8. fejezet - Csoki, fagyi és csokisfagyi

346 17 0
                                    

A boltban minden szükséges dolgot vettem; négy tábla tejcsokit, három liter vaníliafagyit és meg egy doboz csokisfagyit is. Szerintem hasonlóan szarul vagyok, mintha szakítottak volna velem. Pedig még egy napja sem ismerem, és mégis... fáj. Annyira szerettem volna, ha ezúttal összejön nekem is egy sráccal, James pedig annyira cuki volt a klubban... de, a látszat csal. Én meg vénlányként halok meg.

-Hé, Nicki... minden oké? James előbb ment el, nem tűnt valami vidámnak. - érdeklődött Melanie, és már fel volt öltözve; mini farmerruha volt rajta, és fehér balerinacipő. Hosszú haját kivasalta, arcán nem volt smink. Nincs szüksége rá.

-Elment? Na, hál' Istennek, egy gonddal kevesebb.

-Miért mondod ezt?

-Hogy-hogy miért? Lefeküdt velem, úgy, hogy konkrétan nem voltam eszemnél? Szerinted ez normális?!

-Nicki, azt mondtad nem emlékszel semmire.

-De egyértelmű! Én ruha nélkül keltem, meg rajta is csak egy kis boxer volt! Vagy szerinted viccből vetkőztem le?

-Nem tudhatod, mi történt. Meghallgattad egyáltalán őt?

Erre csak durcásan keresztbe fontam a karjaimat egymás előtt.

-Yvonne...! Meg se hallgattad?! A picsába, ő józan volt!

-Hát azért nem teljesen.

-Hozzád képest?! Istenem, de hülye vagy! Tudod a számát?

-Nem...

-Nem?! Gratulálok, Yvonne, most elbasztál magadtól egy szuper srácot! - mondta Mel, majd még tapsolt is a hatás érdekében.

Ekkor Kendall csoszogott ki álmosan Melanie szobájából. Egy szexi, fekete alsógatyában, majd csókot nyomott Mel arcára, és megsimogatta a fenekét. Ez komoly?

-Jól van gyerekek, én inkább bemegyek a szobámba, és felkötöm magam.

-Ne már, Yvonne! James láthatólag odavolt érted. - mondta kedvesen Kendall, miközben átölelte Melanie derekát, aki hevesen bólogatott erre a kijelentésre.

-Inkább megyek filmet nézni. Jó nyalakvást - intettem, majd felfutottam a szobámba, és magamra zártam az ajtót.

Na, nézzük a filmválasztékot; Mamma Mia, 50 első randi, Hogyan veszítsünk el egy pasit tíz nap alatt, Barátság extrákkal, Szex és New York, Bridget Jones naplója... hm. Legyen a Bridget Jones naplója. Szerencsétlen, dagadt, szingli nő... vagy vénlány? Tiszta én. Na jó, Bridgit nem is olyan szerencsétlen, mint én. Meg nem is olyan dagadt.

Gyorsan lefutottam a konyhába a csokikért meg a fagyikért, amiket vettem, majd visszarohantam a menedéket nyújtó négy fal közé, de a füleimet nem csukhattam be, így fültanúja lehettem Melanie barátnőm nyögdécselésének. Hm, Kendall tudhat valamit.

Vajon én nyögdécseltem tegnap éjjel? Vagy tényleg nem feküdtünk le? Akkor mi a francért lettem volna meztelen? Ennek semmi értelme. James nem lehet olyan srác... de hát annyira egyértelmű, hogy mi történt. De nem emlékeznék életem első ágytornájára? Annyira össze vagyok zavarodva.

Inkább indítsuk el a filmet, és Bridgit izgalmas magánéletén rágódjunk, mint a saját nyomorunkon!

Ja, és tömjük magunkba a rengeteg édességet.

Never before - James Maslow (BTR) FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin