( rocky's pov )
Ross lag nog steeds te slapen met zijn duim in zijn mond onder zijn deken met zijn teddybeer. Ik lachte even en nam er een foto van. Ik vind het zo schattig om te zien. Ik wilde hem zo graag nog eens vast houden. Dan hoorde ik beneden geroep. Ik hoopte dat ross niet waker wordt ik zette de deur op een kier en ging beneden. Ik zag riker en ryland op de gameconsole spelen ter wel ze riepen. Je kon ze echt tot boven horen. " jongens? Kan het wat zachter Alsjeblieft? Jullie broer probeert te slapen." Ze keken me aan. " hij kan toch vanavond slapen zoals normale mensen?" Zei riker geieteerd. Ik zuchtte van ergernis. Kunnen ze nu echt niet mee werken? Ik ging naar de gare waar rydel en ellington zaten. " slaapt hij nog?" Vroeg rydel. " nu nog wel... als die andere wat stiller zijn..." als ross door hen waker word zal hij zeker huilen. Maar hij huild bijna altijd... als hij moe is, als hij als hij honger heeft of als bang of als hij te lang alleen is dan zeker. Dan kwam pap binnen. " je broer licht te huilen.." zei hij. Ik rende naar boven en pakte ross uit bed. Ross bleef huilen. " Waarom gingen zij niet?" Zei ik in me zelf. " wat is er maatje?" Ross bleef huilen. " Lawaai en ik wil bij Jullie.." snikte ross. Ik droeg hem naar beneden met zijn deken rond hem. " bedankt om jullie broer wakker te maken... goed gedaan." Zei ik gerieteerd. En ging de gare in en gaf ross aan ellington. " ze hebben hem wakker gemaakt." zuchtte ik. Ellington wiegde ross een beetje. Ross begon te kalmeren. En stak weer zijn duim in zijn mond. Dan begon hij in het rond te kijken. Hij is wel nieuwsgieriger en schrikachter geworden de laatste tijd. Ik nam hem weer over. En zette hem op mijn schoot. Ross nestelde zich in mijn borst. " hey mijn kleine jongen." Fluisterde ik en kuste zijn hoofd. dan pakte ross mijn hand en speelde met mijn vingers.