Már egy hónapja járunk James-szel, és bár még nem feküdtünk le egymással, úgy érzem, minden jó. Azt hiszem, lassan felkészültem erre a lépésre is.
Mel és Kendall továbbra is ágytársak, és habár mindketten tagadják, látszik rajtuk, hogy ez több, mint ágytorna.
-Mel! - kiabáltam ki a fürdőszobában ténykedő barátnőmnek, miközben én vadast főztem. Ezt a Kendall-ös dolgot nem hagyhatom annyiban.
-Mivan? - jött ki a fürdőből, Kendall egyik piros pólójában és egy tangában, szája habzott a fogkrémtől, és a kezében lévő fogkefével végig csöpögtette a frissen felsikált járólapot. Szombat volt, és már ráfért a lakásra egy takarítás.
-Melanie, a francba is! Szerinted viccből takarítok?!
-Jó, jó, bocs - mondta, majd elkezdte egy zsepivel feltörölni a padlót. Hm, a végén még egy kis rendszeretetet nevelek ebbe a lányba. - Miről akartál beszélni?
-Mi van a póló tulajdonosával, Mel?
-Hogy hogy mi?
- Az, hogy nem hiszem el, hogy nem akarsz ennél többet.
-Jaj, Nicki... nem lehet mindenki olyan romantikus, mint te. Egyesek a realitás talaján mozognak.
-És mi a te realitásod, bébi? Az, hogy az élet szexről szól, és ennyi? Semmi gyöngédség, pillangók a hasban meg lusta, mozis esték egy sráccal, aki imádni való, vicces és a legjobb barátod is, nem csak a szexpartnered?
-A picsába is! - kiabált Mel, és látszott rajta, hogy nagyon feldúlt. - Szerinted nincsenek pillangók a hasamban, mikor meglátom? Hát dehogynem! Beleszerettem, érted?! Rohadtul bele.
Mel nem is dühös volt, hanem gyötrődő. Tudtam, hogy szerelmes belé, tudtam!!
-Jaj, de jó! De akkor mi a baj?
-Az, hogy nem akarom elveszíteni. Ha összejövünk, előbb-utóbb szakítunk. Míg a testi dolgoknál nincs több, addig jó.
-Atyaég, Mel...
-Nem, Yvonne. Nem akarok erről beszélni - mondta, majd berohant a szobájába, és magára zárta az ajtót. Hm, a helyzet rosszabb, mint gondoltam.
Normál esetben addig dörömböltem volna az ajtaján, amíg ki nem töröm, de ez most extra eset volt. És gyorsan kellett cselekednem.
A vadas majdnem kész volt, magyarul pont passzolt a tervemhez. Felhívtam Jamest, akit beavattam a tervembe, és persze mindenben segítségemre sietett.
Ennek megfelelően megígérte, hogy elhozza nekem Kendallt. Mert egy randit akartam szervezni neki és Melnek. Megérdemlik, hogy megtudják, hogy hányadán is állnak egymással. Mert persze a srác is ugyanúgy érzett iránta.
-Mel - kopogtam be a szobájába.
-Mi az?
-Van pár ruhám, ami nekem kicsi, felpróbálnád őket? - tényleg volt pár csinos, sőt, szexi ruhám. Valószínű még Meltől kaptam régen.
-Milyen ruhák? - dugta ki a fejét Melanie. Orra piros volt, szemei vörösek és az egész arca csillogott a könnyektől.
-Mondjuk itt ez a kis fekete, ez tutira neked való! De előtte mosd meg az arcod, olyan vagy, mint a mosott szar.
-Hé! - belenézett a tükörbe. - Na jó, igazad van. Megmosom az arcom és felveszem a ruhát.
Én addig megterítettem, és a fiúk is csöngettek.
-Ki jött, Nicki? - mondta Mel, aki épp kijött a fürdőből, és egész összeszedettnek nézett ki, a ruha meg fantasztikusan állt neki.
-Kendall... - mondta elfúló hangon Melanie, majd átölelte Kendall nyakát, a srác pedig a hátát szorította.
-Mel... szeretlek. Már az első perctől.
-Én... én is. - csókban forrtak össze, én pedig cinkosan néztem Jamesre, és csendben elhagytuk a lakást.
Cupido megtette a magáét.
Bocsánat a késésért!! Köszönöm mindenkinek aki olvassa. És mégegyszer elnézést ♥♥♥
ESTÁS LEYENDO
Never before - James Maslow (BTR) Fanfiction
FanficSosem volt előtte senkim. Sosem ismertem egy normálisat sem. Sosem gondoltam volna, hogy a szerelem ilyen is lehet. Aztán jött Ő...