ziek

51 2 0
                                    

( rocky's pov )

Ik heb ross meegenomen naar mijn favoriete plekje. Hij vond het prachtig. Toen we op naar waren huis viel hij in slaap. Ik glimlachte. Toen we thuis waren tilde ik hem op en bracht hem naar binnen. " hey jongens. Hoe ging het?" Vroeg rhdyian. " ging best goed. We gaan kijken om met mijn familie te praten en dan zien we verder. ik ging zitten en legde ross tegen me aan. ik wreef rustig door zijn haar en met mijn andere hand over zijn arm. ros werd rustig waker. " is er iets?" kreunde hij zachtjes. "nee hoor slaap maar rustig verder.." zei ik zacht en begon hem te wiegen. ross nestelde zich weer in mijn borst en probeerde verder te slapen. " ik ben zo terug " lachte abby ze ging naar boven. dan kwam ze terug mijn ross zijn deken en zijn teddybeer. " hier maatje " zei ze zacht. ik wikkelde ross weer in zijn deken. ross had zijn teddybeer tussen zijn armen en stak zijn deken weer in zijn mond. ik glimlachte en trok hem in een knuffel. ik wilde hem naar boven brengen wand hij zag er moe uit maar ik liet hem toch zitten. Ik wil hem gewoon beschermen. Ross geeuwde eens. Het was echt schattig omdat te horen. Ross nestelde zich dieper in mijn armen.
" ik ben moe rocky..." zei Ross zacht. " wil je dat ik je naar bed breng?" Vroeg ik zacht. Hij knikte alleen. " maar blijf bij me.." jankte hij dat. Ik knikte en bracht hem naar boven. Ik bracht hem eerst naar de badkamer en veranderde hem. Ik lied hem zijn T-shirt aan houden. Dan bracht ik hem naar onze kamer en legde hem in zijn bed. " slaap zacht rossy." Fluisterde ik en kuste zijn voorhoofd.Ross glimlachte en viel in slaap. Ik ging op mijn matras zitten en luisterde naar wat muziek.

Even later zag ik dat ross wakker werd. Hij kwam er recht en kroop uit Bed. Ik glimlachte " lekker geslapen mijn jongen?" Ross knikte en kroop naar me toe met zijn deken en teddybeer in zijn handen. Hij ging naast me zitten en legde zijn hoofd tegen mijn schouder. Hij begon een beetje een rillen. Ik pakte voorzichtig zijn deken en wikkelde hem er in. " wil je op mijn schoot zitten?" Ross knikte en kroop op mijn schoot. Ross zuchtte alsof hij weer ging huilen. " is er iets? Had je weer een nare droom?" Vroeg ik bezorgt. " ik voel me niet lekker... Ik heb hoofdpijn buikpijn. En ik heb het warm en dan ineens koud." Jankte ross. Dan begon hij te huilen. Ik wiegde hem. " rossy je bent gewoon een beetje ziekjes. Dat is alles. Maar maak je geen zorgen je grote broer zorgt er wel voor dat je weer beter word. " ik pakte hem op en legde hem weer in bed. " ik ben zo terug. Ik ga eerst zegen aan de vierling dat je ziek bent." Ik stopte hem in en ging naar beneden.

( Ross pov )

Ik ben ziek. Rocky gaat naar beneden om het aan de andere te zegen. Ik voelde me echt slecht. Even later kwamen rocky en abby mijn kamer binnen. Abby had nog een deken mee en legde het over mij. Rocky had ook een kleine emmer bij in het geval dat ik moest overgeven. En dat was ook zo. Niet veel later begon in overgegeven. Ik voelde de tranen steken. " hier je moet veel water drinken." Zei rocky en gaf me een glas water. Ik ben al blij dat ik al alleen kan drinken. Ik zuchtte. Dan nam rocky de thermometer. En stak die in mijn mond. Even later piepte hij. " wow 40 garden koords jongen." Zuchtte rocky en wreef over mijn hoofd. Ik voel me echt slecht en afhankelijk. Maar uiteindelijk viel ik in slaap.

( rocky's pov )

Ik heb net ellington gebeld om te zegen dat ross ziek is. Hij ging meteen komen. Niet veel later was hij er. We gingen samen naar de kamer. Ross lag half te slapen. Ross deed zijn ogen rustig open en stak zijn armen uit. Ellington pakte ross voorzichtig op. " ben je een beetje ziek?" Fluisterde hij. Ross knikte en legde zijn hoofd op ellington zijn schouder. " hij zweet echt in norm rocky." Zei ellington bezorgt. Ik knikte. " weet je wat? Spoel hem een beetje met lauw water intussen ververs ik zijn bed. " ellington knikte en nam ross mee naar de badkamer. Intussen nam ik de oude lakens van zijn bed en legde er nieuwe op. Tegen die tijd was ellington terug. Ross had ook zijn pyjama aan. Hij zag er nog steeds ziek uit. " we gaan eerst wat eten ross. Dan mag je verder slapen." Zei ik terwel ik hem in zijn deken wikkelde.we gingen beneden. Ik ging aan tafel zitten met ross op mijn schoot. Even later lag hij terug in bed. Ik stopte hem in intussen zat ik rustig neuriën om hem in slaap te krijgen. Het werkte wel wand ross viel gelijk in slaap.

ons blonde probleemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu