das is lang gelden

62 2 0
                                    

(Rocky's POV)

Ik ging naar onze kamer. Ross lag te janken in zijn slaap. Toen werd hij wakker en begon te huilen. Ik pakte hem op. " wat is er rossy?" Ross bleef huilen. Ik ging op bed zitten en begon hem te wiegen. Maar hij bleef huilen. Ik voelde echt woede steken. Wat hebben ze met mijn broertje gedaan? Dan kwam ellington de kamer binnen en ging naast me zitten. " gaat het een beetje?" Vroeg hij bezorgt. " nee..." zuchtte ik en trok ross in een knuffel. Ross bleef door huilen. Ik zuchtte. " neem even over? ellington nam ross van me over. ross bleef huilen. we probeerden alles maar niets werkte. we gingen samen naar beneden. uit eindelijk stopte hij met huilen en Later op de avond bracht ik ross terug naar bed. Hij was dood op en viel gelijk in slaap. Ik kroop dan ook onder mijn mijn dekens.

(Ross POV)

Ik werd wakker. Ik voelde dat ik weer nat was. " niet op nieuw..." zuchtte ik. Ik kroop naar rocky en maakte hem wakker. " wat is er ross?" Vroeg hij slaapdronken. Ik zuchtte. " ik... Ik.. had een ongeluk.." de tranen sprongen in mijn ogen. Rocky kwam recht. " alweer?.." Ik knikte en begon te huilen. " kom ik verander je wel." Zuchtte hij en pakte me op. Ik droefde mijn gezicht in zijn schouder. Even later lag ik naast Rocky. Ik lag in een bal.En rilde over mijn helle lijf. Rocky wreef rustig over mijn schouder. " stil maar mijn jongen.. Ik ben hier maatje. En kuste mijn hoofd. Ik begon te huilen. Uiteindelijk viel ik in slaap in rocky zijn armen. Pap's worden bleven in mijn hoofdspoken. Ze wilden er niet uit.

de volgende dag was ik dood op ik heb amper geslapen. ik bleef maar denken waarom ze me haten. dat is toch al lang geleden en nu weten ze waarom ik het deed.. maar nee. ze haten me




ons blonde probleemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu