( rocky's pov )
Ik werd wakker. Ross lag nog te slapen. Ik ging naar de badkamer en maakte me klaar. Toen ik terug naar onze kamer ging lag ross nog te slappen. Ik schudde rustig aan zijn schouders. " rossy wakker worden." " waarom?" Jankte ross zacht. " wil je geen ontbijtje? " lachte ik. Ross kwam rustig recht en stak zijn armen uit zodat ik hem kon op pakken. Ik tilde hem op en bracht hem naar de badkamer. Ik veranderde hem alleen zijn gewone kleren die ik later wel aan. En ging naar beneden. Ik zette hem bij de andere aan tafel en ging naast hem zitten. Ik gaf hem eten.Dan gaf ik hem een geplette banaan met hagelslag. Ross probeerde zelf te eten maar dat lukte nog niet zo goed dus at hij met zijn handen in. het was best een grappig gezicht. Iedereen lag plat van lachen inclusief ik.gelukkig kon hij er ook om lachen. Dan tilde ik hem op. " kom maatje.. Ik moet je wassen. Ik ging naar de badkamer en zette hem in bad. Ross spetterde in het water. Hij gooide zelf water op mij. " dat doen we niet he? " lachte Ik. Ross grinnikte en deed het weer. Ik lachte en spette wat water op hem. Ik was blij dat hij weer kon lachen. Ik hoop dat hij bijna weer de oude is. Maar ik ben het nog niet zeker. Volgens mij is hij van zijn dispersie af maar mist hij de familie gewoon te erg. En is hij daarom zo.
even later waren we weer beneden. ross zat op de grond te spellen met zijn deken en zijn teddybeer. " kan je even alleen spreken?" vroeg abby. de andere waren naar hun werk dus abby en ik waren alleen samen met ross. ik knikte en volgde haar naar de keuken. " ik ben nog steeds verliefd op ross en mijn gevoelens worden sterker..." ik knikte " dat begrijp ik.. zeg het anders nu aan ross.. ik bedoel hij is nu in een goede bui." zei ik. abby knikte en ging naar ross. ik keek van op afstand.
( abby's pov )
ik knielde naast ross en haalde diep adem. " hoi ross hoe gaat het met je?" " goed " zei ross alleen. ik zuchtte " ross... ik moet je iets vertellen... ik ben verliefd op je..." ross keek me aan. " zo nu weet je het." ross bleef stil en speelde verder. ik zuchtte en stond p en ging weg. rocky gaf me een schouder klopje. ik ging naar de keuken en begon aan het middag maal.
( rocky's pov )
ik ging naar ross en ging naast hem zitten. " ross wat is er? " ross bleef stil en speelde gewoon verder. " ross ik praat tegen je." ross bleef stil en keek weg. " ross kijk me aan.." ik zei het nu iets strenger wand hij gedroeg zich nu als een klein kind. " ross! ik praat tegen jou!." ik zag dat ross beetje trilde. maar hij keek me nog steeds niet aan. ik zuchtte van ergernis en trok hem mijn kant op. ross keek me bang aan en kroop achter uit. " ik zit hier tegen jou te praten... ga je luisteren? " " ja rocky.." zei ross bang. " wat is er? ross.. abby vertelde dat ze verliefd op je is.." " ja maar ik... kan geen vriendin hebben niet nu!! " snikte ross. ik gaf hem een knuffel. " dat snap ik wel.. en zij zal dat ook snappen. ross knikte en kroop naar de keuken.
( ross pov )
ik kroop naar de keuken waar abby stond te koken. " sorrry abby " zei ik zacht abby keek o. " het spijt me... maar ik kan nu geen vriendin hebben.." " ik snap je wel ross. maar mijn gevoel is te sterk " zei abby. ik knikte en kroop terug naar de woonkamer. rocky volgde me. ik speelde verder.