3. fejezet - Csak egy kis flört...

500 26 1
                                    

-Szia - köszönt mély, szexis hangon, amitől szerintem fülig pirultam. - James vagyok.

-Szia, én Yvonne - mosolyogtam rá. 

-Csak így egyedül...? - kérdezte.

-A barátnőm kiment a mosdóba - kiabáltam. A zene még mindig hasított.

-Á, értem. Már féltem, hogy egy magadfajta szépség egyedül iszogat... esetleg csatlakozhatok?

-Persze, örülnék neki - mondtam csábos mosollyal, és keresztbe tettem a lábaimat egymáson. És megbámulta!! Juhujj ilyen tekintetet sem láttam még fiútól irányomba!

És kivételesen nem zavart a bókolás. Annyira helyes ez a fiú, nem szúrhatom el a nemlétező önbizalmammal...

-Mit iszol?

-Vodkát.

-Magában? Már messziről láttam, hogy te különleges lány vagy - mondta komolyan. Ó te szent szar!

-Különleges? - vontam fel kíváncsian a szemöldököm.

-Még egy lányt sem láttam, aki magában itta volna a vodkát, ráadásul szívószállal... és ilyen szexin!

Ránevettem. Na igen, én mindent szívószállal iszok. Nem tudom, miért.

-Szóval, James, a barátaiddal jöttél? - érdeklődtem, miközben kecsesen a kezemre támasztottam az államat.

-Igen, az a három idióta a haverom - mutatott a barátaira James. Most mindhárman minket néztek, és mikor rájuk néztem, akkor kettő elfordította a tekintetét, egy viszont bájosan integetett. Nevetve visszaintegettem, aztán az egyik nyakon fogta őt, és elrángatták onnan. Olyan aranyosak voltak, ahogy így leskelődtek!

-Aranyosak - mosolyogtam ismét Jamesre, aki engem nézett.

-Szeretnél táncolni?

-Nagyon szívesen. - mondtam neki mosolyogva, majd felálltam a székemről. Igyekeztem a legnőiesebben tenni minden mozdulatot.

Egyébként hihetetlen ez a James. Olyan magabiztosnak érzem magam mellette, amilyennek sosem gondoltam volna, hogy érezni fogom magam.

Azonban ekkor valaki nekem jött hátulról, belekapaszkodott a vállamba, és a vállamba kapaszkodva elém támolygott.

-Jól vagy Melanie? - kérdeztem szédülő, sápadt barátnőmet, aki érezhetően kiadta magából a vodkanarancsokat.

-Most már jobban... a fejem már nem zúg annyira, de elég gyengének érzem magam... amúgy oké vagyok. Te? Mi újság Mr. BámuljukNickitEgészEstével?

Felnevettem a "becenév" hallatán, aztán meg azon, hogy James milyen fejet vágott. Utána pedig amiatt röhögtem, hogy mikor Mel megfordult, szembe találta magát Mr. BámuljukNickitEgészEstével.

-Ó, szia... Melanie vagyok, Nicki barátnője, és... bocs ezért...

-Semmi baj. - nevetett James. - Én James vagyok, de téged meg nem Yvonne-nak hívnak?

Erre már Mel meg én nevettünk.

-De, ilyen borzasztó neve van szegénynek, amit sehogy sem lehet becézni, így hát én kreáltam neki egy becenevet - csiripelte Mel. Legnagyobb meglepetésemre azonban James-t teljesen hidegen hagyta a dögös barátném. Végig a szemembe nézett.

-Őőő... szeretnél hazamenni, Mel? Azt mondtad, gyenge vagy... - nem tagadom, James kezdett zavarba hozni ezzel a bámulással. 

-Dehogyis, semmi bajom! Még egy-két vodka, és jobban leszek, mint új koromban! - nevetett Mel, majd rám kacsintott.

-Akkor... tánc? - nyújtotta vigyorogva a kezét James. 

-Elmegyek táncolni James-szel, oké? - mondtam Melnek, aki már javában nyakalta a vodkáját.

-És? Nem kell engedélyt kérned, bébi. Tudok magamra vigyázni! Amúgy is! Egy kis flört még senkinek nem ártott - kacsintott egyet, majd nekiállt flörtölni a mixerrel. Hiába, ő Melanie.

Amúgy meg igaza van; ez csak egy kis flört!

Never before - James Maslow (BTR) FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora