-Ki a franc vagy te és mit akarsz a barátnőmtől?! - tépte le rólam valaki Gunthert. Nem is simán valaki, hanem a valaki.
-James! Engedd el! Nem hallod?! Azonnal ereszd el!
Gunthert sem kellett félteni; ellökte magától Jamest, aki a fenekére huppant. Megszeppenten pislogott, de a szemében olyan vad féltékenységet láttam, hogy szinte megijedtem. Ki ez az ember, és mit csinált azzal a sráccal, aki mindig kinevetett a szívószálaim miatt?
-Jól vagy, Gunther? - kérdeztem aggódva. Ő bólintott, és szánakozva nézett Jamesre, aki ismét dührohamot kapott.
-Még őt ajnározod, Yv? Ki ez a patkány, és mit akar tőled?!
-Tekered le a hangerőt! Mit keresel egyáltalán itt? Hogy mersz a szemembe nézni?! És hogy merészelsz kezet emelni Guntherre?
-Yvonne, könyörgöm...
-Nem, James! Azt hittem, elég világos voltam, mikor lecsaptam a telefont. Hagyjál engem békén, azt hiszem, eleget ártottál már nekem! És én sem az a lány vagyok, aki neked kell.
-Azt hiszem, Yvonne elég világos volt, haver. Jobb lenne, ha mennél. - mondta Gunther, miközben rátette a kezét a csípőmre. Én pedig megkértem, hogy távozzon.
-Mi?! Nem hagylak itt ezzel az állattal! - sziszegte a fülembe.
-Légyszi... majd beszélünk. Hidd el, tudom kezelni. - úgy beszéltünk Jamesről, mintha ott se lenne.
-Vigyázz magadra - mondta, megpuszilta a nyakam, és elment. Visszanézett, de nem rám szegezte lágy, kék tekintetét, hanem James-et ajándékozta meg szúrós szemekkel.
-Mit akar tőled ez a giliszta?!
-Mi közöd van neked ahhoz?
-Jobbat érdemelsz.
-Például? Téged? Hát inkább akkor egy "giliszta".
-Yv... annyira sajnálom, amit tettem...
-Én meg azt, hogy valaha azt hittem, hogy te más vagy.
-Szeretlek, ez sem számít? - lépett egy (nagy) lépéssel közelebb, és lenézett rám, szerelemmel töltött tekintettel.
-Amit tettél velem, arra nincs bocsánat.
-Szeretsz, Yvonne?
-Nem. - mondtam nagyon vékony hangon.
-Szóval igen. Yv nem vagy valami jó hazudozó.
Fülig pirultam, mire ő megölelt, és megpörgetett.
-Drága bébim! Annyira szeretlek!
-James! Azonnal tegyél le! - rivalltam rá, mire azonnal engedelmeskedett, de vigyorogva nézett rám.
-Nem fogom veled újrakezdeni.
-De vicces vagy, kicsikém. - mondta, mire meg akarta puszilni a homlokomat, én azonban eltoltam. Nagy lelki erővel.
-Nem, nem vicceltem, James. Szeretlek, nagyon is, sőt; de nem tudnék újra veled lenni.
-Mi van?! De miért?
-Nézd... nem tudnék benned megbízni. És azt hiszem, ez érthető.
-Yv, kérlek...
-Nem. Nem is illünk össze. Te, a... a menő, szexi csajozógép, meg én, az elfuserált vöri.
-Nem igaz. Te vagy, akire szükségem van. Te vagy, aki megmenthetne. Te vagy az, akivel boldogan leélném az életem, és minden reggel ágyba vinném neki a vodkanarancsot szívószállal.
Ezen elmosolyodtam, de nem törtem meg; szilárdan kitartottam elhatározásom mellett, hogy nem kezdem újra vele.
-Menj el, James. Mindenkinek jobb lesz.
-Yvonne...
-Menj. Menj már! - itt már egy kicsit remegett a hangom.
-De...
-Nem érted, takarodj!!
Hitetlenkedve és dühösen megrázta a fejét, és elindult. Közben azonban levett egy muskátlis cserepet az ablakpárkányról, és földhöz vágta. Én pedig zokogva lerogytam a földre, és próbáltam menteni szegény muskátlit.
ESTÁS LEYENDO
Never before - James Maslow (BTR) Fanfiction
FanficSosem volt előtte senkim. Sosem ismertem egy normálisat sem. Sosem gondoltam volna, hogy a szerelem ilyen is lehet. Aztán jött Ő...