Köszönöm szépen kyrakovacs-nak a második díjamat, és bár az előző ilyen díjamnál, amit VanneyG-től kaptam, azt mondtam, hogy csak az Ő kedvéért csinálom meg, azért az mégsem járja, hogy drága és tehetséges osztálytársam felkér erre, és nemet mondok. Szóval ismét megcsinálom.
10 érdektelen tény rólam:
(Vigyázat, TÉNYLEG érdektelen tények következnek.)
1. Nem vagyok egy nagy YouTube kocka, de akiknek a videóit mindig megnézem: Dancsó Péter, Pamkutya és Bart Baker.
2. 2010 óta szemüveges vagyok, 2015. november 2-ától pedig kontaktlencsét hordok. Életem második legjobb döntése volt, IMÁDOM.
3. A szüleim idén lesz 6 éve, hogy elváltak. Vagy, fogalmazzunk úgy, hogy 6 éve vagyok szabad. Ez, azt hiszem, tökéletesen tükrözi édesapámmal való kapcsolatomat :)
4. Nem vagyok nagy sorozatfüggő; amit most nézek az a Barátok közt, néha az Éjjel-nappal Bp, a Szerelemben, háborúban, a Középsuli, illetve régebben néztem a Kínost, az Ezelt, a Sarokba szorítvát, meg a Teresát.
5. Nincs kifejezett kedvenc zenei stílusom, ebből is, abból is hallgatok dolgokat. Rap zenében Nicki Minaj meg Eminem a császár, illetve Drake, rockban a Fall Out Boy és a Linkin Park, néha mások, de általában pop meg tuc-tuc zenéket hallgatok. Az örök kedvencem Example-től a Changed The Way You Kiss Me.♥
6. Kedvenc témám a történelemben az első és a második világháború.
7. Mivel előbb cselekszem, mint gondolkozom, ezért elég sokszor kicsesztem magammal az életben. OMG, rengetegszer. Például, elvállaltam egy előadást a suliban, ahol majd a Vörös és feketéről kell beszélnem. (És most ezt is olvasom.) Az egész osztály előtt. Köszönöm a részvétet.
8. Sajnos mindig akkor jövök rá, hogy szeretek valakit, aki szintén szeretett, mikor már késő. Igaz, geradel26?! :DD
9. Ha már geradel26, akkor el kell mondanom, hogy Ő a legjobb barátnőm. Igazából már első óta osztálytársak vagyunk, és mindig is jóban voltunk, de a barátságunk igazán a gimiben, hetedikben erősödött meg, azóta pedig elválaszthatatlanok vagyunk. ♥
10. Nem vagyok tipikus lány. Nem szeretem se a teát, se a kávét, nem szoktam agyonsminkelni magam, nincs Instagramom, és simán felkelek bármikor.
kyrakovacs kérdései + válaszok:
1. Mi az az egy szó, amivel jellemeznéd az életedet?
Szánalmas.
XD2. Volt olyan könyv, ami nagy hatással volt rád?
Mindegyik könyv hatással volt rám, amit eddig olvastam. Legnagyobb hatással talán az SzJG-sorozat volt, illetve a Parfüm.
3. Mennyire vagy emberbarát?
Attól függ, ki az ember ;)
Alapvetően egyébként nagyon kedves ember vagyok, de egyesek elkönyveltek szívtelen bunkó feminácinak.4. Ért már negatív kritika az írásaiddal kapcsolatban?
Kifejezetten negatív kritika nem, de volt olyan, hogy valakik (akik nen is értenek az ilyen dolgokhoz, mindegy) elolvasták az egyik írásomat, és mondták, hogy ez nem olyan rossz, de ezt ő egész máshogy írta volna stb. Aztán mikor ezzel az írásommal egy megyei irodalmi pályázatot nyertem, akkor meg nyáladzott, hogy ő tudta, ő megmondta, hogy ez a mű tökéletes. Gyűlölöm az ilyen embereket.
5. Miért kezdtél írni?
Mert a sztorik kezdtek kibontakozni a fejemben, és leírtam őket.
6. Látod-e a jövőd íróként?
Álmodozni szabad, nem? :)
7. Kik azok az emberek, akik nagy hatást tesznek az életedre?
Pozitív értelemben a legjobb barátnőm és az öcsém, negatív értelemben néhány osztálytársam és volt legjobb barátaim (elég sokan vannak OMG). Persze van egy bizonyos ember, aki mindkettőbe beletartozik, de mostanában a negatív tábort erősíti. Ez van.
8. Könyv vagy blog? Eredeti vagy cover?
Könyv és attól függ.
9. Miről szólt az első írásod?
Nem pontosan emlékszem, mert 7-8 éves voltam, de valami egyszerű kis sztori rajzokkal. Talán, hogy egy "nem menő", fiatal csajszi beleszeret egy öreg, jóképű és gazdag fasziba, aki megszépíti. OMG nagyon beteg voltam kiskoromban is.
10. Mennyire függ össze az írás és a kor?
Mint a szerelem meg a kor. SEMENNYIRE.
Köszönöm még egyszer nagyon Kíra! Mindenképp elkapom azt a csokrot, ha az életembe is fog kerülni :DDD
YOU ARE READING
Never before - James Maslow (BTR) Fanfiction
FanfictionSosem volt előtte senkim. Sosem ismertem egy normálisat sem. Sosem gondoltam volna, hogy a szerelem ilyen is lehet. Aztán jött Ő...