ik kan het niet meer aan

58 2 0
                                    

( rocky's  pov ) 

ik werd vroeg in de morgen wakker van gehuil. ik zuchtte  ross lag weer te huilen.  ik stond op en pakte ross op. " nachtmerrie?" hij knikte en spartelde om weg te komen. ik zette hem op de grond. ross kroop in een hoekje en maakte zich zo klein mogelijk. " ross kom hier... " ik ging naar hem toe en probeerde hem te pakken. nee!!! riep hij.  laat me gerust!!! hij huilde harder. " ross kom op.. kom hier." het lukte me om hem te pakken. hij begon te schreeuwen. " ssst stil maar jongen. het is oké ." ik wreef rustig over zijn rug. ross huilde verder in mijn schouder. De vierling kwam de kamer binnen. Gaat als goed? Vroeg ryder. " weer een nachtmerrie jongens..." hulp nodig? Vroeg mack. " nee ik denk dat ik het kan.
Toch bedankt." Ik ging op bed zitten en probeerde hem te wiegen en ik begon te neuriën. Ross bleef huilen.  Rhdyian pakte zijn teddybeer en gaf hem aan ross.  " hier maatje... je beertje.." Ross keek me aan en probeerde te stoppen. Maar het lukte niet. Moet ik over nemen? Vroeg abby. " ja graag..." Ik legde ross op bed. En abby kwam er bij zitten. Stil maar rossy fluisterde ze. Het werkte niet. Laat hem even alleen zei mack. Ik knikte en stopte ross weer in. Dan ging ik de kamer uit.

( ross pov )

Ik lag nog steeds te huilen. Ik wilde terug naar huis dat alles weer was als vroeger. Maar nee. Ze willen me niet meer. ik kroop terug onder mijn bed. en huilde verder.


ons blonde probleemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu