carlos vagyok, gyere be!
Beérve a lakásba, láthattam, hogy Kendall meg egy másik haverjuk, aki szintén ott volt a buliban, a kanapén ültek a nappaliban, és videojátékot játszottak. Nagyon el voltak foglalva vele.
-Sziasztok! - köszöntem nekik, de ügyet sem vetettek rám. Hm.
-Ne törődj velük. El vannak foglalva a játékkal...
-Mintha te előbb nem lettél volna, Carlitó! - kiabálta nevetve Kendall. Ja, sejtettem.
-És... merre van James? - ültem le a konyhába, ami nagyon barátságos volt; fehér, fából készült konyhabútorok, fehér csempe, fehér járólap... valaki itt biztos rendmániás.
-Kérsz valamit inni? Van narancslé, őszilé, limonádé, víz vagy kóla...
-Őőő... egy kis vizet elfogadok, köszi. - mosolyogtam kedvesen Carlosra, de közben azon gondolkodtam, hogy hol a fenében lehet James. Nem hiszem el, hogy nem videojátékozna szívesen a haverjaival...
-Oké, tessék - adta oda a vizet kristálytiszta pohárban Carlos.
-Gyönyörű ez a konyha - néztem Carlosra mosolyogva. Aranyos srácnak tűnik, biztos tök vicces.
-Biztos hülyének nézel minket, hogy ilyen lányos meg makulátlan tiszta minden, de megtudom magyarázni - nézett rám nevetve.
-Igen? Hallgatlak - tettem a kezemre az államat. Magamban mulattam a srácon, meg szerintem nem gáz, ha a fiúk rendszeretőek. Bár ez a konyha tényleg furi egy picikét. Sebaj.
-Szóval. A lakás James anyukájáé. Ő egy gazdag üzletasszony, és eléggé ad a körülötte lévő dolgokra. Tényleg, nagyon durva. És mivel tudja, hogy mi négyen nem igazán vagyunk nagy rendmániásak, ezért hetente kétszer jár hozzánk egy takarítónő.
Ennyit a tisztaságmániás-fiúk elméletemről. De azért helyesek, bírom őket.
Még ezen nevetgéltünk egy kicsit, majd eszembe jutott, hogy miért is jöttem.
-Carlos! Áruld már el, hogy merre rejtegeted James barátodat.
-Szia, még be sem mutatkoztam rendesen! Logan Henderson - jött be hirtelen a konyhába... ezek szerint Logan.
-Szia, Yvonne vagyok.
-Milyen szép név! Talán német vagy, vagy francia?
-Mi? Dehogyis! Miért lennék?
-Hát... a neved francia-német eredetű.
-Ó, hát...
-Igen, tudom, hogy nem gondoltad volna, hogy ennyi mindent tudok a nevedről, de ez még semmi! Képzeld, a jelentése íjjal fölfegyverzett harcos, és...
-Tök jó, Logan, de nem érdekel! Hol van James?
Logan elhallgatott, Carlos lapított, és ekkor Kendall jött be a konyhába.
-Yvonne...
-Szija! Hol van James?
-Épp nálatok. - közölte lazán, zsebre tett kézzel, miközben nekidőlt az ajtófélfának.
-Mivan?!
ESTÁS LEYENDO
Never before - James Maslow (BTR) Fanfiction
FanficSosem volt előtte senkim. Sosem ismertem egy normálisat sem. Sosem gondoltam volna, hogy a szerelem ilyen is lehet. Aztán jött Ő...