Miután elfogyasztottuk az italainkat (jaj imádom a kaktuszos Topjoyt!!), beültünk a moziterembe. Hátul foglaltunk helyet, moziban csak hátul szeretek ülni.
-Kíváncsi leszek a filmre, az első rohadt jó lett. Szerinted?
Hupszika.
-Ja... nekem is tetszett. Izgalmas volt.
Egyébként kaptam három (igen, három) tál nachost, ebből kettő sajtos, egy meg csilis volt. James azt mondta, hogy nem szereti a nachost, így ő vett magának kettő közepes, sós popcornt. Azt meg én nem szeretem, így mindenki jól járt.
-Amúgy, milyen filmeket szeretsz? - tette fel a kérdést a barátom. Szerencsére még nem kezdődött a film, özönlöttek az emberek. RENGETEGEN. Basszus ennyien ismerik ezt a filmet?!?
-Romantikus vígjátékokat. Te?
-Úh... őőő... akció, horror, fantasy... ilyenek. De azért az Útvesztőt szereted, nem?
-De... de, de - bólogattam hevesen. Remélem a film második része érthető lesz az első megnézése nélkül is.
Végül elkezdődött a film. Előszőr reklámok, előzetesek stb., majd maga a lényeg.
James úgy nézte, mintha az angyalát látta volna. Én meg csak így; ahabiztosoké.
Ha azt mondom, hogy semmit nem fogtam fel, akkor igazat mondok. Mert tényleg nem.
Ráadásul még untatott is, szóval ki kellett találnom valamit, hogy ne aludjak be. Bár lehet az jobb lett volna.
Úgy gondoltam, hogy James-szel lekötöm magam, így elkezdtem fogni a kezét, aztán simogatni a combját, de mintha ott se lettem volna. Erre neki álltam puszilgatni a nyakát.
-Ne most Yv, épp a filmet nézem! - hurrogott le, finoman szólva. Fantasztikus, akkor most unjam halálra magam.
A film további részében a nachosom elfogyasztásával kötöttem le magam. Mivel ez hamar megvolt, így nagyon (NAGYON) unatkoztam.
Miután rasztára pödörtem a hajam, felkapcsolódtak a lámpák, és kezdtek fogyatkozni az emberek; vége lett a filmnek.
James nagyokat nyújtózkodott mellettem, pedig nem aludt, csak elpilledt az ülésben.
-Hogy tetszett bébi? - kérdezte mosolyogva James. Olyan boldog képet vágott, mint egy jóllakott óvodás. Borzasztó, hogy ennek ez a hülye film az oka!
-Hát... elment.
-Szerintem fantasztikus volt! Eszméletlenül jó, izgalmas... még jobb, mint az első! Alig várom a harmadikat! - mondta, majd megpuszilta a halántékomat. Jaj, lesz harmadik is?! Szabad bőgni?
YOU ARE READING
Never before - James Maslow (BTR) Fanfiction
FanfictionSosem volt előtte senkim. Sosem ismertem egy normálisat sem. Sosem gondoltam volna, hogy a szerelem ilyen is lehet. Aztán jött Ő...