10. fejezet - Egy helyes fiú

344 18 0
                                    

Miután Kendall összeszedte magát, és kellően elbúcsúzott Meltől, elment. De előtte még szólt pár szót hozzám is:

-Adhatnál Jamesnek egy esélyt. Rendes srác. Nem tudom, mi történt tegnap éjjel, de látszott rajta, hogy odáig van érted. Komolyan, Yvonne. Még senkire nem nézett úgy, ahogy rád.

-Aranyos vagy, de tudom, hogy csak vigasztalni próbálsz, főleg miután láttam Oliviát... hogy jöhetnék be neki én?! Ő sokkal szebb, csinosabb...

Megforgatta a szemeit, majd még súgott valamit Mel fülébe, mire ő megint súgott valamit, aztán egy hangos "sziasztok" után távozott.

-Annyira hülye vagy, Yvonne - nézett rám durcásan, keresztbe font kézzel. Na, lebaszás következik. Hip-hip-hurrá!

-Miért is, drága Melanie?

-Azért, bébi, mert Kendallnek igaza van! Ráadásul, meg sem hallgattad szegény Jamest, fogalmad sincs, hogy mi történhetett! De te egyből; juj, terhes vagyok, úristen!...

-Mi?! Azt hittem az én oldalamon állsz! Meg már mindegy, úgysem tudom a számát, szóval... 

-A te oldaladon állok, bébi. De gyerekesen viselkedtél, ismerd el.

-Mindegy, James már elúszott, mert nem tudom az elérhetőségeit.

-De én igen - vigyorgott Mel. Kösz Kendall!

-Mivan?

-Jól hallottad. Kendall megadta James számát, és a lakcímüket is.

-Lakcímüket?

-Mind a négy srác ott lakik, de ne térj le a tárgyról!

-Őőő... tuti nem akar már hallani rólam. Elég bunkó és elutasító voltam vele, szóval...

-Szerintem meg tudod mi van, Yvonne? Szerintem te gyáva vagy. 

-Mi?

-Jól hallottad. Félsz a sráctól, mert azt hiszed, túl jó neked. Hogy csúnya vagy hozzá. De... akarod hallani az igazat? - kis szünetet tartott. Ajjaj. - Tudod mit súgott nekem Kendall, mikor elment? Azt, hogy állítsam a barátnőmet tükör elé!

-Minek?

-Ne legyél már ilyen nyomi! Azért, mert nem látod, milyen szép vagy! És - emelte fel a mutatóujját, hogy nyomatékosítsa a mondanivalóját - ezt ő mondta! Egy helyes fiú!  

Never before - James Maslow (BTR) FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora