( abby's pov )
we hebben mam en pap gebeld voor hulp. we konden dit niet alleen. ze begrepen het en wilden ons graag helpen. dit konden we niet meer alleen. ze besloten vandaag noch te komen. ross lag noch te slapen. toen mam en pap er waren. wat is er nu echt aan de hand? vroeg mam. ik zuchtte. " ross heefd veel problemen had... hij had foute vrienden ze.. lieten hem drinken en zo.. en daarom is hij uit huis gezet. mijn vader zuchtte. waarom vertelden jullie dit niet eerder? hij wou het ons ook niet vertellen zei ryhdain. maar hij moest toch. mam knikte oké dan... hij moet blijven praten over zijn probleem. dat is het best. en als er iets is.. we zijn er. we knikten en lieten mam en pap er uit. dus wat gaan we doen? ik weet het niet zei ryder ik ga even kijken. ryder liep de trap op. ik plofte in de zetel naast mijn zus. " wat als het nooit meer goed komt?
( macky's pov )
abby legde haar hoofd tegen me aan. " het komt wel goed hij is gewoon buiten zich zelf. " ik hoop het zuchtte abby. toen kwam ryder terug met ross is zijn armen. hij droeg hem in bruid-stijl. en gelde hem bij ons. ross legde hoofd op abby haar schoot. laat hem even hier zei ryder. ik zag hoe abby door zijn haar streelde. " hey zusie? gaat het wel?" ja hoor zei abby en keek me raar aan. " ben je echt niet.." nee! zuchtte ze waarom vraagje dat? " gewoonI ik zie het aan je.." de jongens keken me aan. volgens ons vind ross jou ook leuk zei rydhain. we vroegen het een paar weken geleden..
( abby's pov )
ross zou me leuk vinden?... wow! oké ik geef het toe ik ben best gevoelens voor ross. hij is zo lief en gevoelig. ik wil hem gewoon beschermen.