James-szel kézenfogva mentünk a városban, beszélgettünk egy csomót, ahol kiderült, hogy van az anyukájáéknál egy imádni való husky kutyusa, akit ő nagyon szeret.
Egyszer csak megálltunk, a szemembe nézett, és azt mondta:
-Be kell kötnöm azokat a gyönyörű szemeidet, Yv.
És egy fekete kendőt tett a szememre.-Hm, kezd izgi lenni - nevettem rá, majd éreztem, ahogy megcsókolja a nyakam. Óóó, de jó...
-Mindjárt ott leszünk. Addig nincs kukucska!
Egyik kezével a derekamat fogta, másikkal a kezemet, és mondta, hogy hol van bukkanó, pocsolya... én pedig bíztam benne.
Egyszer csak megálltunk. A cipőmön keresztül éreztem, hogy füves területen állunk. Hm, vajon mire készül?
-Készen állsz, Yv?
-Már mióta megismertelek. - feleltem magabiztosan, mire felnevetett, és megpuszilta a halántékomat, majd lehúzta a kendőt a szememről. Azta!
A látvány ami a szemem elé tárult, váratlan és páratlan volt egyszerre. Gyönyörű, füves, zöld mező, mellette egy kis kék tavacska, és a tavacskában egy kis csónak! Behalok!
-Úristen! James! Ez gyönyörű!
-Szerettem volna, ha boldoggá teszlek a sok félreértés után.
-De aranyos vagy! Köszönöm szépen - mondtam neki, majd megöleltem. Nagyon boldog voltam ettől romantikus meglepetéstől, bár egy kicsit megilletődtem. Ha első randin ilyen cuki és lovagias, akkor mi lesz a második randin? Megkéri a kezemet?
De nem törődtem most ezzel. Lehet, hogy kárpótlás a sok randimentes év után.
Ahogy kézenfogva közeledtünk a csónakhoz, láttam, hogy van benne egy kis kosár. Mi lehet benne?
-Óvatosan - mondta James, miközben besegített a csónakba.
Ő is beült, majd gyakorlott mozdulatokkal elkezdett evezni, és egyre messzebb kerültünk a parttól.-Hol tanultál meg evezni? - érdeklődtem, miközben áldottam az eszem, hogy hoztam napszemüveget, mert a Nap vakítóan tűzött.
-Nagyapámmal régen sokat horgásztunk, és tőle. - magyarázta, mikor megálltunk, és elővette a rejtélyes kosarat, amiben kaják voltak! Juhú!
Volt benne szőlő, sajt, kenyér, rántott hús, vörösbor, víz és citromos sör. A szemeim felcsillantak, James pedig elnevette magát.
-Ne haragudj, imádom a citromos sört - mondtam neki bocsánatkérően mosolyogva.
-Végre egy lány - mondta James a szemeit forgatva. - Az eddigi lányok, akiket ismertem, csak cidert meg koktélt hajlandóak inni.
-Ah, pedig a citromos sörnél nincs finomabb - mondtam álmodozva, mire nevetve megcsókolt.
-Na jó, talán van - mondtam James csókjaira utalva.
Ő huncutul vigyorgott, és ráhajtotta a fejét a combomra, és így ültünk a csónakban. Annyira szép pillanat volt, hogy el sem hittem, hogy velem történik...
-James...
-Hm? - szegény majdnem elaludt, én meg felkeltettem.
-Olyan jól érzem magam veled...
-Én is. Örülök, hogy meg tudtuk beszélni azt a kis félreértést, Yv.
-Ne is mondd... idióta picsaként viselkedtem, olyan gáz volt...
-Semmi baj. Kicsit gyorsan történt minden, és ez megijesztett.
-Nem vagyok ám olyan ijedős...! - mondtam, majd lehajoltam, és megcsókoltam. Ez a világ legjobb randija!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Never before - James Maslow (BTR) Fanfiction
FanficSosem volt előtte senkim. Sosem ismertem egy normálisat sem. Sosem gondoltam volna, hogy a szerelem ilyen is lehet. Aztán jött Ő...