41. fejezet - Ennyi

285 12 3
                                    

*Yvonne*

Olivia?! James bombázó, gyönyörű, dögös exe?!? Ó, picsába, egy percre tényleg elhittem, hogy összejöhet ez a dolog James meg köztem!

A rohadt életbe! Egy fekete melltartó szerű, bőr topot visel, hegyes szegecsekkel kirakva, hozzá egy szintén fekete és szintén bőr, deréknál záródó, combközépig érő szoknyát. Hm, ennyit a lila, "szexi" koktélruhámról.

Liv mélyen belenézett a szemembe, dús ajkai, amiket sötét rúzzsal emelt ki, gonosz mosolyra húzódtak, majd odament az én Jamesemhez - helyesbítek; az ő Jameséhez, - és lesmárolta.

Ó, bazdmeg... a szívem...
Ripityára tört.

Ekkor láttam be, hogy nekem ennyi volt az este. Jó dugást kívánok nekik.

Kirohantam a klubból, és ahelyett, hogy taxit hívtam volna, inkább úgy döntöttem, hogy inkább sétálok; a négy fal között megőrülnék.

Írtam Mel-nek SMS-t, hogy ne keressen, hazamentem, mert rosszul lettem. Ez többé-kevésbé igaz is volt.

Bementem egy boltba, és vettem magamnak azt, amire szükségem volt; egy üveg vodkát.

Elindultam az első parkba, leültem egy padra, és elkezdtem vedelni. Először marta a torkom, mint a kén, aztán már nem is éreztem.

Végülis... ők összeillenek. Én nem vagyok James típusa, sose voltam. Naiv kislány vagyok én ehhez a szerelem dologhoz.

*James*

-Liv?! Hogy képzelted ezt?! Meg, amúgy is; hogy kerülsz ide?

Bazdmeg, most tényleg megcsókolt ez a ribanc!? Fúj! Ki tudja, hány fasz járt már a szájában...

Meg amúgy is! Soha nem szeretett! Azt se tudja, mi az, hogy szeretni. Ja, de; magát szereti.

-Ugyan már, Jamie... ne mondd, hogy nem hiányoztam! - nézett rám... bután. Biztos azt hitte, hogy ezzel felkelti a libidómat.

Szánalmas. Egyes lányok miért hiszik azt, hogy a fiúknak a buta picsák jönnek be?!

-Nem, egyáltalán nem hiányoztál! Sőt, ha tudni akarod, szerelmes vagyok egy csodálatos lányba! És... ne hívj Jamie-nek!

-Kibe? Azt ne mondd, hogy abba a vörös tehénbe.

-Kit nevezel te vörös tehénnek, te hülye kurva?! Nagyon szeretem azt a gyönyörű, vicces és kedves tehenet, aki, ellentétben veled, viszont szeret!

-Igen? Akkor... hol van? - nézett körül Liv.

És csak most vettem észre. Bassza meg. Elment!! Biztos látta, hogy Olivia lesmárolt! Istenem, azt hittem, hogy végre összejön nekünk!

Talán Melanie tudja, hol van.

-Hova mész, Jamie? - vinnyogta túl a zenét az exem. Úristen, valaha szerettem. Idióta.

-Hagyjál békén. Gyűlöllek! - kiabáltam az arcába.

Erre csak szánakozva végig mért, dobott egyet a haján, és elment flörtölni valami sráccal. Sok boldogságot, leszarom.
Csak a srácot sajnálom.

Melanie és Kendall együtt táncoltak és csókolóztak és nevettek és táncoltak és vigyorogtak és csókolóztak, és igazából örülök nekik, de most legszívesebben ordítottam volna. Veszettül dühös voltam Livre, és aggódtam Yv-ért.

-Bocsi a zavarásért, gyerekek - zavartam meg a turbékolókat. - Kendall, elrabolom egy percre Melt, ha nem bánod.

Kendall bólintott, közben meg vigyorgott, mint a fakutya, majd egy "gyors" nyálcsere után Mel végre velem jött.

-Valami baj van? Hol van Nicki? -nézett rám aggódva.

-Pont ezt akartam kérdezni, Melanie. Hol van Yv?

-Nem veled kéne lennie? Mi történt, James?

-Én... picsába... Yv, és...

-James! Nyugodj már meg! Mély levegő, és szépen, tagoltan, nyugisan mondd el, hogy mi történt.

Megfogadtam a jó tanácsot, és elmondtam neki a történteket.

Enyhén kiakadt. Enyhén.

-Hogy került ide az a büdös kurva? És most akkor... kurva életbe! - mondta, majd beleverte a piciny öklét a falba. - Bakker, aú! Bocs, mexikói vér; elég forró.

Ez aranyos volt. Eddig sem volt bajom a csajjal, de most nőtt a szememben. És, mivel elmeséltem valakinek a történteket, jóval higgadtabban láttam a helyzetet.

-Lehet, hogy hazament, nem, Mel?

-Hm... jó gondolkodás. Akkor, hazamegyünk.

-Irány hozzátok! Nincs vesztegetnivaló időnk! - mondtam, miközben éreztem, hogy a szívem egyre hevesebben ver.

-Szólok Kendall-nek. - mondta Mel. - Hé.

-Igen?

-Össze fogtok jönni. Jó srác vagy, ő meg megérdemel egy jó srácot.

-Kösz, Melanie. Igazán köszi.

Egymásra mosolyogtunk, majd (miután Kendall megtudta, hogy nem megerőszakolni viszem a csaját), elindultunk.

Nem hagyhatom ennyiben ezt a szerelmet!

Elnézést a trágár kifejezésekért, "kicsit" elragadtattam magam! Ha tetszett, hagyjatok nyomot magatok után! Szeretés ♥

Never before - James Maslow (BTR) FanfictionWhere stories live. Discover now