( rocky's pov )
We waren aan gekomen in het hotel. Het waren best mooie kamers. Ross rende meteen naar binnen en plofte neer op bed. Ik lachte even.
" We blijven maar één nachtje." Ross lachte alleen. Ik ben blij dat het beter gaat. Ross is echt kwetsbaar geworden. Maar ik zal hem helpen. Ik pakte wat kleren voor vanavond. " ben je klaar voor vanavond maatje?" Vroeg ik. Ross knikte en pakte zijn deken uit zijn rugzak. " heb je het toch mee? Riker zei dat je het op de bus moest laten." " sorry... Ik kan niet zonder..." zei ross zacht.
Ik schudde lachend mijn hoofd. " het is oké... Ik zeg niets." Zei ik en gaf een kleine tik op zijn neus. Ross lachte en gaf me een knuffel. " kom we moeten naar de zaal voor de soundcheck." Ross knikte en stond op.Toen we er aan kwamen gingen we meteen het podium bekijken. Het was best groot.
" Dit word zo geweldig!!" Riep ross en rende lachend en springend het podium op. Hij is bijna weer de oude zo te zien. Ik, rydel en ellington schoten in de lach. Behalve riker ( Natuurlijk.) " ross! Genoeg gespeeld. We moeten aan het werk!" Riep riker. Ik Zuchtte even en keek naar ross die naar ons toe liep. Hij pakte mijn hand en samen gingen we de backstage in.
Het concert ging heel goed. Ross was zo moe dat hij in de backstage in slaap was gevallen. Ik pakte hem voorzichtig op en we gingen terug naar het hotel.We zijn een Paar dagen veder. Mam en pap zijn al een keer komen kijken. Ross was zo blij om hen te zien. Nu slapen we weer in een hotel. Maar Vandaag hadden we de hele dag vrij dus besloten we een wandeling te maken. Dan gingen we een studio bezoeken om iets op te nemen. Riker had slecht geslapen dus was echt pissig. En zeker tegen ross. Ross was echt bang dat hij iets verkeerds zijn doen. Maar helaas riker vlog weer tegen hem uit. Terwijl hij niets verkeerds deed. Riker was nu echt grof. En toen zei riker iets wat we totaal niet hadden verwacht. " ik heb er nu echt genoeg van ross!! Jij met je gedoe altijd!!! Je wil gewoon aandacht!!!" " dat is niet waar..." piepte ross zacht en verstopte zich een beetje achter mij. " je bent gewoon een stomme broer!! Ik haat je!! Ik wilde jou eigenlijk nooit in de band... al vanaf je geboorte haate ik je!!" Ross barstte in tranen uit en rende weg.
( ross pov )
Riker heeft me echt gekwetst. Ik rende weg naar waar weet ik niet. Ik rende en rende. Tot ik in een bos aan kwam. Ik was verdwaald. Ik wist niet waar ik was. Ik begon weer te huilen. En ging op een boomstronk zitten. En trok me in een bal.
( ellington's pov )
Riker ging echt te ver. Iedereen was nu boos op hem. We gingen ross zoeken voor hij domme dingen zal doen.
( riker's pov )
Wat deed ik nu weer verkeerd? Het is toch waar? Of ging ik echt te ver? Dan ging mijn gsm. Het was pap die belde. " pap? Ben jij nu helemaal gek geworden?! Wat heb je met je broer gedaan?!!! Pap het was gewoon.. Even buiten me zelf geraakt..buiten je zelf!?? Je hebt je broer pijn gedaan!! Besef je dat wel?jij deed het zelfde! Daar hebben we het nu niet over riker. Ik weet wat ik zei en daar heb nog steeds spijt van!!"ik heb pap nog nooit zo boos gehoord. Maar goed ik ging naar het bos om even aftekoelen. Ik begon wel spijt te van wat ik zei.. En hoe ik me de laatste tijd over ross heb gedragen. Ik was best hard voor hem. Hij heefd wel veel meegemaakt. Ik ging wat verder. Dan begon het zacht te donderend. " shit onweer opkomst." Ik rende een beetje door. Dan hoorde ik gehuil. Ik rende er op af. Ik zag mijn kleine broertje op een boomstronk zitten zittend en huilend in een bal. Wat heb ik gedaan. Er klonk weer een klap en ik zag ross beven van angst. Ik rende naar hem toe.
" ross!! Het spijt me zo!!" Ross keek me bang aan en beefde van angst. " rossy ik meende niet wat ik zei... Ik hou van he en ziel veel zelf." Ik ging naast hem zitten. Ross kroop tegen me aan en huilde. " ik... Ik ben bang.. Ik wil hier weg!!" Ik knikte en tilde hem voorzichtig op en ging terug naar ons hotel. Dan begon het hart te regenen.