5. fejezet - Boroskóla és egyéb

428 18 0
                                    

Miután megittuk italainkat, ismét táncoltunk. Csak aztán engem is hívott a természet, meg föl akartam kicsit frissíteni magam, úgyhogy összekanalaztam Melanie-t, és elmentünk a mosdóba.

-Na, mesélj, életem - nevetett a falnak dőlve Mel, aki most nem igazán volt részeg (bár józan sem), viszont teljesen vidám lett a sok flörttől, amit (ahogy Jamestől megtudtam) bizonyos Kendall nevű, magas, szintén helyes sráccal folytatott.

-Mit akarsz hallani? - kérdeztem Melanie-t, miközben kirúzsoztam a számat.

-Mindent, szivi, mindent!

-Hát... beszélgetünk, ismerkedünk, táncolgatunk. Minden oké. Nagyon édes srác.

-Édes...? Nicki, ő egy gyilkos mosolyú szexisten! Na, de lesmárolt már?

-Jesszus, Mel!

-Mivan?! Akkor... megcsókolta már a lepénylesődet, avagy még nem?

Ez hülye ez a csaj! Nem baj, Melanie-t így szeretjük.

-Nem, még nem csókolt meg. De...

-De? - csillant fel azonnal a szeme. Bolond!

-De megpuszilta a homlokomat. - mosolyogtam az emlék hatására. Milyen cuki volt akkor is James!

-Ez komoly?! Basszus csajszi engem a srácok ilyen három hónapos kapcsolat után szoktak homlokon puszilni, nem három órás ismertség után!

-James más.

-Igen. Romantikus típus.

-Hogy érted ezt? - értetlenkedtem. Talán ismeri őt?

-Hogy hogy hogy, te marha? Hát nem veszed észre?

-Micsodát, Melanie?

-Ó, egek! Szerintem teljesen odáig van érted!

-Én is kedvelem - pirultam el. Hát lehet? Egy ilyen pasi odáig van értem?!

-De ő nagyon kedvel téged - mondta Mel, megnyomva a nagyon szót. Inkább menjünk vissza, ehhez nekem még boroskólára van szükségem.

-Minden oké? - kérdezte James, mikor visszaültem mellé a bárszékbe.

-Persze. Iszunk még boroskólát?

-Na, ennyire ízlett? - nevetett James.

-Ami azt illeti...

-Veszek neked, de csak egy feltétellel - emelte fel a mutatóujját, és komoly arcot vágott.

-Mi lenne az?

-Ígérd meg, hogy...

-Hogy?

-Hogy szívószállal fogod inni, és ugyanolyan szexin, ahogy eddig - mondta majd mosolyogva kacsintott egyet. Ó ez a srác!

-Naná!

Szóval kaptam boroskólát. Meg még egyet. Meg még kettőt. Kezdtem unni, úgyhogy megint vodkát ittam tisztán. Aztán Melanie rendelt magának egy Sex on the Beach nevű koktélt, amit én ittam meg, és veszettül ízlett, mert (amint James mesélte) van benne vodka! Nyami vodka!

Ezután a koktél után rendeltem még magamnak egy French 75 nevű koktélt, meg még fincsi vodkáááát!!

-Őőő... Yvonne, nem lesz ez egy kicsit sok? - érdeklődött James. Mire én nevetve nekidőltem.

-Jól vagy?

-Persze Jamie bébi - nevettem idiótán. "Kicsit" részeg voltam.

Mikor a következő koktélt kértem, James mondta a mixernek, hogy ne adjon többet.

-Inkább vizet kéne innod, Yvonne.

-De én tök jól vagyok - néztem rá keresztbe álló szemekkel.

-Nem, te tök részeg vagy - mondta James, de én csak nevetve a karjaiba dőltem, és elkezdtem ölelgetni.

-Csókolj meg - suttogtam a fülébe, majd megharaptam azt. 

James mosolyogva megrázta a fejét, majd bevezetett a táncparkettre, és elkezdtünk táncolni... én azonban bevadultam. Ugyanúgy riszáltam magam, dobáltam a hajam meg dörgölőztem szegény gyereknek, mint Mel.

-Mi lesz már, csókolj meg - duruzsoltam ismét a fülébe, majd elkezdtem csókolgatni, nyalogatni és harapdálni a nyakát, mire ő szorosabban magához vont, és beletúrt a hajamba.

-Na, ez tetszik, mi? - suttogtam vigyorogva a nyakába, mire felemelte a fejemet, és végre-valahára megcsókolt. Először csak lágyan súrolta a számat, de én nem elégedtem meg ezzel a finomkodással, és közelebb vontam magamhoz a fejét, és próbáltam a nyelvemmel beférkőzni, ami szerencsére sikerült, így vad, szenvedélyes, szexi csókcsatába kezdtünk. Én az ő haját túrtam a kezemmel, ő meg az én répaszínű hajkoronámat.

Így álltunk legalább három percig, amikor is kézen ragadtam, és kimentem vele a klubból. Az utcán fojtattuk a nyálcserét, majd leintettem egy taxit. (Ami legnagyobb meglepetésemre megállt.)

Lediktáltam a sofőrnek a lakásom címét, és hajtottunk a Mel-lel közös lakásunkba, hogy végre elveszítsem a rohadt szüzességemet. 

Never before - James Maslow (BTR) FanfictionWhere stories live. Discover now