( ross pov )
ik woon al een week op straat. helemaal alleen. ik heb geprobeerd om weet bij mijn familie te wonnen. maar ze weiger me noch 1 keek te zien of te horen. en het word erger delles en zijn vrienden slaan me elke avond in één. het regende schatjes normaal hou ik van regen... maar niet op zo een dagen. ik ben door weekt en heb het ijs koud. ik ga op een bank zitten en probeer te slappen.
de volgende dag had ik het noch kouder en voelde me slecht. en om het noch erger te maken kwamen delles en zijn vrienden wee naar me toe. hey blondje! riep hij wat zie jij er uit. " laat me met rust! dit is allemaal jouw schuld!" dellas keek me aan mijn schuld? " jij dwong mij om mee te drinken met jou!" wees blij lachte delles anders sloegen we je van toen al in elkaar niet? " je sloeg me altijd al.." weet ik zei delles en nu we het er over hebben... doe maar jongens! ze sloegen me weer en ik schreeuwde het uit. toen ze klaar waren stond in op en ging terug in de boom zitten. ik begon te huilen en pakte een zakmesje uit mijn tas en begon me te snijden. ik begon harder te huilen. hoe meer ik me sneed hoe harder ik huilde. ik zal er altijd allen voor staan. toen het bijna donker was liep ik rustig door het park. ik voelde me zwak in heb al weken niets geheten en heb amper geslapen. ik voelde me erg zwak. in mijn oog hoek zag ik delles op me af lopen en hij begon me op nieuw te schoppen en te slaan. toen hij klaar was. probeerde ik op te staan en verder te lopen. toen werd alles zwart.
even later werd ik wakker. ik lag op een bank er lag een deken over mij. en er stonden 4 mensen rondom mij. gaat het? vroeg één van hen. " w-w-waar ben ik "hoe heet je vroeg een meisje. ik kwam recht. " ross. ik ben ross lynch " waar woon je vroeg een jongen. ik begon te huilen " ik ben uit huis gezet " wat riep een ander meisje waarom? " ik wil er niet over praten " hoe oud ben je vroeg een andere jongen. " 19 " je mag best bij ons blijven zei de andere jongen dan. " wie zijn jullie trouwens? " ik ben abby dat is mijn zus mack en dat zijn mijn broers ryder en rhydian we zijn een vierling. zei abby. " vinden jullie ouders het erg dat ik hier blijf " nee zei mack we wonen op ons zelf. ik knikte alleen. kom zei ryder ga maar slappen. hij bracht me naar mijn kamer. ik plofte op het bed en viel in slaap.